ثبت نام آزمون تولیمو TOLIMO

ثبت نام آزمون تولیمو TOLIMO

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون تولیمو TOLIMO

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آزمون تولیمو امسال در شهر تهران منحصرا به صورت الکترونیکی برگزار می شود. ثبت نام آزمون تولیمو در سایت سنجش کشور صورت می گیرد. متقاضیان می بایست در زمان مقرر اقدام به ثبت نام آزمون تولیمو 99 نمایند. در این مقاله زمان برگزاری هرکدام از دوره های زمون تولیمو و آدرس مراکز برگزاری آزمون تولیمو امسال در شهر های تهران ،اصفهان و کرمان در ج شده است.

 با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

ازمون تولیمو چیست

تولیمو يا TOLIMO، مخفف The Test of Language by the Iranian Measurement Organization می باشد که توسط سازمان سنجش آموزش کشور طراحی و اجرا می شود که در واقع آزمونی استاندارد برای تعيين سطح دانش زبان انگليسی می باشد. آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (تولیمو) به روش الکترونیکی فقط در شهر تهران برگزار می‌شود. دوره‌های آزمون تولیمو شامل ۱۵۳، ۱۵۴، ۱۵۵ و ۱۵۶ می شوند.

متقاضین ثبت نام آزمون تولیمو باید در زمان مقرر به سایت سنجش و آموزش کشور مراجعه نمایند و اقدام به ثبت نام نمایند. سه موسسه آموزش عالی خصوصی در تهران و مشهد اقدام به برگزاری آزمون زبان تولیمون مینمایند.برای اطلاع رسانی از اسامی مراکز برگزارکننده آزمون تولیمو میتوانید به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایید.

در ادامه این مقاله میتوانید زمان برگزاری آزمون تولیمو و نحوه ثبت نام در این آزمون را مطالعه نمایید.

ازمون تولیمو ۹۹

ثبت نام آزمون تولیمو توسط سایت سازمان سنجش صورت میگیرد. سه مرکز در شهر تهران و یک مرکز در شهر مشهد اقدام به برگزاری این آزمون می نمانید.داوطلبان می بایست جهت شرکت در آزمون تولیمو 99 نکات زیر را رعایت نمایند.

1- همراه داشتن ماسک ساده سه لایه و دستکش لاتکس برای همه متقاضیان، الزامی است. مراکز آزمون موظف هستند از ورود متقاضیان به سالن آزمون، بدون همراه داشتن لوازم فوق خودداری نمایند.

2- متقاضیان می­بایست یک یا دو کارت شناسایی معتبر شامل: (کارت ملی هوشمند، شناسنامه عکس­دار جدید، گذرنامه، گواهینامه رانندگی و کارت پایان خدمت(ویژه آقایان))، و یک نسخه از فرم تکمیل شده ثبت نام اینترنتی را همراه داشته باشند.

3– متقاضیان باید از آوردن هرگونه وسایل اضافی شامل: نوشت افزار (خودکار، خودنویس، اتود، روانویس و …)، کیف یا ساک دستی، کتاب، جزوه، ماشین حساب، تلفن همراه، هندسفری، ساعت یا دستبند، انگشتر هوشمند، پیجر و … اکیداً خودداری نمایند. ممکن است محلی برای نگهداری این وسایل در حوزه های امتحانی پیش بینی نشده باشد، لذا حوزه های امتحانی مسئولیتی در قبال نگهداری از این وسایل ندارند.

4- صحبت کردن با سایر متقاضیان یا رد و بدل کردن هر نوع وسیله از قبیل لوازم التحریر، نت (یادداشت)، . . . در جلسه امتحان به عنوان تقلب و تخلف محسوب می شود و با داوطلب متخلف برابر قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون های سراسری رفتار خواهد شد.

5- همراه داشتن هرگونه وسایل غیرمجاز شامل دستگاه­های ارتباط الکترونیکی، تلفن همراه، ساعت هوشمند، انگشتر هوشمند، دستبند هوشمند و یا ماشین حساب در جلسه آزمون طبق قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری، موجب محرومیت از گزینش در آزمون می­شود.

6- در صورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری آزمون، لازم است متقاضیان، حداکثر تا یک روز بعد از آزمون، از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی مندرج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org با این سازمان مکاتبه و درخواست خود را ثبت نمایند. بدیهی است درخواست­های واصله بعد از مهلت مقرر، قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود. لازم است از مراجعه حضوری به سازمان، خودداری گردد.

زمان ثبت نام آزمون تولیمو

پیرو اطلاعیه 1399/8/28 در خصوص لغو برگزاری آزمون های آذر ماه 1399 به دلیل افزایش شیوع کرونا به استحضار می رساند، پس از انتقال داوطلبان آزمون های آذر ماه به آزمون تاریخ 9 و 23 دی ماه، با در نظر گرفتن شرایط برگزاری در دوران شیوع کرونا ، ظرفیت باقی مانده برای ثبت نام داوطلبان جدید در ساعت 10 صبح روز جمعه 5 دی ماه فعال خواهد شد.

** ثبت نام در آزمون 9 دی ماه و 23 دی ماه در ساعت 10 صبح جمعه 5 دی آغاز می شود

ثبت نام آزمون تولیمو

1-مراجعه به سایت اینترنتی به نشانی tolimo.sanjesh.orgو ایجاد حساب کاربری (برای ایجاد حساب کاربری اطلاعات شخصی، شناسنامه ای، آموزشی و تماس دریافت میشود.)
2-ارسال فایل تصویری از چهره داوطلب (فایل تصویری با پسوند jpgو حداقل اندازه 300پیکسل عرض و ۴00پیکسل ارتفاع)

3-جستجوی آزمون براساس شهر و تاریخ برگزاری (با توجه به اینکه ممکن است در یک شهر خاص بیش از یک مرکز وجود داشته باشد داوطلب میتواند مرکز مورد نظر را انتخاب کند).

بخش اول: ساختار و بیان نوشتاری (Structure and Written Expression)؛ تعداد سوالات ۳۵ سوال (۱۵ سوال تکمیل جمله و ۲۰ سوال شناسایی خطا)، مدت پاسخگویی ۲۲ دقیقه.

بخش دوم: درک مطلب شفاهی – شنیداری (Listening Comprehension)؛ تعداد سوالات ۳۵ سوال و مدت پاسخگویی ۱۸ دقیقه شامل قسمت A (۲۰ گفتگوی کوتاه): ۲۰ سوال. قسمت B (۲ گفتگوی طولانی): ۸ سوال. قسمت C (۳ سخنرانی): ۷ سوال).

بخش سوم: خواندن و درک مطلب (Reading Comprehension): تعداد سوالات ۳۵ سوال، مدت پاسخگویی ۴۰ دقیقه.

 

++ راهنمای شرکت در آزمون تولیمو ++

ثبت نام آزمون تولیمو TOLIMO ثبت نام آزمون تولیمو TOLIMO ثبت نام آزمون تولیمو TOLIMO ثبت نام آزمون تولیمو TOLIMO ثبت نام آزمون تولیمو TOLIMO

 

زمان برگزاری آزمون تولیمو 99

داوطلبانی که اقدام به ثبت نام در آزمون تولیمو 99 کرده اند باید ساعت: ۷:۳۰ صبح روز آزمون، به مرکز برگزاری که در زمان ثبت نام انتخاب کرده‌اند، مراجعه کنند. آزمون تولیمو راس ساعت 8 صبح شروع می شود وو تاخیر بیش از 15 دقیقه باعث لغو آزمون متقاضی می شود.جدول زمانبندی و محل برگزاری آزمون تولیمو به شرح زیر می باشد.

ماه دوره روز تاریخ
دی ماه ۱۵۳ سه شنبه ۹ دی ماه ۱۳۹۹
دی ماه ۱۵۴ سه شنبه ۲۳ دی ماه ۱۳۹۹
بهمن ماه ۱۵۵ سه شنبه ۷ بهمن ماه ۱۳۹۹
بهمن ماه ۱۵۶ سه شنبه ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۹
اسفندماه ۱۵۷ سه شنبه ۵ اسفندماه ۱۳۹۹
اسفندماه ۱۵۸ سه شنبه ۱۹ اسفندماه ۱۳۹۹

آدرس مراکز برگزاری آزمون تولیمو

آدرس مراکز برگزاری آزمون تولیمو در شهرهای تهران، اصفهان و کرمان به شرح زیر می باشند:

ردیف نام مرکز برگزاری آدرس
۱ سازمان سنجش آموزش کشور تهران، خیابان کریم‌خان زند، بین خیابان‌های استاد نجات اللهی و سپهبد قرنی، پلاک ۲۰۴، طبقه همکف، سالن iBT
۲ مرکز سنجش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تهران، خیابان آزادی، بین خیابان‌های اسکندری شمالی و دکتر قریب، روبروی پارک اوستا، پلاک ۱۳۱
۳ پردیس شماره ۲ دانشگاه شهید بهشتی تهران، شهرک اکباتان، فاز ۳، جنب بیمارستان صارم
۴ دانشگاه صنعتی اصفهان اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان، کتابخانه مرکزی، طبقه همکف
۵ دانشگاه شهید باهنر کرمان کرمان، انتهای بلوار ۲۲ بهمن، دانشگاه شهید باهنر کرمان، ساختمان W سایت صبا

جمع بندی مقاله

ثبت نام آزمون تولیمو 9 دی ماه و 23 دی ماه در ساعت 10 صبح جمعه 5 دی آغاز می شود. متقاضیان شرکت در آزمون تولیمو سال 99 باید در این بازه زمانی به سایت سازمان سنجش و آزموش کشور مراجعه نمایند و اقدام به ثبت نام نمانید.شما میتوانید در این مقاله زمان برگزاری آزمون تولیمو در دوره های مختلف و آدرس مراکز برگزاری آزمون تولیمو در سال 99 را مطالعه نمایید.

 

 

اگر سوال پاسخ داده نشده ای در ذهنتان باقی مانده است

می توانید با مجموعه بزرگ صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید

تا مشاوران ما شما را به بهترین شکل یاری نمایند.

“موفق باشید”

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون تولیمو TOLIMO

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید