ثبت نام بدون کنکور ارشد استعدادهای درخشان شیراز 97

ثبت نام بدون کنکور ارشد استعداد درخشان شیراز

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور ارشد استعدادهای درخشان شیراز 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اطلاعیه ثبت نام بدون کنکور ارشد استعداد های درخشان دانشگاه شیراز 97 از طریق این مقاله به اطلاع داوطلبان گرامی خواهد رسید. پذیرش دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد با سهمیه استعدادهای درخشان سال 97 دانشگاه شیراز منتشر گردید. ثبت نام کارشناسی ارشد استعدادهای درخشان دانشگاه شیراز از میان دانشجویان استعداد درخشان مقطع کارشناسی تعدادی دانشگاه های دولتی انجام می شود. متقاضیان ورودی نیمسال اول سال تحصیلی 93- 94 می توانند از روز دوشنبه مورخ 96/12/07 تا تاریخ 97/01/30 ثبت نام و مدارک لازم برای دانشگاه شیراز را ارائه نمایند. پس از آن سیستم غیر فعال می گردد و این مدت به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود.

تاریخ و زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد استعدادهای درخشان شیراز 97

تاریخ و زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد استعدادهای درخشان شیراز 97  در از روز دوشنبه مورخ 96/12/07 تا تاریخ 97/01/30 می باشد. توصیه ما به داوطلبان این است که ثبت نام خود را به لحظات آخر موکول نکرده و هر چه سریع تر نسبت به انجام ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه شیراز اقدام نمایند. داوطلبان می توانند از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرند تا کارشناسان ثبت نام کارشناسی ارشد استعدادهای درخشان دانشگاه شیراز سال تحصیلی 97 را برای ایشان انجام دهند.

شرایط ثبت نام استعدادهای درخشان دانشگاه شیراز 97

شرایط ثبت نام استعدادهای درخشان دانشگاه شیراز 97 شامل شرایط اختصاصی متعدد به شرح زیر می باشد؛ مصاحبه از ثبت نام کنندگان در نیمه اول اردیبهشت ماه سال 97 می باشد که زمان و تاریخ دقیق آن را از طریق اطلاعیه منتشر خواهیم نمود.

شرایط اختصاصی کارشناسی ارشد ثبت نام استعدادهای درخشان

شرایط اختصاصی کارشناسی ارشد ثبت نام استعدادهای درخشان شامل موارد ذیل می باشد:

  • دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته که تا پایان نیمسال هفتم ، موظف به گذراندن حداقل 115 واحد درسی می باشند که میانگین کل آن جزء ده درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند.
  • دانشجویان واجد شرایط بند قبلی باید حداکثر در مدت 8 نیمسال تحصیلی دانش آموخته شوند.
  • دانشگاه می تواند دانشجویانی را که در طول شش نیمسال فارغ التحصیل می شوند و به لحاظ میانگین نمره جزوه 10% برتر هم رشته هم ورودی خود باشند، بصورت مازاد بر ظرفیت پذیرش بدون آزمون، در دوره کارشناسی ارشد همان سال پذیرش کند.
  • دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته صرفا دانشگاه شیراز، که تا پایان نیمسال هفتم با گذراندن حداقل 115 واحد درسی، به لحاظ میانگین کل بین جزو 20% برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود قرار می گیرند ، نیز می توانند در این فراخوان شرکت نمایند. بدیهی است پذیرش نهایی این دانشجویان مشروط به عدم تکمیل ظرفیت توسط 10% اول است.
  • درصورتی که دانشجو به هر دلیل بیش از دو نیمسال تحصیلی با دلایل مورد قبول ، غیبت از تحصیل داشته باشد درخواست دانشجو پس از تأیید کمیسیون موارد خاص دانشگاه محل تحصیل، برای استفاده از تسهیلات آیین نامه در دانشگاه شیراز بررسی خواهد شد.
  • رتبه های یک الی 15 نهایی المپیادهای علمی دانشجویی برای ورود به رشته برگزیده یا رشته های مرتبط به تشخیص شورای عالی برنامه ریزی آموزشی وزارت، با ارایه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد بدون داشتن شرایط بند اول که ذکر شد، نیز می توانند در این فراخوان شرکت نمایند.

نحوه ثبت نام بدون کنکور ارشد استعدادهای درخشان شیراز 97

نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد استعدادهای درخشان دانشگاه شیراز 97 طی سه مرحله به ترتیب زیر انجام می شود؛ داوطلبان توجه داشته باشند که ثبت نام صرفا به صورت اینترنتی انجام می شود درصورتی که به هر دلیل در انجام ثبت نام با مشکل مواجه شدید و یا شخصا امکان ثبت نام نداشتید می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید ، کارشناسان ثبت نام را برای داوطلبان انجام داده و پاسخگوی سوالات عزیزان ثبت نام کننده خواهند بود.

  • متقاضیان ورودی نیمسال اول سال تحصیلی 93- 94 (فارغ التحصیل حداکثر تا 97/06/31) می توانند از روز دوشنبه مورخ 96/12/07 تا تاریخ 97/01/30 به صورت اینترنتی ثبت نام و مدارک لازم را در سامانه بارگذاری نمایند. پس از آن سیستم غیر فعال میگردد و این مدت به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود.
  • کد رهگیری را برای پیگیری های بعدی نگهداری و یادداشت نمایید.
  • واریزمبلغ 450000 ریال ( چهارصد و پنجاه هزار ریال) به حساب اینترنتی مندرج در صفحه ثبت نام اینترنتی به عنوان هزینه ثبت نام استعدادهای درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه شیراز

فراخوان ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه شیراز 97

ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه شیراز 97 ، از میان دانشجویان کارشناسی، به غیر از آن هایی که در این صفحه ذکر شده، پس از بررسی سوابق آموزشی پژوهشی و انجام مصاحبه علمی، برای سال تحصیلی97- 98 برای مقطع کارشناسی ارشد پذیرش می شوند. دانشگاه هایی که مجاز به شرکت در این فراخوان نمی باشند شامل : دانشجویان موسسات آموزش عالی دولتی، دانشگاه پیام نور،دانشگاه آزاد، فرهنگیان، غیر انتفاعی، علمی کاربردی و فنی حرفه ای و پردیس های خودگردان و آموزش های الکترونیک سایر دانشگاه ها (به استثنای دانشگاه شیراز) .

مدارک ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه شیراز 97

مدارک لازم برای ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه شیراز 97 باید تنها به صورت اینترنتی بارگذاری شود و ارسال فیزیکی و مراجعه به دانشگاه امکانپذیر نمی باشد. برای ملاحظه مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد روی لینک زیر کلیک نمایید.

مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه شیراز

سوالات مصاحبه کارشناسی ارشد دانشگاه شیراز 97

داوطلبان می توانند سوالات مصاحبه کارشناسی ارشد دانشگاه شیراز 97 را از طریق این سایت ملاحظه نمایند و درصورت وجود ابهام و یا سوال در رابطه با مصاحبه کارشناسی ارشد استعدادهای درخشان دانشگاه شیراز می توانند از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرند. برای ملاحظه سوالات و نحوه مصاحبه کارشناسی ارشد دانشگاه شیراز روی لینک زیر کلیک نمایید.

سوالات و نحوه مصاحبه کارشناسی ارشد دانشگاه شیراز 97

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور ارشد استعدادهای درخشان شیراز 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید