تراز قبولی پرستاری با سهمیه بسیج فعال

لیست شهرهای پرستاری بدون کنکور 98

جهت مشاوره در زمینه تراز قبولی پرستاری با سهمیه بسیج فعال

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تراز قبولی پرستاری با سهمیه بسیج فعال چیست؟  در این مقاله به بررسی رشته پرستاری و تراز قبولی رشته پرستاری و تاثیر سهمیه بسیج فعال می پردازیم. رشته پرستاری یکی از پرطرفدارترین رشته ها در گروه علوم تجربی می باشد و داوطلبان برای قبولی در این رشته بسیار تلاش می‌کنند اما با توجه به رقابت بالا در کنکور سراسری و تعداد شرکت کنندگان در کنکور سراسری قبولی در این رشته داوطلبان را به چالش کشیده و سوالی که ذهن داوطلبان را مشغول نموده این است که آیا سهمیه بسیج فعال تاثیری در تراز قبولی پرستاری دارد؟

برای قبولی در رشته پرستاری باید ضرایب دروس و درصد لازم را برای خود مشخص کنید، سپس برای درس خواندن برنامه ریزی نمایید. اطمینان داشته باشید که اگر در مسیر درست گام بردارید قبولی در رشته پرستاری کار سختی نیست.

علاقمندان به تحصیل در رشته پرستاری توجه داشته باشند که امکان ثبت نام بدون کنکور پرستاری ۹۷ نیز وجود دارد. شاید بارها به گوش شما رسیده باشد ثبت نام بدون کنکور وجود ندارد باید بگویم این مسئله صحیح نمی باشد و ثبت نام بدون کنکور رشته پرستاری شاید به راحتی ثبت نام در رشته های کم مخاطب نباشد اما نمی‌توان گفت ممکن نیست؛ ثبت نام رشته پرستاری بدون کنکور دانشگاه پردیس امکانپذیر می باشد. علاقمندان به تحصیل در رشته پرستاری می توانند جهت ثبت نام ، مشاوره تحصیلی و اطلاع از شرایط و مدرک مورد نیاز ثبت نام ، کلیک نمایند.

تراز قبولی پرستاری با سهمیه بسیج فعال در سال 97

سهمیه بسیج تاثیری در قبولی و تغییر تراز قبولی در کنکور سراسری ندارد. برای ملاحظه نمونه کارنامه آخرین رتبه و درصد لازم برای قبولی در کنکور رشته پرستاری کلیک نمایید. سهمیه بسیج روی تراز قبولی داوطلبان دارای سهمیه در کنکور دانشگاه آزاد موثر خواهد بود. در این مقاله توضیحات بیشتری در رابطه با این موضوع مطالعه می نمایید. برای مشاهده لیست دانشگاه های دارای رشته پرستاری روی لینک آبی کلیک نمایید. شهریه دانشگاه آزاد ، در رشته ها و مقاطع مختلف متفاوت می باشد. دانشجویان رشته پرستاری ملزم به پرداخت مبلغ شهریه ثابت و متغییر می باشد و در هر نیمسال تحصیلی مبلغ شهریه ثابت و مبلغی به عنوان شهریه متغیر برای هر واحد درسی اخذ شده پرداخت می نمایند.

نحوه استفاده از سهمیه بسیج در کنکور

نحوه استفاده از سهمیه بسیج در کنکور برای متقاضیان استفاده از سهمیه بسیج در کنکور به این صورت است که ابتدا باید به پایگاه مقاومت بسیج مراجعه نمایند و گواهی عضویت بسیجی فعال را دریافت کنند و با مراجعه به سپاه پاسداران، گواهی عضویت فعال در بسیج خود را تایید نهایی نمایند و کد 12 رقمی برای استفاده از سهمیه بسیج در کنکور را کسب کنید و هنگام ثبت نام در فرم ثبت نام خود در محل مربوطه درج نمایید.

  • گواهی عضویت فعال در بسیج و کد 12 رقمی مربوط به استفاده از سهمیه بسیج در کنکور را نزد خود نگه دارید.
  • تاثیر سهمیه بسیج در کنکور فقط مربوط به بسیج فعال و برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد است و البته دانشگاه‌های نظامی مانند بقیه‌الله که مربوط به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
  • جهت استفاده از سهمیه بسیج در کنکور باید بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور، در زمان انتخاب رشته، کد 12 رقمی که برای استفاده از سهمیه بسیج در کنکور دریافت کرده‌اید را در فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد وارد کنید. اگر داوطلب کد 12 رقمی مربوط به استفاده از سهمیه بسیج در کنکور را دریافت نموده اید ولی استفاده نکرده اید می توانید بعدا در کنکور بعدی استفاده نمایید.
  • اگر کد 12 رقمی سهمیه را گرفت و در کنکور پذیرفته نشده اید، از سهمیه خود استفاده نکرده اید.
  • اگر کد 12 رقمی را گرفته و پذیرفته شده اید، چه در دانشگاه ثبت نام کنید و چه نکنید، چه انصراف بدهید یا ندهید به هر حال از سهمیه بسیج خود استفاده کرده اید.
  •   فقط یک‌بار می‌توانند از سهمیه بسیج در کنکور خود استفاده کنید
  • امکان استفاده از سهمیه بسیج در کنکور فقط در صورت ادامه فعالیت در بسیج وجود دارد و با قطع ارتباط خود با بسیج ، کد 12 رقمی مربوط به سهمیه بسیج تعلق نخواهد گرفت.
  • حتی در صورت کسب حداقل امتیاز مد نظر، داوطلب باید بسیجی فعال باشد. سابقه حضور فعال یک‌ساله برای افراد الزامی می باشد و بقیه امتیاز را با سابقه عادی فعالیت در بسیج تامین نمایید. برای ملاحظه جدول امتیازدهی سهمیه بسیج در کنکور کلیک نمایید.
  • برای اطلاع از تراز قبولی پرستاری با سهمیه بسیج فعال از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه تراز قبولی پرستاری با سهمیه بسیج فعال

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید