تغییر زمان برگزاری آزمون دستیاری پزشکی 99

دانشجوی پزشکی شدن در سن بالا

جهت مشاوره در زمینه تغییر زمان برگزاری آزمون دستیاری پزشکی 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

برگزاری چهل و هفتمین دوره  آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی که قرار بود روز 15 اسفند ماه برگزار شود لغو شد. تغییر زمان برگزاری آزمون دستیاری پزشکی 99 توسط اطلاعیه سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور اعلام شد و بنابر گفته های رییس سازمان سنجش پزشکی پیرو بررسی های انجام شده و به دلیل تقاضای فراوان همکاران پزشک شاغل در نقاط مختلف کشور که مشغول خدمت رسانی به بیماران درگیر بیماری اخیر هستند این آزمون به تعویق افتاد. واجدین شرایط آزمون دستیاری پزشکی جهت شرکت در این آزمون این مقاله را با دقت مطالعه نمایند.

دوره دستیاری یا دوره رزیدنسی به دوره ای در تحصیلات تکمیلی اطلاق می گردد که زیر مجموعه گروه علوم پزشکی می باشد و به شخصی که این دوره ها را به پایان می رساند رزیدنت گفته می شود. دانش آموختگان این دوره به عنوان متخصص رشته تحصیلی وارد بازار کار شده و پس از پایان این دوره پزشک می تواند در دوره های فوق تخصص ادامه تحصیل دهد. این آزمون را بسیاری از پزشکان پس از طی دوره دکتری حرفه‌ای در سراسر جهان می گذرانند.

این دوره تنها مخصوص رشته های پزشکی نبوده و شامل دیگری نیز مانند دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی نیز می باشد. در این دوره های 4 ساله افراد به فراگیری و آموزش های بالینی یا عملی مبانی  گرایش های تخصصی خود می پردازد.

آزمون کتبی این دوره آزمون دستیاری پزشکی هر ساله به طور همزمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی اردبیل، شیراز، ارومیه، کرمان، اصفهان، کرمانشاه، اهواز، گلستان، بندرعباس، گیلان، بوشهر، لرستان، بیرجند، مشهد، تبریز، مازندران، همدان، زاهدان، شهید صدوقی یزد و شهر تهران برگزار می‌شود.

زمان جدید برگزاری آزمون دستیاری پزشکی 99

رییس سنجش آموزش پزشکی با بیان اینکه با توجه به گزارش کرونا در برخی شهرها تعداد زیادی از پزشکان در حال خدمت رسانی به ‍ مردم هستند، و در  حدود 13000 نفر از پزشکان برای شرکت در این آزمون ثبت نام نموده اند. به همین دلیل مقتضی است زمان برگزاری این آزمون تغییر نماید. به همین منظور سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور طی اطلاعیه ای زمان جدید برگزاری آزمون دستیاری پزشکی 99 را اعلام کرد.
متن اطلاعیه صادر شده در سایت sanjeshp.ir به شرح ذیل می باشد.

“با عنایت به اعلام معاونت محترم آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با توجه به اطلاعیه اخیر مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور ، زمان برگزاری چهل و هفتمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی كه مقرر بود در روز پنج شنبه 4 ارديبهشت ماه سال جاری برگزار شود به روز پنج شنبه 5 تیرماه 99 موکول گردیده است.”

کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری پزشکی 99 نیز تقریبا یک هفته قبل از برگزاری آزمون کتبی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت.

شما می‌توانید هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و با مشاورین سایت صدای مشاوران در رابطه با زمان برگزاری آزمون دستیاری پزشکی 99 کسب اطلاع کنید.

جهت مشاوره در زمینه تغییر زمان برگزاری آزمون دستیاری پزشکی 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید