نحوه ترک گروه در برنامه شاد

ترک گروه در شاد

جهت مشاوره در زمینه نحوه ترک گروه در برنامه شاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله نحوه ترک گروه در اپلیکیشن شاد به تفصیل توضیح داده شده است. با توجه به برگزاری کلاس های درسی بسیاری از مدارس به صورت غیر حضوری و آپلود تمامی دروس ضبط شده کلاس ها در سامانه شاد، سازندگان این برنامه با توجه به نیاز های دانش آموزان و معلمان، اقدام به آپدیت و به روز رسانی این نرم افزار نمودند. در نسخه به روز رسانی شده این نرم افزار قابلیت های بسیاری اضافه شده است که باعث ایجاد سوالات بیشماری در کاربران این برنامه شده است. سوالی که این روز ها بسیار پرسیده می شود این است که در صورت ترک گروه شاد و یا حذف نرم افزار شاد از گوشی موبایل، آیا امکان برگشتن وجود دارد؟ در این مقاله به پاسخ این سوال می پردازیم.

حذف برنامه شاد

در صورت ترک یا حذف گروه در برنامه شاد نگران نباشید. برنامه شاد دارای قابلیت ذخیره سازی اطلاعات کاربران می باشد و این ویژگی باعث می شود که با هر دستگاهی وارد این برنامه شوید و یا حتی اگر از طریق مرورگر به نسخه وب شاد بروید، اطلاعات شما در پایگاه داده شاد موجود است و می توانید به راحتی به حساب کاربری خود وارد شوید.

در صورتی که تلفن همراه جدیدی خریداری نموده اید و می خواهید اپلیکیشن شاد را روی آن نصب کنید، دقت نمایید که ابتدا باید برنامه شاد را روی گوشی جدید نصب نموده و سپس نسبت به ترک گروه در شاد و لغو نصب یا حذف نصب برنامه شاد اقدام کنید. زیرا در صورت لغو نصب این برنامه در تلفن همراه دانش آموز، نام شخص از لیست آموزش و پرورش حذف می شود. پس حتما قبل از حذف کردن برنامه شاد از گوشی همراه خود، از نصب کردن و وارد شدن به اپلیکیشن شاد در گوشی جدید خود مطمئن شوید.

 طبق گفته های وزارت آموزش و پرورش، دانش آموزان حتی پس از پایان سال تحصیلی و دریافت کارنامه نهایی ( گزارش پیشرفت تحصیلی ) نیز نباید برنامه شاد را از روی گوشی خود حذف کنند و اقدام به ترک گروه در شاد نمایند زیرا ممکن است در شرایطی مثل نرسیدن دانش آموز به استاندارد های مورد نیاز در کارنامه و یا ارائه آموزش ها و کلاس های فوق برنامه در فصل تابستان نیاز به استفاده از این برنامه داشته باشند.

در صورتی که به هر دلیلی به طور ناگهانی و بدون اطلاع قبلی مجبور به ترک گروه در شاد یا حذف برنامه شاد از تلفن همراه خود شدید، با کارشناسان مجموعه صدای مشاوران تماس حاصل نمایید تا شما را راهنمایی نمایند.

ساعت پخش مدرسه تلویزیونی دانش آموزان

حذف گروه در برنامه شاد

پس از ورود مدیر مدرسه و احراز هویت او در اپلیکیشن شاد، تمام گروه های کلاسی به صورت خودکار در این برنامه ساخته می شوند. ( اطلاعات وارد شده مدیر باید حتما همان اطلاعات ثبت شده در سامانه سناد باشد. ) صاحب و یا owner تمامی گروه ها، مدیر مدرسه است و نمی تواند از هیچ کدام از گروه ها خارج شود.

حذف گروه در شاد

هیچ کدام از دانش آموزان یا معلمان نمی توانند گروه های درسی برنامه شاد را حذف نمایند یا گروه های برنامه شاد را ترک کنند زیرا گروه بندی ها در برنامه شاد بنابر کلاس بندی های مدرسه انجام می شود. بنابراین دانش آموزان نمی توانند در گروه های کلاسی یکدیگر عضو شوند و تنها در گروه های درسی خود عضو می باشند. در صورتی که مدیر مدرسه به صورت عمدی یا اشتباهی یکی از گروه های درسی را حذف نماید، انگار که دانش آموز گروه خود را در برنامه شاد ترک کرده باشد، دسترسی تمام دانش آموزان و معلم ها به آن کلاس قطع می شوند. در این شرایط حتی خود مدیر نیز قادر به بازگردانی کلاس حذف شده نمی باشد.

 

 

 

 

ترک گروه در برنامه شاد

با توجه به این که سازنده گروه های کلاسی در برنامه شاد، مدیر مدرسه نیست و این گروه ها به صورت خودکار با توجه به کلاس بندی دانش آموزان انجام می شوند، اگر دانش آموزان یکی از این گروه های کلاسی را حذف نمایند، دیگر نه دانش آموزان نه معلمان قادر به برگرداندن دانش آموز به گروه نیستند. در این شرایط دانش آموز باید با مدیر مدرسه صحبت کرده و شرایط را توضیح دهد زیرا فقط مدیر مدرسه قابلیت افزودن عضو به گروه را دارد.

سعی کنید گروه های درسی در نرم افزار شاد را حذف نکنید و از آن ها خارج نشوید زیرا اطلاعات کلاس درسی مورد نظر دیگر برای شما قابل بازگردانی نخواهد بود. حضور دانش آموز در کلاس های درسی در برنامه شاد بیانگر این است که دانش آموز مورد نظر، در آن کلاس در حال تحصیل می باشد.

در صورتی که به هر دلیلی مجبور به ترک گروه در شاد شدید، می توانید با کمک خواستن از مدیر یا معلم مدرسه و انجام مراحل مشخص شده در تصویر زیر توسط او، به گروه برگردید.

ترک گروه در برنامه شاد

ورود مجدد به گروه کلاسی شاد که دانش آموز ناخواسته ترک کرده است (خروج ناخواسته از کلاس)
  1. ورود به قسمت *ورود به مدرسه من*
  2. انتخاب گزینه *حذف دانش آموز* که با علامت ضربدر در دایره قرمز رنگ همراه است
  3. انتخاب نام دانش آموز، که دچار مشکل فوق شده است
  4. تأیید حذف دانش آموز
  5. ورود مجدد به قسمت *ورود به مدرسه من*
  6. انتخاب گزینه *کاربر جدید*
  7. وارد کردن شماره ملی
  8. وارد کردن سال تولد به صورت چهار رقمی (مثلاً 1391)
  9. وارد کردن ماه تولد به صورت دو رقمی (مثلا تیرماه به صورت 04 نوشته شود)
  10. وارد کردن روز تولد به صورت دو رقمی (مثلا روز ۷ به صورت 07 نوشته شود)
  11. تأیید *احراز هویت*
  12. ورود مجدد به قسمت *ورود به مدرسه من*
  13. انتخاب نام دانش آموز
  14. انتخاب کلاس معلم مربوطه
  15. ورود به کلاس
  16. انتخاب کلاس تربیت بدنی
  17. ورود به کلاس تربیت بدنی

این مقالات را هم در ارتباط با ترک گروه شاد مطالعه کنید

ثبت احراز هویت در سامانه شاد

 

دانلود و نصب اپلیکیشن شاد

 

ترک کانال های برنامه شاد

ترک کانال های برنامه شاد

ویژگی جدیدی که در برنامه شاد اضافه شده است، قابلیت زدن کانال های یک طرفه بین معلمان و دانش آموزان می باشد. این کانال ها توسط معلم ها و یا مدیر های مدرسه زده می شود و قابلیت اضافه کردن و حذف کردن عضو در کانال فقط برای سازنده های آن وجود دارد. در صورتی که به هر دلیلی مجبور به ترک کانال های برنامه شاد شدید، هم کلاسی ها نمی توانند کمکی به شما بکنند زیرا دسترسی به قسمت اضافه کردن عضو در کانال ندارد. پس حتما از سازنده کانال درخواست نمایید تا شما را دوباره به کانال اضافه نماید.

کانال ها در نرم افزار شاد برای ارتباط یک طرفه معلمان یا مدیر مدرسه با دانش آموزان می باشد. ممکن است فایل های دانلود کلاس های ضبط شده و یا pdf جزوه های درس ها، در کانال ها قرار بگیرد. همچنین اطلاعیه های مربوط به چگونگی برگزاری کلاس ها در این کانال ها قرار می گیرد پس سعی کنید کانال های نرم افزار شاد را ترک نکنید.

چه کنیم تا دوباره از گروه کلاسی خود در شاد حذف نشویم؟

در صورتی که گروه بسته باشد و پیام امکان ارسال پیام وجود ندارد در قسمت ارسال پیام (پایین برنامه) وجود داشته باشد، به هیچ وجه سعی نکنید پیامی وارد کرده یا روی پیام امکان ارسال پیام وجود ندارد تپ کنید؛ در این صورت پیام هشداری برای خارج شدن و ترک کلاس را مشاهده خواهید کرد که در صورت تایید (انتخاب گزینه باشه) دوباره از گروه کلاسی خارج خواهید شد.

 

اینترنت ایرانسل رایگان برنامه شاد

اینترنت ایرانسل رایگان برنامه شاد

 

 

جمع بندی

در این مقاله راجع به ترک گروه در نرم افزار شاد صحبت کردیم و راه حل برگرداندن دانش آموز خارج شده، به گروه را توضیح دادیم. قابلیت جدیدی به عنوان ایجاد کانال در اپلیکیشن شاد ارائه شده است که معلمان و مدیر های مدارس می توانند به صورت یک طرفه راه ارتباطی با دانش آموزان کلاس های درسی داشته باشند. این قابلیت به صورت مفضل در این مقاله توضیح داده شده است. در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید با مراجعه به اینستاگرام مجموعه به آدرس moshaver_24 و یا تماس با مشاوران ما، پاسخ سوالات خود را بگیرید.

در صورت تعویض تلفن همراه آیا می توان با تلفن همراه جدید به حساب کاربری خودمان وارد شویم؟

بله. تمامی اطلاعات حساب های کاربری دانش آموزان، معلمان و مدیران در پایگاه داده این اپلیکیشن ذخیره می شود.

اگر مجبور به ترک یا حذف گروه شاد یا کانال های این نرم افزار شدیم، چگونه می توانیم برگردیم؟

در این شرایط با مدیر مدرسه خود تماس حاصل نمایید. در صورتی که موفق به حل مشکل نشدید، با کارشناسان مجموعه صدای مشاوران تماس بگیرید.

ایجاد گروه درسی در شاد چگونه است؟

گروه ها در این برنامه به صورت خودکار پس از احراز هویت مدیر مدرسه در سامانه شاد، ساخته می شوند.

برنامه شاد را از کجا می توانیم دانلود کنیم؟

از طریق سایت رسمی اپلیکیشن شاد shad.ir

جهت مشاوره در زمینه نحوه ترک گروه در برنامه شاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
29 دیدگاه برای “نحوه ترک گروه در برنامه شاد”
  1. سلام من یکی از گروه های درسی رو ترک کردم چگونه دوباره وارد آن گروه بشوم؟ حتی مدیر هم نمی تواند عضو کند؟

    • سلام دوست محتر بامشاوران ما در ارتباط باشید مثلا کد117

  2. واقعا مسخره هست.دقیقه ای چند هزار تومان میگیرین.زنگ زدم برا شاد.7 دقیقه معطل کرد الکی آخرش هم هیچی تا فقط پول اضافی بیافته.واقعا متاسفم

    • سلام دوست محترم ما ازشما عذر میخاهیم ولی بعضی از ایرادات از برنامه شاد است ومشاوران تمام تلاش برای راهنمایی شما رو انجام خواهند دادولی بعضی موارد خارج از اختیار انهاست

  3. وقتی وارد گروه کلاسی شاد میشوم و کلاس مورد نظر رو کلیک میکنم میگه کلاس ایجاد نشده وای معلمم میگوید ابجاد شده مشکل از کجاست

    • سلام دوست محترم معلم می تواند شما وارد گروه کلاس کند

  4. سلام خسته نباشید ناخواسته گروه کلاسی را ترک کردم الان هر کاری میکنم نه معلم نه مدیر نمیتونه دوباره منو عضو چکار باید کنم؟؟.

    • سلام دوست محترم برای راهنمایی بامشاوران ما در ارتباط باشید

  5. سلام من دخترم از مدرسه ای به مدرسه دیکه انتقال دا دم آزادسازی انجام شددر سامانه ثبت شددوباره اهراز هویت کردم.ولی براش کلاس های درسی مدرسه قدیمی بالا میاد مدرسه جدید بالا نمیادمدیر معلم هم نمیتونن کاری کنن

    • سلام دوست محترم باید منظر به روز رسانی شاد باشید

  6. حیرت آور و غیر منطقی است ،اگر خارج شدن از کلاس امکان پذیر و بازگشت به کلاس غیر قابل امکان و یا با هفت خوان رستم امکان پذیر میشود . پس چرا کننرل کنندگان و طراحان نرم افزار امکان ترک کلاس مسدود نمیکنند ؟

  7. سلام از گروه کلاس اشتباها ترک گروه کردم چطوری به کلاس برگردم ، واقعا این چه برنامه ای دیگه ؟ همه اش استرس ، همه اش قطع شدن ، الان به چه طریق با پشتیباناتون در تماس باشم لطفا کمک ام کنید دخترم از کلاسش عقب مونده چند روز

    • سلام دوست محترم در صورت تمایل بامشاوران ما در ارتباط باشید تا درحل مسئله تان کمکتان نمایند

  8. سلام داداش من معلمه از برنامه شاد خارج شده چگونه وارد شه؟

  9. یکی از معلمان مدرسه ناخواسته گروه کلاسی را ترک کرده چگونه به گروه باز گردد؟

  10. یک فیلم گذاشتم تو آپارات به راحتی وارد میشه کسی که ترک گروه زده
    روش بازگشت دانش آموزان بعد از ترک کلاس در برنامه شاد
    http://m.aparat.com/v/5BqbK

  11. با سلام
    بنده معلم هستم و گروه کلاسی داخل شاد از اول سال فعال بوده
    ولی امروز نمیدونم کی و چطوری منو از گروه شاد پرت شدم بیرون و هر کاری میکنم نمیتونم به گروه کلاسیم ورود کنم
    دانش آموزانم میگن خانم ترک گروه زده شده در صورتیکه گروه رو ترک نکردم
    و الان از قسمت ورود به مدرسه من هم کلاسم باز نمیشه
    پاک کردم و دوباره هم نصب کردم ولی باز نشد
    راهنمایی بفرمایید لطفا
    ممنون از شما

  12. سلام من یه معلم هستم.
    خود به خود از گروه های درسی حذف شدم و جز من کسی مدیر نبوده و نیست.
    الان چطوری باید برگردم به گروه ها؟!؟!؟!
    لطفا جواب بدین!!!!

    • سلام دوست محترم در صورت تمایل بامشاوران ما در ارتباط باشید

  13. سلام من خودم مدیر هستم
    دانش آموز و معلم از گروه ترک زده اشتباهی اما امکان بازگشت آن ها ب گروه نیست علت چیست ؟
    لطفا راهنماییم کنید

    • سلام دوست محترم دانش اموز ازقسمت تنظیمات پایین صفحه بزنیدسه نقطه سمت چپ خروج وتایید

  14. سلام، وقت بخیر
    من معلم هستم وبطور ناخواسته از کلاس خارج شدم لطفا راهنمایی کنید که چطور میتونم به کلاس برگردم
    شماره ای که دادید برای تماس با تلفن ثابت در شبکه موجود نیست

  15. سلام وقت بخیر من از گروه کلاسی که دبیر م تشکیل داده در شاد (گروهی که خود دبیر ساخته از طرف مدرسه و اداره نیست(خارج شدم و حالا نمیتونم دوباره عضو بشم حتی دبیر م هم نمیتونه عضومم کنه .چکار باید کرد؟

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید