ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 97

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی 97 – 98

آیا ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی در سال 97 امکانپذیر است؟ دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع و رشته های بسیاری ثبت نام بدون کنکور دارد. همانطور که می دانید در حال حاضر با وجود حذف نشدن کنکور ، بسیاری از دانشگاه ها در مقاطع مختلف و رشته های متعدد ، جذب دانشجو به صورت بدون کنکور دارند، حتی دانشگاه های دولتی برتر ، حدود 80درصد از ظرفیت خود را به ثبت نام بدون کنکور دانشجو اختصاص داده اند و مشروط به دریافت شهریه ، ثبت نام بدون کنکور در مقاطع کاردانی، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری دارند. از آنجا که اغلب داوطلبان ترجیح می دهند به جای صرف زمان برای انتظار قبولی در آزمون، در کوتاه ترین زمان به صورت بدون کنکور در مقاطع بالاتر به تحصیل بپردازند، در این مقاله به درمورد ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه علمی کاربردی و تحصیل بدون آزمون دکتری اطلاع رسانی کرده ایم.

برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردیکلیک کنید.

برای مشاهده راهنمای سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردیکلیک کنید.

برای دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردیکلیک کنید.

دانشگاه علمی کاربردی دوره دکتری برگزار می کند ولی این دانشگاه فقط در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته ، ثبت نام بدون کنکور دارد، یعنی در مقاطع کارشناسی پیوسته، کارشناسی ارشد و دکتری ثبت نام بدون کنکور ندارد. اگر قصد تحصیل دکتری علمی کاربردی را دارید ، لازم است در آزمون شرکت نمایید، می توانید برای مشاوره قبولی در آزمون دکتری دانشگاه علمی کاربردی با کارشناسان صدای مشاور تماس بگیرید و برنامه اختصاصی خود را دریافت کنید، اگر تمایل به ثبت نام و تحصیل بدون کنکور دکتری دارید، جالب است که بدانید ، به غیر از دانشگاه علمی کاربردی ، تمام دانشگاه های آزاد، دانشگاه پیام نور، غیر انتفاعی و حتی دانشگاه های دولتی مانند دانشگاه امیرکبیر ، صنعتی شریف ، دانشگاه تهران و…. همگی ثبت نام بدون کنکور و بدون آزمون در مقاطع مختلف، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دارند. پس اگر علاقمند به ثبت نام بدون کنکور دکتری دارید، پیشنهاد می کنیم دانشگاه دیگری را انتخاب کنید، برای اطلاع از رشته های بدون کنکور دکتری و شرایط ثبت نام بدون آزمون دکتری را دارید، از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان صدای مشاور تماس بگیرید، کارشناسان راهنمای شما برای انتخاب رشته و دانشگاه به صورت بدون آزمون دکتری هستند و ثبت نام دکتری بدون کنکور را برای شما انجام می دهند.

برای اطلاع از شهریه دانشگاه علمی کاربردیکلیک کنید.

برای اطلاع از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کلیک کنید.

ثبت نام دکتری با آزمون دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی دوره دکتری برگزار می کند، رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام کرد، ثبت نام  دکتری به صورت پذیرش با آزمون انجام می شود. برای مشاوره قبولی در آزمون دکتری دانشگاه علمی کاربردی نیاز به برنامه ریزی اختصاصی خواهید داشت، کارشناسان صدای مشاور آماده ارائه خدمات مشاوره ثبت نام با کنکور و بدون آزمون دکتری در دانشگاه های سراسر کشور می باشند.

برای مشاهده لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردیکلیک کنید.

برای مشاهده لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردیکلیک کیند.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید