انواع تکنیک های تست زنی در خانه و منزل

تکنیک های تست زنی

جهت مشاوره در زمینه انواع تکنیک های تست زنی در خانه و منزل

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تکنیک تست زنی در منزل در روزهای آغازین برای شروع به درس خواندن و روز های پایانی مانده به کنکور در دوران جمع بندی نقشی حیاتی ایجاد میکنند. تمامی تکنیک های تست زنی برای کنترل و مدیریت زمان کاربرد دارند و استفاده از آنها در تست زنی در منزل و در تست زنی در کنکور امری بسیار مهم به شمار می رود.

توجه داشته باشید که باید در زمان تست زنی در منزل حتما تکنیک های تست زنی را بکار ببرید تا در روز آزمون بتوانید به بهترین شکل از آنها استفاده نمایید. در این مقاله تصمیم بر آن داریم تا تکنیک های تست زنی از قبیل تکنیک ضربدر منها ، تکنیک زمان های نقصانی ف تکنیک ف.ش.م.ن ، تکنیک تست زدن با دو خودکار ، استراتژی برگشت ، روش تست زنی به روش مهندسی معکوس را برایتان به اختصار توضیح دهیم.

به شما پیشنهاد میکنیم حتما مقاله های مربوط به این تکنیک های تست زنی را مطالعه نمایید تا بتوانید درک بهتری از این روش ها داشته باشید و در صورتی که در بکار گیری این روش ها داشتید می توانید با مشاوران مرکز تماس حاصل فرمایید تا به صورت اختصاصی تمام کاربرد های این روش ها را به شما آموزش دهند.

تکنیک تست زنی به روش ضربدر و منها

تکنیک تست زنی ضربدر و منها تکنیکی برای کاهش اشتباهات در کنکور می باشد بدین صورت که با استفاده از این روش شما می توانید با مدیریت کردن زمان خود میزان اشتباهات خود را کاهش دهید. در این روش شما با استفاده ضربدر و منها در کنار سوالاتی که بلد نیستید و یا در مورد آنها شک دارید ، باید این سوالات را برای خود دسته بندی کنید و باعث می شود در پاسخ گویی همواره هدفمند عمل کنید.

برای آموزش تکنیک ضربدر منها اینجا کلیک کنید.

تکنیک تست زنی به روش زمان های نقصانی

تکنیک زمان ها نقصانی روشی دیگر برای مدیریت بر روی زمان داوطلب در جواب دهی به سوالات در کنکور سراسری می باشد بدین صورت که داوطلب زمانی مشخص را از پایان زمان مشخص شده برای هر درس را برای آخر کار می گذارد و پس از اینکه پاسخگویی به تمام سوالات تمام شد می تواند برگردد و با توجه به زمان ذخیره شده به سوالات هر درس پاسخ دهد.

برای آموزش تکنیک زمان های نقصانی اینجا کلیک کنید. 

 

تکنیک تست زنی به روش تست زدن با دو خودکار

تکنیک تست زدن با دو خودکار شما را به کنترل کردن زمان تست زنی و پاسخگویی به سوالات کمک میکند. توجه داشته باشید که این تکنیک تست زنی فقط مربوط به تمرین در خانه می باشد و در جلسه کنکور سراسری برای شما کاربردی ندارد. در این تکنیک تست زنی شما باید به سوالاتی که در مدت زمان مشخص برای پاسخگویی به همه سوالات ، جواب میدهید را با رنگ آبی مشخص کنید و در صورتی که زمان پاسخگویی استتاندارد به پایان رسیده ما بقی سوالات را با رنگ قرمز مشخص کنید. این روش به شما کمک میکند تا بتوانید برای مدیریت زمان تمرین کنید.

برای آموزش تکنیک تست زنی با دو خودکار اینجا کلیک کنید

 

تکنیک تست زنی به روش استراتژی بازگشت

روش استراتژی برگشت را می توان مکمل تکنیک های تست زنی زمان های نقصانی و ضربدر منها نامید. توجه داشته باشید که این روش را حتما در کنکور سراسری استفاده کنید چرا که پس از اینکه شما سوالات کنکور را تا انتها جواب دادید و از تکنیک های گفته شده استفاده کرده باشید زمان اضافی و کافی در کنکور خواهید داشت. حال زمان استفاده از استراتژی بازگشت است. پس از برگشتن به ابتدای دفترچه شما با تعدادی سوال جواب نداده و البته هدفمند مواجه خواهید شد. در ابتدا به سراغ سوالاتی که بر روی جواب ها شک دارید تمرکز میکنید و در صورتیکه وقت اضافی داشتید می توانید به سراغ سوال های سخت و زمان بر بروید.

برای آموزش تکنیک استرتژی بازگشت اینجا کلیک کنید

تکنیک تست زنی به روش تست زنی مهندسی معکوس

تکنیک تست زنی به روش مهندسی معکوس تنها برای سوالات خیلی سخت کاربرد دارد و شما باید توجه داشته باشید که نباید برای تمامی سوالات از آن استفاده کنید. به شما پیشنهاد میکنیم حتما در زمان پاسخگویی به سوالات کنکور تنها به دانسته های خود اتکا کنید چرا که با توجه به اینکه این روش در 90 درصد مواقع درست جواب میدهد اما ضریب خطایی هم خواهد داشت.

برای آموزش تکنیک روش تست زنی مهندسی معکوس اینجا کلیک کنید

 

جهت مشاوره در زمینه انواع تکنیک های تست زنی در خانه و منزل

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید