تغییر شرایط و قیمت ویزای شنگن سال 2020

تغییر شرایط و قیمت ویزای شنگن-1

جهت مشاوره در زمینه تغییر شرایط و قیمت ویزای شنگن سال 2020

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این اطلاعیه از تغییر شرایط و قیمت ویزای شنگن سال 2020 مطلع می شوید. ویزای شنگن افزایش قیمت داشته و مراحل صدور ویزا تغییر کرده است. شورای اتحادیه اروپا در تاریخ 98/03/16 تصمیم خود را مبنی بر افزایش قیمت ویزای شنگن در سال 2020 را اعلام کرد. از جزئیات کامل خبر را در همین صفحه مطلع می شوید:

تغییر شرایط و قیمت ویزای شنگن 2020

تغییر شرایط و قیمت ویزای شنگن از سوی شواری اتحادیه اروپا روز پنجنشبه 16خرداد 98 اعلام شد. با توجه به افزایش قیمت ویزای شنگن، هزینه دریافت این ویزا 33درصد افزایش داشته است و از 60یورو به 80یورو رسیده است.

البته این افزایش قیمت ویزا، به مدت 6ماه پس از انتشار آن در روزانامه رسمی اتحادیه اروپا اجرایی می شود. به این معنی که اگر این امر اجرایی شود، تا پایان ماه جاری میلادی خواهد بود و تغییر قیمت از ژانویه 2020 لازم الاجرا می شود.

قیمت ویزای شنگن

قیمت ویزای شنگن قرار است هر سه سال یک بار بازبینی شود. برای اطلاع از قیمت با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.

برای اطلاع از راهنمای نحوه اعتراض به رد ویزای شینگن کلیک نمایید.

شرایط جدید دریافت ویزای شنگن

** برای سهولت و تسهیل در روند دریافت ویزا ، متقاضیان می توانند از 6ماه تا 15 روز پیش از سفر مدارک خود را تحویل نمایند. پیش از این آن ها 15روز تا 3ماه فرصت داشتند. 

** با توجه به مصوبه جدید و مقررات تعیین شده، در چاچوب مشخص، افرادی که سفرهای پرشماری به کشورهای محدوده شنگن داشته اند و سابقه مثبتی دارند، ویزاهای یک تا 5 ساله با امکان ورود چند باره داده می شود.

** توجه داشته باشید که افرادی که سابقه دریافت چندین ویزای شنگن در سال های اخیر داشته اند، می توانند مانند ویزای مولتی پل 5ساله کانادا، ویزای شنگن مولتی پل 5 ساله بگیرند.

** درصورت نیاز به کسب راهنمایی بیشنر درمورد شرایط جدید دریافت ویزای شنگن و برای اطلاع از قیمت در سال 2020 با سامانه صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.

جهت مشاوره در زمینه تغییر شرایط و قیمت ویزای شنگن سال 2020

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید