ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 97-98

ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 97

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 97-98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در چند سال اخیر ثبت نام دکتری 98 دانشگاه آزاد با ثبت نام دکتری دانشگاه سراسری یکی شده و مانند قبل نیست که داوطلبان بایستی برای شرکت در آزمون این دو دانشگاه به صورت جداگانه ثبت نام می‌کردند و دو آزمون می‌دادند. در حال حاضر آزمون دکتری دانشگاه سراسری و آزاد ادغام شده است و داوطلبان دکتری برای ورود به دوره دکتری فقط باید در یک آزمون دکتری شرکت کنند که سازمان سنجش آموزش کشور مجری آن است. در نتیجه متقاضیان شرکت کننده در آزمون دکتری 98 چه قصد ورود به دانشگاه آزاد را داشته باشند و چه قصد ورود به دانشگاه سراسری باید در آزمون دکتری 98 شرکت نمایند.

برای ثبت نام در آزمون دکتری 98 دانشگاه آزاد می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید

زمان ثبت نام دکتری 98 دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام دکتری 98 دانشگاه آزاد در 7 تا 16 آذر ماه می باشد و علاقه مندن به ادامه تحصیلی درمقطع دکتری باید در آزمون دکتری 98 شرکت نمایند. اما اگر به هر دلیلی در زمان اعلام شده موفق به ثبت نام در آزمون دکتری 98 دانشگاه آزاد نشده اید باز هم می توانید با مراجعه به بخش پاسخگویی سازمان سنجش و ارسال درخواست در آزمون دکتری 98 شرکت کنید یا با مشاوران مرکز صدای مشاوران تماس بگیرید تا ثبت نام شما را در آزمون دکتری 98 دانشگاه آزاد انجام دهند.

 

نحوه ثبت نام دکتری 98 دانشگاه آزاد

نحوه ثبت نام دکتری 98 دانشگاه آزاد به این صورت است که داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دکتری 98 دانشگاه آزاد باید سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند و ثبت نام خود را برای شرکت در آزمون دکتری 98 دانشگاه آزاد انجام دهند. به داوطلبان توصیه می‌شود که پیش از انجام ثبت نام دکتری 98 دانشگاه آزاد، دفترچه راهنمای ثبت نام دکتری 98 را از سایت سازمان سنجش آموزش کشور دانلود و مطالعه کنند. لازم است داوطلبان دقت کنند که ثبت نام دکتری 98هزینه دارد و داوطلبان دکتری 98 دانشگاه آزاد باید ابتدا از سایت سازمان سنجش، کارت اعتباری آزمون دکتری 98 را خریداری کنند و اطلاعات آن را ذخیره نمایند. بعد از آن از طریق همان سایت در قسمت ثبت نام آزمون دکتری 98 ثبت نام کنند. برای شرکت در آزمون دکتری 98 نیاز به پرداخت هزینه جداگانه ای در زمان ثبت نام نیست. دانشگاه آزاد داوطلبان آزمون دکتری تخصصی که قصد ورود به دوره دکتری 98 دانشگاه آزاد را دارند، باید دقت کنند که دیگر مانند قبل نیاز به انتخاب رشته در مرحله ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد نیست و داوطلبان علاقه‌مند به دکتری دانشگاه آزاد، انتخاب رشته خود را مانند داوطلبان علاقه‌مند به ورود به دوره دکتری دانشگاه سراسری، بعد از اعلام نتایج اولیه دکتری 98 انجام خواهند داد. نکته مهمی که داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دکتری 98 آزاد باید به آن توجه کنند این است که کد رهگیری که آخر ثبت نام دکتری 98 دانشگاه آزاد به آنان داده می‌شود را تا پایان اعلام نتایج دکتری 98 دانشگاه آزاد نزد خود نگه دارند. در صورتی که در ثبت نام و یا دیگر مراحل دکتری 98 سوال و یا ابهامی داشتید، می‌توانید با مشاوران صدای مشاوران تماس بگیرید و از آنان راهنمایی بگیرید.

شرایط ثبت نام دکتری 98 دانشگاه آزاد

داوطلبان علاقه‌مند به شرکت در آزمون دکتری دانشگاه آزاد 98 بهتر است دفترچه راهنمای ثبت نام دکتری 98 را که سازمان سنجش آموزش کشور منتشر کرده است را مطالعه کنند و با آگاهی کامل نسبت به شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان، مقررات وظیفه عمومی، سهمیه‌ها و تسهیلات و… ثبت نام دکتری 98 دانشگاه آزاد خود را انجام دهند. داوطلبان لازم است دقت کنند که دانشجویانی می‌توانند نسبت به ثبت نام دکتری 98 دانشگاه آزاد اقدام کنند که دارای مدرک کارشناسی ارشد باشند و یا تا شهریور ماه 98 دوره کارشناسی ارشد خود را به پایان برسانند، در غیر این صورت قبولی آنان در آزمون دکتری 98 دانشگاه آزاد در نظر گرفته نمی‌شود و لغو می‌گردد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دکتری 98 دانشگاه آزاد باید بدانند که شرایط ثبت نام دکتری 98 دانشگاه آزاد مانند ثبت نام دکتری 98 دانشگاه سراسری است. نکته مهم دیگری که داوطلبان دکتری 98 دانشگاه آزاد باید به آن توجه داشته باشند، این است که گروه آزمایشی که داوطلب برای آزمون دکتری 98 در آن شرکت می‌کند بایستی با گروه آزمایشی دوره کارشناسی ارشد فرد داوطلب آزمون دکتری 98 متناسب باشد و داوطلب دکتری 98 دانشگاه آزاد لازم است بداند که در غیر این صورت حتی در صورت کسب نمره قبولی در آزمون دکتری 98 نیز، در دانشگاه آزاد پذیرش نخواهد شد.

برای ثبت نام در آزمون دکتری 98 دانشگاه آزاد می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

 

برگزاری آزمون دکتری دانشگاه آزاد 98

برگزاری آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد تا نیمه اول دی‌ ماه 97 خواهد بود.

آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی تا نیمه اول دی ماه 97 برگزار خواهد شد، نمره ملاک قبولی در این آزمون ۱۶ است.

دانشجویان برای شرکت در آزمون باید همه دروس نظری خود را با معدل 16 سپری کرده باشند.

دانشجویانی می‌توانند در این آزمون شرکت کنند که برای ترم جاری انتخاب واحد کرده باشند.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 97-98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید