ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی پایه هفتم

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی پایه هفتم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اگرچه در سال های گذشته ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی در پایه هفتم، از طریق آزمون ورودی صورت می گرفت، اما ثبت نام برای پایه هفتم در سال تحصیلی 97-98 به گونه ای متفاوت از سال های گذشته انجام خواهد شد. طبق مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش، پذیرش پایه هفتم دبیرستان انرژی اتمی از امسال بدون آزمون خواهد بود.

 

پیش ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی در پایه هفتم

اما لازم است داوطلبان پذیرش در پایه هفتم دبیرستان انرژی اتمی از طریق سامانه مربوطه درخواست خود را ثبت کنند و با انجام پیش ثبت نام منتظر اعلام اخبار جدید بمانند. هر خبر جدیدی در این زمینه به محض اعلام و ابلاغ از سوی سازمان آموزش و پرورش در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین داوطلبان می توانند از طریق تماس با مشاوران ما پیش ثبت نام اولیه را انجام دهند تا به محض فراهم شدن امکان ثبت نام، مشاوران ما ثبت نام آن ها را پی گیری و تکمیل نمایند.

 

نحوه پیش ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی

شروع پیش ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی در بهمن ماه بوده و داوطلبان تا فروردین فرصت دارند که پیش ثبت نام خود را انجام دهند. لازم است پیش از هرچیز یک قطعه عکس 4*3 با مشخصات مورد نظر تهیه کرده و سپس از طریق مراجعه به سایت مربوطه فرم های لازم را تکمیل کرده و پیش ثبت نام کنید. ثبت نام داوطلبان پسر از طریق سایت aeone.ir و ثبت نام دانش آموزان دختر از طریق سایت aehighschool.com  انجام میشود.

 

روند ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی پایه هفتم در گذشته

در سال های گذشته برای ثبت نام در پایه هفتم مدارس انرژی اتمی، داوطلبان باید در آزمون ورودی شرکت می کردند. هزینه ثبت نام در این آزمون 250،000 ریال بوده و بعد از پرداخت این مبلغ یک نام کاربری و گذرواژه به هر داوطلب اختصاص داده می شد تا برای پیگیری روند برگزاری آزمون، ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و … بتواند به صفحه کاربری خود مراجعه نماید. نتایج آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی نیز سه هفته بعد از برگزاری آزمون در سایت قابل مشاهده بود.

 

چند نکته درباره مدارس انرژی اتمی

  • در مدارس انرژی اتمی کلاس درس های اصلی به اضافه چند کلاس درسی دیگر با عنوان هایی همچون نجوم، استدلال، کامپیوتر و … در روزهای هفته یعنی شنبه تا چهارشنبه تدریس می شوند؛ اما کلاس های دانش آموزان پایه هشتم و پایه نهم در روز پنجشنبه نیز برقرار می باشد.
  • دانش آموزان شاغل به تحصیل در مدارس انرژی اتمی علاوه بر کتاب های وزارتی، کتاب های کمک آموزشی و تکمیلی را نیز مطالعه می کنند.
  • همچنین در مدارس انرژی اتمی کلاس های اختیاری همچون زبان آلمانی، رشته های ورزشی همچون بسکتبال، هندبال و… نیز برگزار می شوند.
  • در تابستان به مدت شش هفته کلاس های درسی در مدارس انرژی اتمی برقرارند و برنامه تابستان شامل المپیادهای علمی، اردوهای تفریحی و ورزشی می باشد.
  • مدارس انرژی اتمی مدارس غیردولتی بوده و تمام هزینه های آن از طریق شهریه ای که دانش آموزان می پردازند تأمین می شود. البته میزان شهریه زیرنظر اداره آموزش و پرورش تعیین می گردد.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی پایه هفتم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید