تحصیل دکتری در خارج با شرط تایید مدارک 2019

تحصیل دکتری در خارج با شرط تایید مدارک

جهت مشاوره در زمینه تحصیل دکتری در خارج با شرط تایید مدارک 2019

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله راهنمای تحصیل دکتری در خارج با شرط تایید مدارک در سال 2019 است. شرط تایید مدارک دانشجویان ایرانی برای تحصیل در مقاطع دکتری دانشگاه های خارج از کشور اعلام شد. اسامی دانشگاه های خارج از کشورکه مورد تایید وزارت علوم قرار دارند، در سایت سازمان امور دانشجویان منتشر شده است.

دانشجویان متقاضی تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه های خارج ، براساس تاکید اداره دانش آموختگان وزارت علوم تحقیقات و فناوری فقط در دانشگاه های گروه الف یا ب ثبت نام رسمی کنند.

تحصیل دکتری در خارج با شرط تایید مدارک در سال 2019

تحصیل دکتری در خارج با شرط تایید مدارک در سال 2019 انجام می شود. شرط تایید مدارک دانشجویان ایران که متقاضی تحصیل دکتری در خارج از کشور می باشند اعلام شد. تعداد دانشگاه های خارج از کشور که با شرط تایید مدارک دانشجو می پذیرند به 83 دانشگاه می رسد.

تحصیل دکتری در خارج با شرط تایید مدارک

  • دانشجویانی که متقاضی ادامه تحصیل دکتری در دانشگاه های خارج می باشند، از تاریخ 98/04/01 و براساس تاکید اداره کل دانش آموختگان وزارت علوم تحقیقات و فناوری فقط در دانشگاه های گروه (الف یا ممتاز) و گروه ب (خوب) ثبت رسمی کنند.
  • توجه داشته باشید که مدارک صادر شده از دانشگاه های گروه ج (متوسط)، درصورتی قابل بررسی و ارزشیابی است که پذیرش رسمی آن ها بعد از تاریخ یادشده، فقط تا مقطع کارشناسی ارشد باشد.
  • مدارک تحصیلی صادر شده از موسسات ضعیف (گروه د)  فقط تا سطح کارشناسی قابل بررسی و ارزشیابی است.
  • متقاضیان می توانند برای کسب راهنمایی در زمینه تحصیل دکتری در دانشگاه های خارج با شرط تایید مدارک در سال 2019 با توجه به سطح دانشگاه فارغ التحصیلی خود، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس حاصل فرمایند. کارشناسان با توجه به سطح و مقطع تحصیلی راهنمای شما برای ادامه تحصیل دکتری در خارج خواهند بود. 
  • برای اطلاع از لیست دانشگاه های خارج از کشور که دارای پذیرش با شرط تایید مدارک تحصیلی می باشند با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.

برای مشاهده مطالب مرتبط با تحصیل در خارج نظیر شرایط تغییر رشته از مامایی به پزشکی در خارج از کشور ، تحصیل پزشکی – دندانپزشکی – داروسازی در خارج بدون مدرک زبانو تحصیل رایگان پزشکی در خارج از کشورو انتخاب رشته و تحصیل رایگان در خارج روی کلمات آبی رنگ داخل متن کلیک کنید.

جهت مشاوره در زمینه تحصیل دکتری در خارج با شرط تایید مدارک 2019

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
3 دیدگاه برای “تحصیل دکتری در خارج با شرط تایید مدارک 2019”
  1. سلام و سپاس از سایت خوب شما من دیپلم کامپیوتر از فنی حرفه ای دارم و کاردانی و کارشناسیم هم از دانشگاه ازاد گرفتم و ارشد هم از شریف دارم می خواستم بپرسم برای مهاجرت تحصیلی در مقطع دکترا جدا از معدل مدرک زبان مقالات ای اس ای و غیره دیپلم پیش دانشگاهی هم باید داشته باشم ؟ لطفا پاسخ بدید اگر جواب مثبت هست تا زودتر برم بگیرم و ببخشید یک سوال دیگه هم دارم می خواستم بپرسم من معدل کارشناسیم خوب نیست می خوام دوباره کنکور کارشناسی ناپیوسته بدم برای ترمیم معدل بعد گرفتن مدرک کارشناسی ان وقت تاریخ ارائه مدرک بعد از ارشد هست با این تفاسیر مشکلی پیش نمیاد ؟ مثلا عنوان کنن چرا شما اول ارشد گرفتید بعد کارشناسی ؟

  2. سلام خیلی ممنون از توجه شما برای مهندسی نرم افزار و به طول کل اروپا المان ایتالیا فرانسه هلند بلژیک سوئیس سوئد فنلاد دانمارک نروژ اسپانیا و استرالیا یا نیولزلند

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید