ثبت نام بدون کنکور پیام نور تهران غرب

ثبت نام بدون کنکور پیام نور تهران غرب

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور پیام نور تهران غرب

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله قصد داریم به روش های ثبت نام بدون کنکور پیام نور تهران غرب بپردازیم شما داوطلبان می توانید با خواندن این مقاله از نحوه ثبت نام بدون کنکور پیام نور تهران غرب همچنین سایت ثبت نام و زمان ثبت نام در این دانشگاه مطلع شوید. در این جا لینک مستقیم ورود به سامانه ثبت نام برای شما داوطلبان قرار داده شده است.

زمان ثبت نام بدون کنکور پیام نور تهران غرب 99 – 1400

با توجه به اعلام سازمان سنجش و آموزش کشور زمان ثبت نام بدون کنکور پیام نور تهران غرب در سال تحصیلی 99 – 1400 در تاریخ 99/5/5 آغاز می شود و در تاریخ 99/6/2 به پایان می رسد. این زمان برای داوطلبان دارای اهمیت است و باید به زمان مقرر شده توجه داشته باشید زیرا در صورت به اتمام رسیدن این تاریخ ثبت نام شما انجام نخواهد شد. این زمان به احتمال زیاد از سوی سازمان سنجش قابل تمدید می باشد.

  • طبق اطلاعیه سازمان سنجش زمان ثبت نام بدون کنکور تا تاریخ 99/7/7 تمدید شده است و داوطلبان می توانند تا هفتم مهر ماه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

نحوه ثبت نام پیام نور تهران غرب بدون کنکور

در این مقاله قصد داریم شما را از نحوه ثبت نام پیام نور تهران غرب بدون کنکور مطلع سازیم. تا به راحتی بتوانید در این واحد دانشگاهی و در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org ثبت نام نمایید. در ابتدا باید گفت این ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی بوده و داوطلبان علاقه مند می بایست دفترچه ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی را مطالعه نمایند. هرچند که اکثر اطلاعات این مقاله از دفترچه استخراج شده و در اینجا قرار گرفته است.

  • گام اول ورود به سایت سازمان سنجش و انتخاب گزینه سراسری از پنل سمت راست صفحه سایت سنجش می باشد.
  • گام دوم ثبت نام بدون کنکور پیام نور تهران غرب کلیک بر روی لینک ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی می باشد.
  • در این مرحله صفه ای برای شما باز خواهد شد که ثبت نام در این مرحله انجام خواهد گرفت. ضمنا باید به این نکته توجه داشته باشید که قبل از ورود نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت نام اقدام نمایید. مبلغ این کارت 370000 ( سیصد و هفتاد هزار ریال ) می باشد .
  • ثبت نام بدون کنکور پیام نور تهران شمال
  • با انتخاب هر یک از گزینه های ثبت نام و ورود به سیستم در صورت ثبت نام در گذشته وارد سامانه ثبت نام خواهید شد.
  • در مرحله بعد صفحه ای مانند صفحه زیر برای شما باز خواهد شد که می توانید شماره کارت اعتباری خریداری شده را در آن قرار دهید.

ثبت نام بدون کنکور پیام نور تهران شمال

روش دیگر ثبت نام بدون کنکور پیام نور تهران غرب تماس تلفنی با مشاوران مجموعه صدای مشاور می باشد تا با صرف کمترین وقت و هزینه ثبت نام شما در سامانه سنجش انجام شود در این مرحله مشاوران ما می توانند به شما کمک کنند

سایت ثبت نام بدون کنکور پیام نور تهران غرب

برای ثبت نام بدون کنکور پیام نور تهران غرب باید در سایت سازمان سنجش اقدام نمایید. سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org می باشد که داوطلب در این سایت می تواند ثبت نام بدون کنکور پیام نور و بر اساس سوابق تحصیلی را در هر رشته و دانشگاه که این نوع پذیرش را دارد انجام دهند.

لینک مستقیم ثبت نام بدون کنکور پیام نور تهران غرب

دانشگاه پیام نور تهران غرب

دانشگاه پیام نور تهران غرب واقع در اتوبان شهید خرازی در شهرک شهید باقری می باشد. این دانشگاه در رشته های مختلف در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد اقدام به ثبت نام بدون کنکور می نماید. واحد دانشگاهی پیام نور تهران غرب لیست رشته های مختلفی را هر ساله برای داوطلبان علاقه مند به ثبت نام بدون کنکور پیام نور تهران غرب ارائه می دهد. این دانشگاه از اساتید برجسته و هیئت علمی بسیار موفقی بر خوردار است. در ادامه لیست رشته های بدون کنکور پیام نور تهران غرب را مشاهده خواهید کرد. آدرس سایت پیام نور تهران غرب به نشانی teh-gharb.pnu.ac.ir می باشد.

ثبت نام بدون کنکور پیام نور تهران غرب

شرایط ثبت نام بدون کنکور پیام نور تهران غرب

شرایط ثبت نام بدون کنکور پیام نور تهران غرب به شرح زیر می باشد.

  • داوطلبان باید به این نکته توجه نمایند که داشتن دیپلم نظام آموزشی جدید (3-3-6) با اخذ مدرک حداکثر تا تاریخ 99/6/31 الزامی می باشد.
  • مدرک پیش دانشگاهی ( نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی ) با اخذ مدرک حداکثر  تا تاریخ 99/6/31 و یا دارا بون دیپلم نظام قدیم و یا مدرک کارادانی ( فوق دیپلم ) دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه ای برای همه داوطلبان الزامی است .
  • دارندگان دیپلم فنی حرفه ای و کاردانش نظام قدیم هنرستان که فاقد مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی می باشند حق ثبت نام و شرکت در این مرحله را ندارند و درصورت ثبت نام و انتخاب رشته به عنوان متخلف شناخته شده و مطابق با ضوابط سازمان مربوطه با آن ها بر خورد خواهد شد.
  • دانشجویان که در نوبت روزانه در حال تحصیل هستند برای ثبت نام بدون کنکور پیام نور تهران شمال باید از تحصیل در نوبت روزانه تا تاریخ 99/5/31 انصراف دهند و نسبت به ثبت نام در دانشگاه پیام نور اقدام نمایند.
  • دانشجویانی که در دانشگاه پیام نور، غیر انتفاعی ، پردیس و سایر موسسات آموزش عالی در حال تحصیل هستند می توانند از رشته قبلی انصراف ندهند.
  • بدیهی است که در زمان موفقیت در رشته انتخابی فعلی باید از رشته قبلی انصراف دهند و گواهی مربوطه را به دانشگاه تحویل دهند در غیر اینصورت در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور تهران غرب آن ها اختلال ایجاد خواهد شد.

لیست رشته های بدون کنکور پیام نور تهران غرب

لیست رشته های بدون کنکور پیام نور تهران غرب را در جدول زیر برای شما آورده ایم. با توجه به دفترچه لیست رشته های بدون کنکور پیام نور تهران غرب فقط برای زیر گروه تحصیلی علوم انسانی می باشد و داوطلبان که در این رشته قصد تحصیل دارند می توانند بدون کنکور پیام نور تهران غرب را انتخاب نمایند. لیست رشته ها به شرح زیر می باشد.

گروه تحصیلی کد رشته  عنوان رشته  ظرفیت پذیرش
علوم انسانی 12063 برنامه ریزی اجتماعی و تعاون 40
علوم انسانی 12064 جامعه شناسی 30
علوم انسانی 12065 روابط عمومی 50
علوم انسانی 12066 روزنامه نگاری 40
علوم انسانی 12067 علوم سیاسی 40

شهریه بدون کنکور پیام نور تهران غرب 99 – 1400

شهریه بدون کنکور پیام نور تهران غرب 99 – 1400 در هر سال به میزان 10 – 20 درصد تغییر خواهد کرد و داوطلبان باید به این نکته توجه لازم را داشته باشند. زیرا دانشگاه پیام نور یک دانشگاه غیر دولتی می باشد و داوطلبان در هنگام ثبت نام باید وجهی را به عنوان وجه ثبت نام به دانشگاه مورد نظر پرداخت نمایند. شهریه بدون کنکور پیام نور تهران غرب به شرح زیر می باشد. این مبالغ برای سال گذشته بوده بدیهی است در سال جدید افزایش ده تا بیست درصدی اعمال خواهد شد.

گروه آزمایشی علوم انسانی علوم پایه فنی و مهندسی، کشاورزی، معماری و هنر
شهریه ثابت 173/000 173/000 173/000
 شهریه هر واحد دروس عمومی نظری 19/000 19/000 19/000
دروس پایه نظری 24/000 26/000 27/000
دروس تخصصی 26/000 28/000 30/000
شهریه دروس عملی 60/000 80/000 80/000
حداکثر شهریه دروس عملی 80/000 120/000 120/000

زمان اعلام نتایج بدون آزمون پیام نور تهران غرب

زمان اعلام نتایج بدون آزمون پیام نور تهران غرب نیمه دوم شهریور ماه اعلام شده است و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت اعلام نتایج سازمان سنجش نسبت به دریافت نتایج خود اقدام نمایند. بعد از اعلام نتایج داوطلبان می توانند در نیمه سوم شهریور ماه ثبت نام بدون کنکور پیام نور تهران غرب را انجام دهند.

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور

علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه پیام نور بدون کنکور می توانند برای آگاهی بشتر از مراحل و نحوه انتخاب رشته و ثبت نام بدون کنکور پیام نور تهران غرب با مجموعه صدای مشاوران به وسیله ی شماره های درج شده در انتهای مقاله در تماس باشند. 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور پیام نور تهران غرب

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید