تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد 1401

تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد

جهت مشاوره در زمینه تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد 1401

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد 1401 مطابق با سال های گذشته بعد از اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد که در شهریورماه است ، صورت می پذیرد . معمولا سه هفته تا یک ماه بعد از اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته یعنی در مهر ماه یا اوایل آبان ماه تکمیل ظزفیت کنکور کارشاسی ارشد 1401 طبق اطلاعیه ای در سایت سازمان سنجش قسمت کارشناسی ارشد به شرکت کنندگان آزمون اطلاع رسانی خواهد شد. داوطلبینی که سر جلسه آزمون کارشناسی ارشد حضور داشتند و برای آن ها کارنامه اولیه صادر شده است می توانند در تکمیل ظرفیت شرکت داشته باشند.

در صورت قبولی در مرحله تکمیل ظرفیت ثبت نام پذیرفته شدگان برای ترم بهمن دانشگاه ها صورت می پذیرد .

شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد 1401

تکمیل ظرفیت کنکور ارشد

داوطلبینی که در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ ثبت نام نموده اند و در جلسه آزمون حضور داشته اند و برای آن ها کارنامه اولیه صادر شده و رتبه و نمره کل آن ها مشخص شده است، در صورتی که موفق به انتخاب رشته در مهلت مقرر نشده اند و یا بعد از اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته که در شهریور ماه در پایگاه سنجش منتشر می شود،

در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود پذیرفته نشده اند و یا حتی به ثبت نام و تشکیل پرونده در دانشگاه قبولی اقدام کرده اند می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کنند و درصورت قبولی در تکمیل ظرفیت قبولی قبلی آن ها کان لم یکن تلقی می شود.

زمان تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ 

زمان تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد

زمان تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد هر ساله توسط سازمان سنجش اعلام می‌شود. برای اطلاع از زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد بایستی اواخر مهر ماه به سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه نمایید و پیگیر اطلاعیه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد باشید.

در زمان شروع ثبت نام لازم است دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد ۱۴۰۱  را دانلود نمایید و لیست رشته های ارائه شده در مرحله تکمیل ظرفیت را مشاهده کنید و در صورت ارائه شدن رشته و دانشگاه مد نظر داوطلب در مرحله تکمیل ظرفیت می توانند هزینه ثبت نام را اینترنتی پرداخت کنند و کد رشته های انتخابی خود را وارد فرم انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش کنند .

نحوه شرکت در تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد 1401 

داوطلبانی که قصد شرکت در تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 را دارند بایستی از اوایل مهر ماه سایت سازمان سنجش قسمت کارشناسی ارشد را پیگیری نمایند . در صورتیکه اطلاعیه ای مبنی بر تکمیل ظرفیت آزمون ارشد بارگذاری شود، می توانند بر روی این اطلاعیه کلیک نمایند و از زمان شروع ثبت نام تکمیل ظرفیت، هزینه ثبت نام، شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت و دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد مطلع شوند.

ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد به صورت اینترنتی از طریق پایگاه سازمان سنجش انجام می شود و هزینه ثبت نام از طریق کارت اعتباری از درگاه های پرداخت اینترنتی سازمان سنجش امکان پذیر است که به شما سریال ثبت نام داده می شود.

قبل از پرداخت هزینه ابتدا بایستی دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد را از سایت سازمان سنجش لینککارشناسی ارشد دانلود نمایید. داخل دفترچه شرایط و ضوابط شرکت در تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد ذکر شده است و همچنین رشته هایی که در تکمیل ظرفیت ، دانشگاه ها ارائه می دهند.

البته در تکمیل ظرفیت همه رشته ها و همه دانشگاه ها ظرفیت پذیرش دانشجو را ندارند، معمولا دانشگاه هایی که در مرحله انتخاب رشته اولیه در برخی از رشته ها به تعداد حد نصاب ظرفیتشان تکمیل نگردیده است، و یا رشته های جدیدی که فقط در مرحله تکمیل ظرفیت اضافه شده اند .

بعد از اطلاع از مندرجات دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد و اطلاع از اینکه دانشگاه مد نظر در رشته مورد نظر شما ظرفیت دارد می توانید در صورت دارا بودن شرایط ذکرشده در مرحله تکمیل ظرفیت هزینه ثبت نام را پرداخت و کد رشته های انتخابی خود را وارد فرم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت در سایت سنجش نمایید .

زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ احتمالا اواخر مهر ماه یا اوایل آبان ماه انجام می شود و یک مهلت چند روزه برای انجام انتخاب رشته در نظر گرفته می شود بعد از اتمام ثبت نام تکمیل ظرفیت ،  از طریق سایت سازمان سنجش لینک کارشناسی ارشد می توانید پیگیر اطلاعیه نتایج ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد ۱۴۰۱ باشید .

در صورت مشاهده نتیجه قبولی خود مطابق با تصمیم گیری دانشگاه پذیرفته شده می توانید ورودی مهرماه یا بهمن ماه امسال دانشگاه باشید .

جهت مشاوره در زمینه تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد 1401

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید