ثبت نام بدون کنکور پیام نور تهران شمال

ثبت نام بدون کنکور پیام نور تهران شمال

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور پیام نور تهران شمال

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 این مقاله برای علاقه مندان به ثبت نام بدون کنکور پیام نور تهران شمال تهیه شده و به شما کمک میکند تا در دانشگاه پیام نور تهران شمال به صورت بدون کنکور تحصیل نمایید. در این مقاله لیست رشته هایی که می توانید در آن ها ثبت نام بدون کنکور انجام دهید را معرفی خواهیم کرد. در ادامه این مقاله از زمان و همچنین نحوه ثبت نام در سایت sanjesh.org شما را مطلع خواهیم کرد.

زمان ثبت نام بدون کنکور پیام نور تهران شمال 99 – 1400

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور تهران شمال از تاریخ 99/5/5 آغاز می شود و تا تاریخ 99/6/2 ادامه خواهد داشت. داوطلبان می توانند در این زمان به راحتی با استفاده از مطالب این مقاله به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و بدون کنکور در دانشگاه پیام نور ثبت نام نمایند. زمان ثبت نام بدون کنکور پیام نور در سایت سازمان سنجش طبق اطلاعیه های منتشر شده امکان تمدید این مهلت زمانی وجود داشته.

شما داوطلبان می توانید برای آگاهی بیشتر از زمان تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور تهران شمال با مشاورین مجموعه صدای مشاوران در تماس باشید.

دانشگاه پیام نور تهران شمال

دانشگاه پیام نور تهران شمال یکی از واحد های دانشگاهی پیام نور می باشد. این واحد واقع شده در انتهای اتوبان بابایی خیابان اوشان می باشد و در قسمت شمال تهران قرار دارد. در این واحد دانشجویان می توانند در رشته هایی که در ادامه خواهید خواند اقدام به ثبت نام بدون کنکور در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد نمایند. کادر علمی این دانشگاه از اساتید برجسته علمی و فرهنگی تشکیل شده است. داوطلبان می توانند در دانشگاه پیام نور تهران شمال به صورت بدون کنکور در لیست رشته های ارائه شده ثبت نام نمایند.

ثبت نام بدون کنکور پیام نور تهران شمال

لیست رشته های بدون کنکور پیام نور تهران شمال

لیست رشته های بدون کنکور پیام نور تهران شمال برای سال 99 – 1400 در جدول زیر مشخص شده این لیست رشته از دفترچه ثبت نام بدون کنکور برداشته شده و داوطلبان می توانند  با استفاده از آن اقدام به  ثبت نام بدون کنکور پیام نور تهران شمال نمایند. لیست رشته های پیام نور تهران شمال به شرح زیر می باشد.

گروه تحصیلی کد رشته عنوان رشته ظرفیت پذیرش
علوم ریاضی و فنی 12050 مهندسی برق 60
علوم ریاضی و فنی 12051 مهندسی پزشکی 60
علوم ریاضی و فنی 12052 مهندسی پلیمر 30
علوم ریاضی و فنی 12053 مهندسی راه آهن 40
علوم ریاضی و فنی 12054 مهندسی شیمی 40
علوم ریاضی و فنی 12055 مهندسی صنایع 40
علوم ریاضی و فنی 12056 مهندسی عمران 60
علوم ریاضی و فنی 12057 مهندسی کامپیوتر 60
علوم ریاضی و فنی 12058 مهندسی مدیریت پروژه 30
علوم ریاضی و فنی 12059 مهندسی مکانیک 40
علوم ریاضی و فنی 12060 مهندسی مواد و متالوژی 30
علوم ریاضی و فنی 12061 مهندسی نفت 50
علوم ریاضی و فنی 12062 مهندسی نقشه برداری 40

روش ثبت نام بدون کنکور پیام نور تهران شمال

  • روش ثبت نام بدون کنکور پیام نور تهران شمال بر اساس سوابق تحصیلی به این صورت می باشد که ابتدا باید وارد ایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شوید و با استفاده از لینک مستقیم که در این مقاله قرار دارد می توانید اقدام به ثبت نام نمایید.
  • در صورت وارد شدن به سایت سازمان سنجش می توانید از پنل سمت راست گزینه سراسری را انتخاب نمایید و لینک ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی را انتخاب نمایید. سپس وارد صفحه زیر می شوید.
  • ثبت نام بدون کنکور پیام نور تهران شمال
  • با استفاده از کد خریداری شده به مبلغ 370000 ( سیصد و هفتاد هزار ریال ) می توانید به قسمت ثبت نام  وارد شده و سریال کارت اعتباری خریداری شده را وارد نمایید.

ثبت نام بدون کنکور پیام نور تهران شمال

  • مرحله بعد داوطلب می تواند لیست رشته های جدول فوق، رشته های مد نظر خود د ردانشگاه پیام نور را انتخاب کرده و در قسمت خواسته شده در سایت سازمان سنجش درج نماید.

لینک مستقیم ثبت نام بدون کنکور پیام نور

شرایط ثبت نام بدون آزمون پیام نور تهران شمال

  • متقاضیان بدون کنکور پیام نور تهران شمال برای ثبت نام اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش از روز یکشنبه مورخ 99/05/05 لغايت روز یکشنبه مورخ 99/06/02 مهلت دارید مراحل ثبت نام را انجام دهید .
  • دارا بودن دیپلم نظام آموزشی جدید (3-3-6) با اخذ حداکثر تاریخ 99/6/31 و یا مدرک پیش دانشگاهی ( نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی ) با اخذ حداکثر تاریخ 99/6/31 و یا دارا بوندیپلم نظام قدیم و یا مدرک کارادانی ( فوق دیپلم ) دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه ای برای کلیه داوطلبان الزامی است .
  • دارندگان دیپلم فنی حرفه ای و کاردانش نظام قدیم هنرستان که فاقد مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی می باشند حق ثبت نام و شرکت در این مرحله را ندارند و درصورت ثبت نام و انتخاب رشته به عنوان متخلف شناخته شده و برابر ضوابط با آنان برخورد خواهد شد .
  • دانشجویان که در نوبت روزانه در حال تحصیل هستند برای ثبت نام بدون کنکور پیام نور تهران شمال باید از تحصیل در نوبت روزانه تا تاریخ 99/5/31 انصراف دهند و نسبت به ثبت نام در دانشگاه پیام نور اقدام نمایند.
  • دانشجویانی که در دانشگاه پیام نور، غیر انتفاعی ، پردیس و سایر موسسات آموزش عالی در حال تحصیل هستند می توانند از رشته قبلی خود در زمان ثبت نام انصراف ندهند.
  • بدیهی است که در زمان موفقیت در رشته انتخابی فعلی باید از رشته قبلی انصراف دهند و گواهی مربوطه را به دانشگاه تحویل دهند در غیر اینصورت در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور آن ها اختلال ایجاد خواهد شد.

شهریه بدون آزمون پیام نور تهران شمال 99 – 1400

شهریه بدون آزمون پیام نور تهران شمال برای رشته کارشناسی به شرح زیر می باشد. داوطلبان این نکته توجه داشته باشند که هر سال مبلغ شهریه بدون کنکور پیام نور از 10 – 20 درصد افزایش می یابد. در جدول زیر شهریه دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی جدید با احتساب 10 – 20 درصد افزایش قیمت برای شما قرار گرفته است.

گروه آزمایشی علوم انسانی علوم پایه فنی و مهندسی، کشاورزی، معماری و هنر
شهریه ثابت 173/000 173/000 173/000
 شهریه هر واحد دروس عمومی نظری 19/000 19/000 19/000
دروس پایه نظری 24/000 26/000 27/000
دروس تخصصی 26/000 28/000 30/000
شهریه دروس عملی 60/000 80/000 80/000
حداکثر شهریه دروس عملی 80/000 120/000 120/000

زمان اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور پیام نور تهران شمال

زمان اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور پیام نور تهران شمال نیمه دوم شهریور ماه اعلام شده است و داوطلبان می توانند در تاریخ مقرر وارد سایت سازمان سنجش شده و با استفاده از کد پیگیری و رمز عبور می توانید اقدام به دریافت نتایج نمایید. داوطلبان می توانند بعد از اعلام نتایج در هفته سوم شهریور ماه نسبت به ثبت نام بدون کنکور پیام نور تهران شمال اقدام نمایند.

یکی از روش های ثبت نام بدون کنکور پیام نور تهران شمال، راهنمایی گرفتن و تماس با مشاورین ما می باشد تا بدون کمترین اتلاف وقت ثبت نام در زمان مقرر برای شما انجام شود. در صورت تمایل پیشنهاد می کنیم با شماره های درج شده در انتهای مقاله تماس حاصل نمایید یا در صورت نیاز به راهنمایی در انتها کامنت بزنید.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور پیام نور تهران شمال

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید