چگونگی نحوه برگزاری کنکور 98

جهت مشاوره در زمینه چگونگی نحوه برگزاری کنکور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 

این روزها اخبار متفاوت و گاه شایعه هایی درباره نحوه برگزاری کنکور 98 به گوش می رسد. برای پاسخ دادن به سوالات شما تصمیم داریم تحلیل کامل و جامعی بر نحوه برگزاری کنکور 98 ارائه دهیم.به خصوص افرادی که در سال گذشته به نتیجه مطلوب نرسیده اند و می خواهند در کنکور 98 شرکت کنند، سوالاتی در رابطه با تغییر منابع کنکور 98 و … دارند که در ادامه به تحلیل نحوه برگزاری کنکور و منابع و … می پردازیم.
در صورتی که بعد از مطالعه این مطلب هنوز هم ابهامی در ذهن داشتید می توانید سوالات و مشکلات خود را با مشاوران ما در میان بگذارید. برای سهولت این امر دریافت مشاوره تلفنی در رابطه با نحوه برگزاری کنکور 98 از طریق شماره تماس های موجود در سایت به راحتی امکان پذیر است.
با توجه به تغییراتی که در سال های اخیر در سیستم آموزشی مدارس اتفاق افتاده، پیش بینی می شود که نحوه برگزاری کنکور 98 نیز دستخوش تغییراتی شود.

 

تحلیل و توضیحات برگذاری کنکور 98

 

شاید در نگاه اول تغییرات کتاب های درسی در سیستم آموزشی جدید باعث اضطراب و نگرانی داوطلبانی گردد که طبق کتب و سیستم نظام قدیم به تحصیل پرداخته اند اما پشت کنکور مانده و قصد شرکت در کنکور 98 را دارند. اما می توان گفت در واقع تغییرات محتوایی عمیق و آنچنانی رخ نداده و عنوان ها و کلیت دروس تغییر اساسی نکرده اند. برای درک این موضوع می توانید با نگاهی کوتاه تغییرات را مقایسه کنید. همچنین می توانید از طریق شماره تماس های موجود در سایت اطلاعات کامل و نحوه مطالعه برای کنکور 98 را از مشاوران ما دریافت کنید.

 

نحوه طرح سوالات کنکور 98

از آن جا که این تغییر نظام آموزشی بی سابقه نبوده و در سال های گذشته نیز اتفاق افتاده است، لازم است بدانید که راه حلی که در گذشته برای حل این مسئله استفاده شد طراحی دو سری سوال متفاوت در کنکور برای داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید بود. سوالات بخش های مشابه که دستخوش تغییر خاصی نشده بودند مشترک بوده و سوالاتی که از بخش های تغییر کرده کتب درسی طراحی شده بود، متفاوت بود.

 

ثبت نام بدون کنکور 98

اگر هنوز هم نگرانی شما بر طرف نشده باید بدانید تمامی دانشگاه ها ثبت نام بدون کنکور نیز خواهند داشت، (پردیس بین الملل دانشگاه های دولتی و برتر کشور نظیر دانشگاه تهران، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه امیرکبیر، دانشگاه بهشتی و سایر دانشگاه های دولتی، دانشگاه های آزاد، پیام نور، موسسات غیرانتفاعی و… ) مجاز به پذیرش بدون کنکور برای 80 درصد از ظرفیت پذیرش خود می باشند. یعنی 20 درصد ظرفیت دانشگاه از طریق قبولی در کنکور تکمیل می شود و برای تکمیل 80 درصد باقیمانده ، مجاز به پذیرش دانشجو به صورت بدون کنکور هستند، لازم به ذکر است که امکانات تحصیل برای ورودیان بدون کنکور و با کنکور یکسان است و ارزش مدرک هر دو گروه برابر است. عنوان بدون کنکور در مدارک فارغ التحصیلات ذکر نمی شود.

شرایط ثبت نام بدون کنکور در هر دانشگاه متفاوت است. اگر مقاضی ثبت نام بدون کنکور هستید ، برای اطلاع از شرایط ثبت نام بدون کنکور، دریافت دفترچه ثبت نام بدون کنکور 98 ، مشاوره انتخاب رشته و انتخاب دانشگاه از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان صدای مشاور تماس بگیرید.

 

زمان برگزاری کنکور کارشناسی و کارشناسی ارشد سال98 و دکتری سال97

زمان ثبت نام و برگزاری کنکور کارشناسی و کارشناسی ارشد سال 98 و دکتری 97 به شرح جدول زمانبندی زیر می باشد:
زمان ثبت نام کنکور سراسری 98 چهارشنبه 97/11/24 لغایت پنجشنبه 97/12/02
زمان برگزاری کنکور سراسری کارشناسی 98 98/04/13 و 98/04/14
زمان ثبت نام کنکور سراسری کارشناسی ارشد 98 پنجشنبه 97/09/16 لغایت 97/09/22
زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 98 پنجشنبه 98/02/06، جمعه 98/02/07
زما ثبت نام کنکور سراسری دکتری 97 چهارشنبه 97/09/01 الی سه شنبه 97/09/07
زمان برگزاری کنکور سراسری دکتری 97 جمعه 97/12/04

جهت مشاوره در زمینه چگونگی نحوه برگزاری کنکور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید