ثبت‌نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور (ETPNU)

ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور

جهت مشاوره در زمینه ثبت‌نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور (ETPNU)

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام سی و سومین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیام نور در تاریخ 99/07/09 لغایت 99/07/15 می باشد. داوطلبان می توانند در این مقاله از زمان و مکان برگزاری آزمون تخصصی زبان مطلع شوند. در ادامه می توانید سایت ثبت نام را مشاهده نمایید. در این مطلب از نحوه پرداخت هزینه آزمون صحبت شده است.

زمان ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی پیام نور (ETPNU)

زمان ثبت نام دوره سی و سوم آزمون زبان دکتری تخصصی پیام نور (ETPNU) در مهرماه 99 در 99/07/09 لغایت 99/07/15 می باشد داوطلبان می توانند در این مهلت زمانی به سامانه پروتال دانشگاه پیام نور به نشانی azmoon.pnu.ac.ir مراجعه کرده و ثبت نام خود را در آزمون زبان تخصصی زبان پیام نور (ETPNU) انجام دهند. در صورت تمدید این مهلت این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

زمان دریافت کارت آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور (ETPNU)

داوطلبان می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون زبان دکتری تخصصی داشگاه پیام نور در تاریخ 99/07/19 لغایت 99/07/21 به سامانه دانشگاه پیام نور به نشانی azmoon.pnu.ac.ir مراجعه کرده و کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند. در حال حاضر لینک دسترسی به دریافت کارت ورود به جلسه فعال نشده است لذا در صورت باز شدن سایت، لینک دریافت در این مقاله قرار خواهد گرفت و شما می توانید با استفاده از همین مقاله کارت ورود به جلسه آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور (ETPNU) را دریافت نمایید.

مکان و زمان برگزاری آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور

مکان برگزاری آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور (ETPNU) در مراکز اصفهان ، تبریز ، تهران جنوب و شیراز می باشد. داوطلبان می توانند برای شرکت در این آزمون به این مراکز مراجعه نمایند. این آزمون هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی برگزار می شود. زمان برگزاری آزمون زبان دکتری تخصصی پیام نور (ETPNU) در تاریخ 99/07/21 می باشد. داوطلبان می توانند با استفاده از راهنمایی هایی که در این مقاله ارائه شده است نسبت به شرکت در این آزمون اقدام نمایند.

هزینه ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی پیام نور

هزینه ثبت نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت نام و از طریق سایت دانشگاه پیام نور پرداخت شود و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند.

داوطلبان می توانند برای اطلاع از مبلغ و هزینه ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی پیام نور با شماره های درج شده در همین مقاله تماس حاصل نموده و اطلاعات لازم را دریافت نمایند. در صورت مشکل در پرداخت هزینه ثبت نام می توانید این مشکل را توسط مشاوران مجموعه صدای مشاوران حل کرده و ثبت نام خود را با موفقیت انجام دهید.

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت‌نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور (ETPNU)

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید