مهلت پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

جهت مشاوره در زمینه مهلت پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این صفحه از زمان تمدید مهلت پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 99 – 1400 مطلع می شوید. تاریخ 99/05/08 به عنوان مهلت مجدد واریز هزینه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ، ویرایش اطلاعات و پرداخت وجه ، پیرو اطلاعیه استعدادهای درخشان و سنجش ادارات کل آموزش و پرورش استان ها اعلام شد. جزئیات کامل خبر را در این صفحه می خوانید.

دانش آموزان و والدین گرامی می توانند برای انجام ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم و ویرایش اطلاعات ثبت نامی به نشانی hoosh.medu.ir که سامانه ثبت نام دبیرستان های دوره اول متوسطه است ، مراجعه کرده و یا با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند. پیش از اقدام به ثبت نام و ویرایش اطلاعات حتما دفترچه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم و شرایط ثبت نام نتیزهوشان را مطالعه نمایید.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم کلیک نمایید.

تمدید مهلت پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 99

تمدید مهلت پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان و ویرایش اطلاعات ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم اول متوسطه از تا تاریخ 8 مرداد اعلام شد. پیشنهاد ما به متقاضیان این است که در اولین فرصت نسبت به انجام مراحل ثبت نام و ویرایش اقدام نمایند. برای انجام مراحل ثبت نام و ویرایش اطلاعات و پرداخت وجه در سامانه سنجش و پذیرش پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان ، می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید. کارشناسان تمام مراحل را در سامانه hoosh.medu.ir برای متقاضیان انجام خواهند داد.

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99,زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان,ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی,hoosh.medu.ir ثبت نام تیزهوشان پایه ششم به هفتم,منابع آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی,ثبت نام تیزهوشان,ایا ازمون تیزهوشان حذف شد,بخشنامه آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی

ویرایش اطلاعات ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم

توجه داشته باشید که در مهلت اعلام شده برای تمدید زمان ثبت نام تیزهوشان ، می توانید نسبت به ویرایش اطلاعات شامل استان، شهر مقصد و اولویت های انتخابی داوطلبان ، اقدام نمایید. لازم به ذکر است که پس از پایان مهلت مقرر ، سامانه بسته خواهد شد و امکان ثبت نام تیزهوشان ششم، وجود نخواهد داشت. والدین عزیز شما می توانید ، برای ویرایش اطلاعات ثبت نام با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید، کارشناسان مراحل ثبت نام و ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را برای متقاضیان انجام خواهند داد.

جهت مشاوره در زمینه مهلت پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید