تعطیلی دانشگاه علوم تحقیقات به علت حادثه اتوبوس

دانشگاه علوم تحقیقات تعطیل شد

جهت مشاوره در زمینه تعطیلی دانشگاه علوم تحقیقات به علت حادثه اتوبوس

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تعطیلی دانشگاه علوم تحقیقات به علت حادثه اتوبوس اعلام شد و دانشگاه علوم تحقیقات تا اطلاع ثانوی تعطیل شد. به دلیل حادثه ی واژگونی اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات که 12:20 روز سه شنبه رخ داد نیرو‌های امدادی، آتش‌نشانی، اورژانس به محل اعزام شدند. تعداد کشته شدگان حادثه اتوبوس دانشگاه آزاد علوم تحقیقات متاسفانه به 9 نفر رسید. در این صفحه از جزئیات دلایل تعطیلی دانشگاه علوم تحقیقات و لحظه اتفاق افتادن حادثه واژگونی اتوبوس مطلع می شوید.

فرسودگی اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات بلای جان دانشجویان

اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات

تعطیلی دانشگاه علوم تحقیقات و حادثه واژگونی اتوبوس

واحد علوم و تحقیقات اعلام کرد چهارشنبه و پنجشنبه هم تعطیل است و ضمن تسلیت به بازماندگان این حادثه، به اطلاع می رساند واحد علوم و تحقیقات روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ ۵ و ۶ دی ماه ۱۳۹۷ به دلیل اعلام عزای عمومی و تسریع در روند بررسی ماجرای حادثه واژگونی اتوبوس ، تعطیل می باشد. تمامی کلاس‌ها و بخشهای دانشگاه علوم تحقیقات تعطیل اعلام شده است.

به دلیل حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات، این واحد دانشگاهی چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل اعلام شد. در اطلاعیه وب سایت اطلاع رسانی واحد علوم و تحقیقات عنوان شده است که متأسفانه به دلیل واژگونی یک دستگاه اتوبوس دانشجویی در سایت واحد علوم و تحقیقات، تعدادی از دانشجویان این دانشگاه کشته و مصدوم شدند.

این اتوبوس مخصوص انتقال دانشجویان بین واحد‌های دانشگاهی بوده و افراد آن دانشجو بوده اند.

راننده اتوبوس مذکور فوت کرده است اما اینکه سکته کرده است مورد تایید نیست.

جزئیات لحظه حادثه اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات

یکی مجروحان اتوبوس دانشگاه علوم و تحقیقات گفت، سر پیچ ترمز اتوبوس برید. راننده سکته نکرده بود، تمام سعی خود را کرد که اتوبوس در دره سقوط نکند تا همه نمیرند، با همین قصد تلاش کرد اتوبوس چپ کند، بعد از چپ شدن اتوبوس دو بار دور خود چرخید و راننده اولین نفری بود که از شیشه به بیرون افتاد و جان باخت.

مجرا به نقل از یکی از مسافران اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات: بالای جاده سوار اتوبوس شدم؛ با عده ای دیگر انتهای اتوبوس ایستاده بودم، اتوبوس تکان های شدید به داشت و با سرعت در حرکت بود، نمی دانستم اتوبوس ایراد فنی دارد ، برای ایستادن تعادل نداشتیم  از وضعیت حرکت اتوبوس ناراحت بودم، وقتی به پیچ جاده رسیدیم با نگرانی به انتهای دره نگاه کردم، اتوبوس از کنترل خارج شد و به سمت دره رفت (صدای مهیب و ضربه های شدید در اثر واژگونی…) وقتی به خودم آمدم اتوبوس در شیب دره متوقف شده بود، وضعیت ناگوار بود سعی داشتم از قسمت میانی اتوبوس خارج شوم ، البته اگر اتوبوس به عمق دره سقوط می کرد احتمال انفجار جهنمی هم وجود داشت. بیشتر کسانی که آسیب شدید دیده و کشته شدند آقا هستند.

جهت مشاوره در زمینه تعطیلی دانشگاه علوم تحقیقات به علت حادثه اتوبوس

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید