تاثیر معدل در کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 – 1400

سقف انتخاب واحد دانشگاه پیام نور

جهت مشاوره در زمینه تاثیر معدل در کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 – 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از تاثیر معدل در کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 – 1400 مطلع می شوید. شرط معدل یکی از اصلی ترین شرایط پذیرش دوره های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور است. این آزمون هر سال تحت عنوان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در آذر ماه برگزار می شود. پذیرفته شدگان فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور، از بهمن ماه مشغول به تحصیل می شوند. نتایج آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور تا اوایل بهمن ماه اعلام می شود. داوطلبانی که واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور ارشد پیام نور می باشند، می توانند از طریق مراجعه به سایت سنجش برای ثبت نام اقدام نمایند.

توجه داشته باشید که اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در دوره های فراگیر نیز از طریق سایت سنجش اعلام می شود. داوطلبان با وارد کردن اطلاعات خواسته شده می توانند کارنامه خود را دریافت نمایند. اگر با توجه به تاثیر معدل در کارشناسی ارشد فراگیر و کارنامه اعلام نتایج ،مورد پذیرش قرار گرفته باشید، می توانید با در درست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام حضوری ، به واحد دانشگاهی پذیرفته شده مراجعه کنید.

تاثیر معدل در کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99

تاثیر معدل در کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از اصلی ترین شروط پذیرش براساس سوابق تحصیلی و دوره های کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور است. 

تاثیر معدل در پذیرش کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور به این صورت است که داوطلبان برای پذیرش در دوره ها کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور ، باید علاوه بر کسب حد نصاب مورد نیاز در آزمون فراگیر که همان دروس ترم اول رشته انتخابی در مقطع کارشناسی ارشد ، باید معدل لازم برای پذیرش را داشته باشند. باید بگوییم که معدل کل دوره کارشناسی داوطلبان به میزان 20 درصد در پذیرش داوطلبان فراگیر ارشد ، موثر است و 80 درصد از آن ، به نمره کسب شده در آزمون فراگیر بستگی دارد.

البته برای دانش آموختگان مقطع کارشناسی ناپیوسته ، میانگین معدل کارشناسی ، حاصل میانگین معدل دو مقطع کاردانی و کارشناسی می باشد. و در صورت مغایرت معدل واقعی داوطلب با معدل های درج شده در فرم ثبت نام ، از ثبت نام او ممانعت می شود.

داوطلبان گرامی می توانند برای مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه تاثیر معدل در کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 – 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید