ثبت نام آزمون پیش کارورزی و علوم پایه اسفند 97

ثبت نام آزمون پیش کارورزی و علوم پایه

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون پیش کارورزی و علوم پایه اسفند 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام آزمون های پیش کارورزی علوم پایه اسفند 97 از 97/11/10 آغاز شد. داوطلبان برای ثبت نام به آدرس sanjeshp.epay.ir مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرند، کارشناسان، ثبت نام آزمون پیش کارورزی و علوم پایه را برای متقاضیان ، انجام می دهند.

داوطلبان عزیز می توانند برای ثبت نام آزمون پیش کارورزی و علوم پایه اسفند 97 با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند، کارشناسان ثبت نام را برای متقاضیان گرامی انجام می دهند.

زمان ثبت نام آزمون پیش کارورزی علوم پایه اسفند 97

ثبت نام آزمون های پیش کارورزی علوم پایه اسفند 97 از تاریخ 97/11/10 آغاز شد. مراحل و نحوه ثبت نام آزمون پیش کارورزی علوم پایه به شرح زیر است:

داوطلبان تحصیل کرده در خارج از کشور که در مرکز خدمات آموزشی دارای پرونده می باشند، لازم است پیش از اقدام به ثبت نام ، از طریق سایت sanjeshp.epay مبلغ 120000 تومان را بصورت اینترنتی به عنوان هزینه ثبت نام پرداخت کنند و پرینت پرداخت هزینه ، یک قطعه عکس و کارت ملی خود را به حوزه مرکز قطب برگزار کننده آزمون های جامع علوم پایه و پیش کارورزی از روز چهارشنبه مورخ 97/11/10 لغایت پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ 97/12/06 تحویل دهند و با مراجعه حضوری نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام نمایند. برای دریافت نشانی می توانید با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید.

ثبت نام آزمون پیش کارورزی و علوم پایه-

توجه داشته باشید که ثبت نام این دسته از داوطلبان به صورت مشروط انجام می شود. صدور کارت ورود به جلسه آزمون پیش کارورزی علوم پایه منوط به تایید مرکز خدمات آموزشی است. برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون می توانید با شماره تلفن های همین صفحه تماس بگیرید و کارت ورود به جلسه خود را از طریق کارشناسان راهنما، دریافت کنید.

زمان برگزاری آزمون پیش کارورزی علوم پایه اسفند 97

زمان برگزاری آزمون پیش کارورزی و علوم پایه ، روز پنج شنبه مورخ 97/12/16 خواهد بود.

نکات مهم:

** داوطلبان تحصیل کرده در خارج از کشور پیش از ثبت نام و واریز وجه ثبت نام ، حتما از مرکز قطب برگزار کننده آزمون ، درمورد برگزاری آزمون پیش کارورزی و علوم پایه برای داوطلبان خارج از کشور استعلام نمایند.
** داوطلبان تحصیل کرده در داخل کشور نیز جهت ثبت نام از روز چهارشنبه مورخ 97/11/10 تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ 97/12/06 می توانند به دانشگاه محل تحصیل خود در حوزه مراکز برگزار کننده آزمون های جامع علوم پایه و پیش کارورزی میان دوره مراجعه و یا با معرفی دانشگاه به نزدیکترین مرکز قطب برگزار کننده آزمون مراجعه کنند.

خرید اعتبار جهت ثبت نام در آزمونهای مرکز سنجش پزشکی علوم پایه و پیش کارورزی

برای خرید اعتبار به نکات زیر توجه کنید:

دفترچه راهنمای مربوط به آزمون مورد نظر را به طور دقیق مطالعه کنید و در صورت نیاز به کسب راهنمایی با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید. پس از پرداخت هزینه و دریافت کد اعتبار، هزینه پرداختی قابل بازگشت نخواهد بود.

در انتخاب عنوان آزمون جهت خرید اعتبار توجه داشته باشید که انتخاب اشتباه انجام ندهید، زیرا هزینه پرداختی برای هر آزمون، به همان آزمون اختصاص داشته و قابل تبدیل یا تغییر برای استفاده در آزمونی دیگر نخواهد بودقابل استفاده نیست، در صورت پرداخت اشتباه، ملزم به پرداخت مجدد خواهید بود. امکان ثبت نام تلفنی از طریق کارشناسان و راهنماهای تحصیلی وجود دارد می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید، کارشناسان مراحل ثبت نام و خرید اعتبار را برای شما انجام خواهند داد.

جهت خرید اعتبار و دریافت کد اعتبار، مشخصات داوطلب بایستی بطور دقیق و صحیح وارد شود، کد دریافت شده به نام داوطلب است و قابل انتقال به داوطلب دیگری نیست. پس اگر عنوان آزمون را اشتباه انتخاب کنید امکان فروش اعتبار به داوطلب دیگر را نخواهید داشت.

اگر بعد از تایید پرداخت و کسر هزینه آزمون پیش کارورزی و علوم پایه از حساب شما، مجددا وارد بخش پرداخت اینترنتی شده و بار دیگر پرداخت نمایید، مبلغ دریافت شده قابل استرداد نیست.

داوطلبان عزیز می توانند برای ثبت نام آزمون پیش کارورزی و علوم پایه اسفند 97 با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند، کارشناسان ثبت نام را برای متقاضیان گرامی انجام می دهند.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون پیش کارورزی و علوم پایه اسفند 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید