ثبت نام جدید کنکور دکتری 99

ثبت نام جدید کنکور دکتری 99

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام جدید کنکور دکتری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام جدید کنکور دکتری 99 بدون اطلاعیه قبلی در سایت سازمان سنجش آغاز شد. سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه ای خبر از مهلت ویرایش حوزه امتحانی دکتری 99 داده بود و داوطلبین یک روز فرصت داشتند تا در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org نسبت به تغییر حوزه امتحانی خود اقدام نمایند. داوطلبان در صورت نیاز می توانند تنها، حوزه امتحانی خود را که مربوط به بند 33 تقاضانامه ثبت نام می باشد، تغییر دهند.

اما در یک اتفاق غیرمعمول داوطلبان فرصت ثبت نام جدید کنکور دکتری 99 را پیدا کرده و توانستند در این آزمون ثبت نام کنند. بر این اساس داوطلبانی که در آزمون دکتری تخصصی سال 99 شرکت کرده اند، می توانند از  13 اردیبهشت ماه تا فردای همان روز یعنی 14 اردیبهشت 99، اطلاعات ثبت نامی خود را از سایت سازمان سنجش آموزش کشور مشاهده و بررسی نمایند.

در همین زمان متقاضیان واجد شرایط نیز می توانند تا پایان روز یکشنبه 14 اردیبهشت ماه 99، نسبت به ثبت نام خود در آزمون دکتری تخصصی سال جاری اقدام نمایند.

لینک مستقیم ثبت نام آزمون دکتری تخصصی 99

لینک مستقیم تغییر حوزه امتحانی آزمون دکتری 99

بر اساس اعلام سازمان سنجش و مصوبه کمیته کرونا ، آزمون دکتری سال 99 صبح جمعه 1399/3/9 برگزار خواهد شد.

همچنین این امکان فراهم می باشد که از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس بگیرید و به صورت تلفنی در کنکور دکتری 99 ثبت نام کنید.

نحوه پذیرش در کنکور دکتری 99

نحوه پذیرش در کنکور دکتری 99 و همچنین شرایط و سهمیه های ویژه ای که برای داوطلبین شرکت در کنکور دکتری 99 در نظر گرفته شده است به شرح ذیل می باشد.

1- بيست و پنج درصد (25 %) ظرفيت هر كدرشته محل به «همسر و فرزندان شهدا و مفقودالاثر»، «آزادگان و همسر و فرزندان آنان»، «جانبازان 25 % و بالاتر و همسر و فرزندان آنان» و رزمندگان اختصاص دارد.

2- پنج درصد (5 %) ظرفيت هر كدرشته محل به «جانبازان زير 25 % و همسر و فرزندان آنان» و «همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه» اختصاص دارد.

3- ده درصد (10 %) مازاد بر ظرفيت با رعايت مصوبات مربوط، به مربيان آموزشی رسمی قطعی و يا رسمی آزمايشی موسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تحقيقات و فناوری اختصاص داده شده و گزينش براساس آن انجام گرفته است.

4- با توجه به ضوابط آزمون، پذيرش نهايی داوطلبان مطابق با قانون سنجش و پذيرش در دوره‌های تحصيلات تكميلی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی كشور و مطابق ضوابط مندرج در دفترچه‌های آزمون فوق‌الذكر صورت پذيرفته است.

  • برای مشاوره قبولی در گزینش نهایی کنکور دکتری از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید.

کارت ورود به جلسه کنکور دکتری 99 در حدود یک هفته پیش از زمان برگزاری آزمون دکتری 99 در سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام جدید کنکور دکتری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید