تخفیف 30 درصدی شهریه برای ایثارگران در سال 98

تخفیف 30 درصدی شهریه برای ایثارگران

جهت مشاوره در زمینه تخفیف 30 درصدی شهریه برای ایثارگران در سال 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اخیرا تخفیف 30 درصدی شهریه برای ایثارگران در سال 98 اعلام شد. در این صفحه از جدیدترین اخبار مربوط به تخفیف 30 درصدی شهریه برای ایثارگران مطلع می شوید. رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد، فرزندان و خانواده ایثارگران با کمتر از 25 درصد جانباری و حداکثر 6ماه ایثارگری در مناطق ، امکان استفاده از تسهیلاتی در زمینه نقل و انتقال مهمان و استفاده از خدمات آموزشی را دارند. این تخفیف شهریه شامل دارندگان سهمیه ایثارگران (خانواده، فرزندان و همسر ایثارگران) در دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. 

click برای اطلاع از میزان تخفیف شهریه فرزندان جانباز زیر 25 درصد کلیک کنید.

در صورتی که داوطلب مشمول سهمیه فرزند جانباز زیر 25 درصد در دانشگاه های دارای شهریه پذیرفته شود، می تواند از تخفیف شهریه بین 30 درصد تا 100 درصد برخوردار شود.

تخفیف 30 درصدی شهریه برای ایثارگران

اعمال تخفیف 30 درصدی شهریه برای ایثارگران 

اعمال تخفیف 30 درصد از شهریه برای ایثارگران در دستور کار دولت قرار دارد. رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد، تا این لحظه دولت برای اجرای مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر ارائه 30 درصد تخفیف شهریه ، تامین اعتبار انجام نداده است. 

با توجه به خدمات ارائه شده به فرزندان و خانواده ایثارگران با کمتر از 25درصد جانبازی و دارای حداکثر 6 ماه ایثارگری در مناطق جنگی، دفاتر شاهد و ایثارگران مستمر در واحدهای دانشگاهی به صورت کامل برای این گروه از فرزندان ایثارگران در زمنیه خدمات آموزشی ، خدمت گذاری می کنند.

در ضمن رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی اضافه نمود که فرزندان و خانواده ایثارگران با کمتر از 25درصد جانباری و حداکثر 6 ماه ایثارگری در مناطق می توانند از تسهیلاتت مربوط به نقل و انتقال ، مهمان و در در زمینه خدمات آموزشی ، استفاده نمایند.

مسئولین با اشاره به مصوبه مجلس شواری اسلامی مبنی بر ارائه تخفیف به میران 30 درصد از شهریه تحصیلی در دانشگاه آزاد، برای دارندگان سهمیه ایثارگران اعلام کرد: اجرای این قانون در برنامه ششم توسعه کشور مشروط به تامین اعتبار از سوی دولت است. تاکنون هیچ اعتباری برا این منظور صورت نگرفته و محل پرداخت اعتبار نیز پیش بینی نشده است. بنابراین قانون اعمال تخفیف به میزان 30 درصد از شهریه برای ایثارگران در دانشگاه آزاد اسلامی در عمل قابلیت اجرا ندارد. زمانی این طرح اجرا می شود که دولت بودجه ای برای این موضوع به دانشگاه اختصاص دهد. برای اطلاع از اخبار مربوط به زمان اعمال تخفیف شهریه 30 درصدی، با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید.

متقاضیان گرامی می توانند برای تخفیف 30 درصدی شهریه برای ایثارگران در سال 98 با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه تخفیف 30 درصدی شهریه برای ایثارگران در سال 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
3 دیدگاه برای “تخفیف 30 درصدی شهریه برای ایثارگران در سال 98”
  1. سلام ای کاش یه کمپینی تشکیل میشد برای پیگیری تخفیف ۳۰ درصدی سهمیه ایثارگران،من به امید این قانون پردیسو انتخاب کردم و حالا که زنگ به دانشگاه زدم میگن قانون تصویب شده ولی اجرا نمیشه،پس چرا تصویب شده وقتی قراره اجرا نکنن

    • سلام دوست محترم باید بودجه اختصاص یابد که هنوز اختصاص داده نشده

    • سلام دوست محترم هنوز بودجه اختصاص داده نشده

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید