تخمین رتبه کنکور منحصرا زبان

تخمین رتبه کنکور منحصرا زبان

جهت مشاوره در زمینه تخمین رتبه کنکور منحصرا زبان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تخمین رتبه کنکور زبان برای عموم داوطلبان امکانپذیر است. داوطلبان با تخمین رتبه کنکور منحصرا زبان برای سال 99 می توانند برای قبولی در کنکور زبان و انجام صحیح انتخاب رشته کنکور اقدام نمایند. در این صفحه با شیوه تخمین رتبه کنکور منحصرا زبان آشنا می شوید. می توانید با استفاده از نرم افزار رایگان تخمین رتبه و مشاوره تحصیلی تلفنی ، تخمین رتبه زبان را انجام دهید.

تخمین رتبه کنکور منحصرا زبان 99

تخمین رتبه کنکور منحصرا زبان 99 به داوطلبان کمک می کند تا از حدود رتبه لازم برای قبولی مطلع شوند. با دانستن رتبه لازم برای قبولی زبان، می توانید برای مطالعه کنکوری برنامه ریزی کرده و انتخاب رشته صحیحی داشته باشید. مطمئن ترین روش های تخمین رتبه استفاده از منبع اطلاعاتی جامع و کامل از نتایج کنکور زبان سال های قبل می باشد. امروزه استفاده از نرم افزارهای تخمین رتبه کنکور در میان داوطلبان شناخته شده و پرکاربرد می باشد. پیشنهاد می دهیم حتما از نرم افزار رایگان تخمین رتبه سازمان سنجش استفاده نمایید.

click برای استفاده از نرم افزار رایگان تخمین رتبه کلیک نمایید.

نرم افزار تخمین رتبه کنکور حاوی اطلاعات کارنامه داوطلبان کنکور در دوره های قبل می باشد. نحوه عملکرد این نرم افزار به این صورت است که اطلاعات کارنامه داوطلبان کنکور دوره های قبل را با اطلاعاتی که شما در آن وارد می کنید مقایسه میکند. خروجی این نرم افزار، تخمین رتبه ای حدودی و نزدیک به واقعیت است.

تخمین رتبه کنکور منحصرا زبان

داوطلبان کنکور زبان توجه داشته باشند که تخمین رتبه به صورت حدودی انجام می شود. رتبه لازم برای قبولی زبان ، بستگی به تعداد داوطلبان کنکور ، تراز شرکت کنندگان کنکور 99 ، ظرفیت پذیرش دانشگاه مقصد و … دارد. بنابراین پیشنهاد می دهیم برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تخمین رتبه کنکور زبان ، حتما از راهنمایی مشاوران تحصیلی با تجربه استفاده کنید. برای مشاوره انتخاب رشته و یا تخمین رتبه می توانید از طریق تماس تلفنی اقدام نمایید. مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور با سال ها تجربه در زمینه مشاوره کنکور و برخورداری از کارشناسان مجرب ،  بهنرین مشاور تحصیلی کنکور برای داوطلبان کنکور زبان می باشد. جهت مشاوره تلفنی با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید.

نرم افزار تخمین رتبه کنکور زبان

نرم افزار تخمین رتبه کنکور زبان یک نرم افزار جامع می باشد که داوطلبان کنکور زبان می توانند که با توجه به کارنامه قبولی در سال های قبل و شرایط مشابه دانش آموزان در سال های قبل می تواند درصد قبولی و رتبه داوطلب را تخمین بزند و احنمال قبولی در هر شهر، استان و دانشگاه را محاسبه نماید.

مطالب مرتبط با کنکور منحصرا زبان (برای مشاهده کلیک نمایید)

بهترین منابع جمع بندی کنکور 99 زبان

بودجه بندی کامل دروس زبان کنکور 99

ضرایب دروس کنکور زبان 99

دفترچه سوالات کنکور زبان 99 با پاسخنامه تشریحی و کلید

لیست رشته های پرطرفدار کنکور زبان 99

جهت مشاوره در زمینه تخمین رتبه کنکور منحصرا زبان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید