ثبت نام آزمون كارشناسي ارشد فراگير پيام نور 98-99

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون كارشناسي ارشد فراگير پيام نور 98-99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور است. اگر متقاضی ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور هستید لازم است بدانید که نظام آموزشی و تحصیل در دانشگاه پیام نور نسبت به سایر موسسات آموزش عالی متفاوت می باشد. در دوره های فراگیر پیام نور و کلا در دانشگاه پیام نور نقش محوری را شما دانشجوی متقاضی ایفا می نمایید. در واقع شما می بایست با مطالعه دقیق منابع آموزشی به تحصیل در این دانشگاه ادامه دهید و دروس خود را بگذرانید. اگر شاغل هستید یا به هر دلیل وقت شرکت در کلاس های آموزشی را ندارید دوره های فراگیر پیام نور برای شما بهترین گزینه می باشد چون در این دوره ها دانشجو ملزم نیست در کلاس های آموزشی نظری شرکت نماید و شما می توانید برای گذراندن دروس از شیوه معرفی به استاد استفاده نمایید. دانشگاه پیام نور مطابق سنوات گذشته با برگزاری آزمون اقدام به جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد می نماید ما در این مقاله قصد داریم مبحث ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 را بررسی کنیم. اگر تصور می کنید که آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نیز مطابق آزمون ارشد سراسری و ارشد دانشگاه آزاد اسلامی می باشد توصیه می کنیم با ما همراه باشید و این مقاله را از دست ندهید چرا که ممکن است در روند شرکت در آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر پیام نور با مشکلی موجه شوید.

 

زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98 -99 

برای اطلاع از زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور لینک زیر را انتخاب نمایید:

زمان ثبت نام آزمون ارشد فراگیر

تمدید مهلت ثبت نام ارشد فراگیر بهمن

 

 داوطلبان می بایست با مراجعه به سایت سازمان سنجش (sanjesh.org) و دریافت و مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. نحوه آن به این گونه است که هر داوطلب فقط باید یک گروه آزمایشی و 20 رشته محل را برگزیند.

 

شرایط ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97-98

اگر شما متقاضی ثبت نام در دوره های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور باشید و رشته تحصیلی مقطع کارشناسی شما با رشته مورد علاقه برای کارشناسی ارشد در دوره های فراگیر پیام نور متفاوت باشد لازم نیست نگران باشید چون آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور هیچ محدودیتی از لحاظ رشته ی انتخابی ندارد. البته رشته مهندسی معماری و طراحی شهری از این قاعده مستثنی می باشد. ولی در صورت ناهماهنگی لازم است موقع پذیرش در دوره های فراگیر پیام نور در رشته جدید تعداد 12 واحد پیش نیاز در مقطع ارشد بگذرانید ضمنا آقایان نیز نباید مشکل نظام وظیفه داشته باشند. مدارک لازم برای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور شامل عکس اسکن شده داوطلب (300 در 220 پیکسل) و کد رهگیری دریافتی در موقع واریز وجه ثبت نامی و تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نامی که می بایست تا پایان فرآیند ثبت نام نزد خود نگاه داشته شود.

 

شرایط قبولی در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98-99

 تفاوتی که دوره کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور با سایر دوره ها دارد این است داوطلبان کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور قبل از مرحله دانشجویی یک مرحله دانشپذیری دارند به این معنی که  دانشجو باید به سوالاتی که در ترم یک کارشناسی ارشد در دوره دانش پذیری گذرانده است پاسخ دهد. و نمره نهایی برای قبولی در دوره های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور شامل 20% نمره تاثیر معدل کارشناسی و 80% نمره دریافتی از این آزمون می باشد. در اینجا لازم است تعریفی از دوره دانش پذیری داشته باشیم که دانش پذیر به فردی اطلاق می شود که یک سری از دروس رشته مورد علاقه خود را گذرانده و در پایان ترم در آزمون دانش پذیری شرکت نماید. با کسب حدنصاب لازم در نمره نهایی دانش پذیران در ترم بعدی به دانشجو تغییر می یابند. برای آگاهی از سایر شرایط و ضوابط ثبت نام در دوره های فراگیر پیام نور، مقررات وظیفه عمومی و همچنین اطلاع از کد رشته محل ها می توانید به دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور مراجعه نمایید.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون كارشناسي ارشد فراگير پيام نور 98-99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید