تخمین رتبه بر اساس درصد

تخمین رتبه بر اساس درصد

جهت مشاوره در زمینه تخمین رتبه بر اساس درصد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

برای تخمین رتبه بر اساس درصد های هر یک از دروس خود، نرم افزار هایی وجود دارد که می تواند این کار را برای شما انجام دهد. مجموعه صدای مشاوران یک نرم افزار اختصاصی برای تخمین رتبه بر اساس درصد دارد که در ادامه در رابطه با آن بیشتر توضیح خواهیم داد. با این مقاله همراه باشید.

تخمین رتبه کنکور سراسری بر اساس درصد

داوطلبان کنکور برای تخمین رتبه کنکور سراسری بر اساس درصد می توانند در صورت تمایل با بررسی کارنامه های کنکور سراسری داوطلبان سال های گذشته در سایت صدای مشاوران، با بررسی و مقایسه درصد های داوطلبان، سهمیه مناطق، سهمیه بسیج فعال، سهمیه ایثارگران و جانبازان، رشته شرکت کنندگان، سال کنکور و محدوده رتبه داوطلب، تا حد بسیار زیادی رتبه خود را تخمین بزنند.

به این صورت کارنامه افرادی که بیشترین شباهت را از لحاظ سهمیه مناطق، دیگر سهمیه ها و درصد هر یک از دروس با شما داشته باشند، به رتبه شما نزدیک تر خواهند بود و قبولی رشته و دانشگاه آن ها نیز تا حد زیادی نزدیک به قبولی شما می باشد.

تاثیر نرم افزار تخمین رتبه بر انتخاب رشته

داوطلبان باید توجه داشته باشند تاثیر نرم افزار تخمین رتبه بر انتخاب رشته کنکور به این صورت می باشد که داوطلب با استفاده از آن می تواند رتبه خود را تخمین زده و پس از آن در رشته مورد نظر که احتمال قبولی در نرم افزار بسیار زیاد است انتخاب رشته نماید. این تاثیر می تواند در اولویت بندی انتخاب رشته می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. داوطلب می تواند بر اساس رشته ای که در تخمین رتبه قبول شده است اولویت های خود را مشخص نماید.

دقت نرم افزار تخمین رتبه بر اساس درصد

نرم افزار تخمین رتبه بر اساس درصد مجموعه صدای مشاوران، رتبه مورد نظر شما را با استفاده و کمک داوطلبان سال های گذشته بررسی کرده و تخمین می زند. این در حالی است که این نرم افزار از ظرفیت دانشگاه ها در هر سال مطلع نیست ولی درصد خطا و اشتباه در آن بسیار پایین است با احتمال خطای چند درصدی ناچیز می توانید اقدام به انتخاب رشته با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه نمایید.

دقت نرم افزار تخمین رتبه بر اساس درصد

نحوه تخمین رتبه بر اساس درصد

تمامی داوطلبان کنکور سراسری می توانند برای تخمین رتبه خود بر اساس درصد های هر یک از دروس آزمونشان، با تماس با مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره های درج شده در ابتدا و انتهای همین صفحه ( 9099071613 ) و گفتن اطلاعات خود ( درصد دروس، میزان سهمیه مناطق، سهمیه های جانزابان و ایثارگری و … ) رتبه خود را تخمین بزنند. نرم افزار تخمین رتبه بر اساس درصد مجموعه صدای مشاوران با بیشترین دقت، رتبه شما را تخمین می زند.

سوالات متداول

  1. نحوه تخمین رتبه بر اساس درصد چگونه است؟
    برای استفاده از نرم افزار تخمین رتبه رایگان، با شماره های درج شده در ابتدا و انتهای صفحه تماس حاصل نموده و تنها هزینه تماس را پرداخت نمایید.

جمع بندی

در این مقاله نرم افزار تخمین رتبه مجموعه صدای مشاوران را معرفی کرده و نحوه استفاده از آن را توضیح دادیم. در صورتی که هرگونه سوال در ارتباط با تخمین رتبه یا انتخاب رشته کنکور سراسری دارید می توانید با کارشناسان مجموعه صدای مشاوران تماس حاصل نمایید. همچنین برای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری، روی لینک زیر کلیک نمایید.

نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری

جهت مشاوره در زمینه تخمین رتبه بر اساس درصد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید