تاثیر سهمیه در انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98

تقویم آموزشی دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه تاثیر سهمیه در انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از تاثیر سهمیه در انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98 مطلع می شوید. برخی از سهمیه های کنکور در انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد اعمال نمی شود. قصد داریم سهمیه های موثر در انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد را شرح دهیم.

میزان تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دانشگاه آزاد در دفترچه انتخاب رشته آزاد درج شده است. داوطلبان در تمام گروه های آزمایشی تجربی، انسانی ،ریاضی ، هنر و زبان به دقت دفترچه انتخاب رشته آزاد را مطالعه نمایند. برای دانلود روی لینک آبی کلیک کنید: “دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98” .

تاثیر سهمیه در انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد سال 98

در مورد تاثیر سهمیه در انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد سال 98 باید بگوییم که برخی از سهمیه های کنکور نظیر سهمیه بومی گزینی و مناطق به دانشگاه آزاد در سال 98 اضافه شده است. سهمیه هایی نظیر سهمیه بسیج نیز ، سابقا از سهمیه های موثر در دانشگاه آزاد محسوب می شد. نحوه تاثیر سهمیه بسیج در انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد به این صورت بود که اگر داطلب به مدت یک سال سابقه عضویت بسیج فعال داشت و دارای 100 امتیاز بسیج نیز بود، اگر 90درصد از نمره و تراز آخرین نفر پذیرفته شده بدون سهمیه بسیج را در رشته های غیرپزشکی ، کسب میکرد ، بعد از دریافت کدپیگیری قبول می شد. از مهمترین امتیازات داشتن عضویت بسیج برای داوطلبان دانشگاه آزاد، سهمیه بسیج برای ورود به این دانشگاه بود که مطابق با دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد سال 98، این سهمیه حذف شد. برای اطلاع از وضعیت سهمیه ها در سال جدید با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

برای دریافت کد پیگیری 12رقمی و درج این کد در فرم انتخاب رشته با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید. (شماره تلفن های مندرج در همین صفحه). کارشناسان راهنمای شما برای استفاده از سایر سهمیه های موثر در دانشگاه آزاد نظیر سهمیه جانبازان، ایثارگران و … می باشند.

داشتن برخی از سهمیه ها نظیر سهمیه جانبازان و ایثارگران با توجه به درصد جانبازی و ایثارگری برای داوطلبان مشمول، شامل استفاده از تخفیف های شهریه دانشگاه آزاد حتی تا 100درصد تخفیف می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.

تاثیر سهمیه در انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98

نحوه تاثیر سهمیه در انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98

نحوه تاثیر سهمیه در انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ، برای قبولی داوطلبان در انتخاب رشته و تراز (نمره کل) کسب شده در کنکور می باشد. این سهمیه ها احتمال قبولی داوطلبان دانشگاه آزاد را افزایش می دهد. سهمیه ها تاثیر مستقیم در قبولی داوطلبان در انتخاب رشته دارند. اگر ترازی که در کنکور کسب کرده اید، با اعمال سهمیه همراه باشد، احتمال قبولی شما در تمام رشته محل ها افزایش خواهد داشت.

جهت مشاوره در زمینه تاثیر سهمیه در انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید