ثبت نام جاماندگان کنکور کارشناسی ارشد 98

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام جاماندگان کنکور کارشناسی ارشد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آیا ثبت نام جاماندگان کنکور کارشناسی ارشد 98 امکان پذیر است؟ مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سال 98 دانشگاه ها و موسسات تحصیلات تکمیلی از 16 لغایت 22 آذر ماه سال 96 بود که به اتمام رسید. با اتمام مهلت ثبت نام ممکن است داوطلبانی باشند که بنا به دلایلی از جمله نا آگاهی از زمان ثبت نام، مراجعه به سایت در ساعات پایانی مهلت مقرر و مواجه شدن با سرعت پایین سایت و دلایلی دیگر موفق به ثبت نام نشده باشند. این داوطلبان قطعا این نگرانی را دارند که باید یک سال دیگر برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد صبر کنند و تصور می کنند که زحمات یک ساله شان به هدر رفته است.

باید خدمت این دسته از داوطلبان عرض کنیم که نیازی به نگرانی نیست در این مقاله به شما خواهیم گفت که پایان مهلت ثبت نام به معنای هدر رفت زحمات یکساله شما نیست شما می توانید بعد از مطالعه این مقاله با خیالی آسوده خود را برای ثبت نام و شرکت در کنکور کارشناسی ارشد سال 98 آماده نمایید. اگر از جاماندگان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98 و نگران هدر رفت و تلف شدن زحمات یک ساله خود هستید پیشنهاد می کنیم همین امروز با کارشناسان و مشاوران صدای مشاوران تماس بگیرید.

 

زمان ثبت نام جاماندگان کنکور کارشناسی ارشد 98

طبق روال سال های گذشته در سازمان سنجش مهلت ثبت نام جاماندگان کنکور ارشد چند روز تمدید می شود به این صورت که بازه زمانی خاصی را در اسفند ماه برای جاماندگان ثبت نام کنکور ارشد در نظر می گیرند و اعلام می کنند تا ثبت نام داوطلبان متاخر نیز انجام شود. البته باز هم توصیه می شود که داوطلبان ثبت نام خود را در مهلت مقرر انجام نمایند و ثبت نام خود را به لحظات پایانی موکول ننمایند ولی اگر این اتفاق هم افتاد و موفق به ثبت نام نشدید، نگران نباشید راه حل هایی وجود دارد که این مشکل را مرتفع می کند. برای اطلاع دقیق از این راه حل ها و نحوه ثبت نام جاماندگان کنکور ارشد همین الان با صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید کارشناسان ما آماده راهنمایی و پاسخگویی به شما داوطلبان می باشند.

 

نحوه ثبت نام جاماندگان کنکور کارشناسی ارشد 98

ثبت نام جاماندگان کنکور کارشناسی ارشد به صورت اینترنتی و غیرحضوری با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org انجام می شود. شیوه آن به این صورت است که با مراجعه به قسمت سیستم پاسخگویی داوطلبان درخواست خود را ثبت نموده و منتظر پاسخ کارشناسان سازمان سنجش می شوند. معمولا ظرف مدت  48 ساعت یا کمتر به درخواست شما پاسخ داده می شود. اگر طی این مرحله و ارسال درخواست و پیگیری آن با مشکل مواجه شدید نگران نباشید کارشناسان صدای مشاوران شما را یاری خواهند نمود.

ثبت نام جاماندگان کنکور کارشناسی ارشد 97

آخرین فرصت ثبت نام جاماندگان کنکور کارشناسی ارشد 98

ثبت نام جاماندگان کنکور کارشناسی ارشد می تواند مطابق روش های گفته شده انجام شود ولی اگر از تمام این فرصت ها استفاده ننموده اید باز هم امیدی برای ورود به دوره کارشناسی ارشد وجود دارد و آن این است که می توانید از ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی استفاده نمایید. زمان آن احتمالا در نیمه دوم خرداد ماه و همزمان با انتخاب رشته دانشگاه آزاد می باشد. اگر در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شرکت کنید به احتمال قوی شانس شما برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد بسیار بالا می باشد. البته شرکت در ثبت نام بدون آزمون مستلزم رعایت شرایط، اصول و قواعدی است که توصیه می شود حتما قبل از شرکت کردن از آنها اطلاع پیدا کنید. برای اطلاع دقیق از شرایط و زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی می توانید از کارشناسان صدای مشاوران کمک بگیرید.

در صورت عدم موفقیت در مراحل فوق می توانید با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام جاماندگان کنکور کارشناسی ارشد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید