تمدید مجدد مهلت ثبت نام کنکور سراسری 99 – آخرین فرصت

زمان جدید برگزاری کنکور ارشد

جهت مشاوره در زمینه تمدید مجدد مهلت ثبت نام کنکور سراسری 99 – آخرین فرصت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مهلت ثبت نام در کنکور سراسری 99 و دانشگاه آزاد امسال نیز تمدید شد. سازمان سنجش تمدید مجدد مهلت ثبت نام کنکور سراسری 99 آخرین فرصت را اعلام کرد. برای ثبت نام به سایت سنجش مراجعه کنید و یا با شماره تلفن های همین صفحه تماس بگیرید، کارشناسان ثبت نام کنکور سراسری را برای شما انجام می دهند.

داوطلبان گرامی می توانند برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات در ثبت نام کنکور سراسری 99 آخرین فرصت با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس حاصل فرمایند.

سر فصل ها

زمان ثبت نام کنکور سراسری 99

زمان ثبت نام کنکور سراسری 99 از 16 بهمن لغایت 24 بهمن و زمان برگزاری کنکور 99 روزهای 12 و 13 تیر ماه می باشد. ثبت نام آزمون دکتری سال 99 از روز 6 آذر شروع می‌شود و تا روز 12 این ماه ادامه دارد و آزمون دکتری نیز در روز 2 اسفند 98 برگزار خواهد شد. ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 نیز از روز پنجشنبه 16 آذر ماه جاری آغاز می‌شود و داوطلبان علاقمند تا روز چهارشنبه 25 این ماه فرصت دارند برای شرکت در این آزمون اقدام کنند. این آزمون نیز پنجشنبه و جمعه 27 و 28 فروردین 99 در حوزه های امتحانی کنکور 99 برگزار می گردد.

زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته 14 تا 20 فروردین 99، و زمان برگزاری آزمون کارشناسی ناپیوسته 3 مرداد 99 خواهد بود. زمان ثبت نام آزمون فنی و حرفه ای از تاریخ 18 خرداد ماه تا 25 خرداد است و زمان برگزاری آزمون روز جمعه 3 مرداد 99 خواهد بود.

تمدید مجدد مهلت ثبت نام کنکور سراسری 99 

در بهمن ماه سازمان سنجش  تمدید مجدد مهلت ثبت نام کنکور سراسری را اعلام می کند. كليه داوطلبان ثبت نام کنکور سراسری 99 که از ثبت نام جام مانده اند می توانند تا مهلت اعلام شده برای پذيرش در رشته های با کنکور در دوره‌هاي روزانه، نوبت دوم شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پرديس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پيام‌ نور، موسسات‌ آموزش‌ عالي‌ غيرانتفاعي‌ اقدام نمایند، برای بت نام به سایت سنجش مراجعه کنید و یا با شماره تلفن های همین صفحه تماس بگیرید، کارشناسان ثبت نام کنکور سراسری را برای شما انجام می دهند.

تمدید مجدد ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 99

متقاضيان تحصيل در رشته های با کنکور دانشگاه آزاد اسلامی نیز می توانند در تمدید مجدد مهلت ثبت نام کنکور سراسری که در بهمن ماه اعلام می شود ، برای ثبت نام در کنکور اقدام نمایند. دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور 99 را به دقت مطالعه کنید و برای اطلاع از نحوه انجام ثبت نام و مدارک و اطلاعات مورد نياز ثبت نام به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنید و یا از طریق شماره تلفن های همین صفحه با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید، کارشناسان راهنمای شما خواهند بود و ثبت نام کنکور را برای متقاضیان انجام می دهند.

 

ثبت نام کنکور سراسری به صورت تلفنی در سایت سنجش

برای ثبت نام در موعد  تمدید مجدد مهلت ثبت نام کنکور سراسری ، به سایت سنجش مراجعه کنید و یا با شماره تلفن های همین صفحه تماس بگیرید، کارشناسان ثبت نام کنکور سراسری را برای شما انجام می دهند.

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 99 : داوطلبانی كه قبلا ثبت نام کرده اند، در  تمدید مجدد مهلت ثبت نام کنکور سراسری برای مشاهده و ويرايش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمايند.

تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری 99: دانش آموزان شاخه نظری نظام آموزشی جديد 3-3-6 (رياضي، تجربي، انساني و هنر)كه مدرک ديپلم خود را تا تاريخ 99/05/31 دريافت می کنند مشمول تاثير سوابق تحصيلی در کنکور سراسری 99 ، پیرو ضوابط خواهند شد. 

دانش آموزان شاخه نظري نظام آموزشي جديد 3-3-6 كه مدرک ديپلم خود را تا تاريخ 99/05/31 دریافت نمی کنند، درصورتی که موفق به دریافت مدرک دیپلم خود تا تاریخ 99/06/31 شوند می توانند ثبت نام کنند اما سوابق تحصيلی برای آنان اعمال نمی شود.

فنی و حرفه‌اي يا كارودانش : داوطلبان فن و حرفه ای يا كارودانش نظام آموزشی جديد 3-3-6 كه تا تاريخ 99/06/31 موفق به دریافت مدرک ديپلم شوند نيز می توانند براساس مصوبه دوازدهمين و پانزدهمين جلسه شورای سنجش و پذيرش دانشجو مورخ 97/04/17 و 97/10/08 در کنکور سراسري سال 1399 ثبت نام نمايند.

با توجه به جدول گروه بندی عنوان مدارک دیپلم ،جدول شماره 10 مندرج در صفحه 63 دفترچه راهنماي ثبت نام، كدهای ديپلم 21 برای داوطلبان فنی و حرفه ای و 22 برای داوطلبان كارودانش را در تقاضانامه ثبت نام کنکور وارد شود. اين داوطلبان مشمول اعمال سوابق تحصيلی نیستند.

داوطلبان گرامی می توانند برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات درثبت نام  کنکور سراسری 99 – آخرین فرصت با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس حاصل فرمایند.

چگونه می توان اطلاعات خود را در زمان ثبت نام ویراش کرد؟

برای ثبت نام به سایت سنجش مراجعه کنید و یا با شماره تلفن های همین صفحه تماس بگیرید.

چگونه می توان در کنکور سراسری 99 ثبت نام کرد؟

برای ثبت نام به سایت سنجش مراجعه کنید و یا با شماره تلفن های همین صفحه تماس بگیرید، کارشناسان ثبت نام کنکور سراسری را برای شما انجام می دهند.

جهت مشاوره در زمینه تمدید مجدد مهلت ثبت نام کنکور سراسری 99 – آخرین فرصت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید