برگزاری تکمیل ظرفیت کنکور سراسری

زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه برگزاری تکمیل ظرفیت کنکور سراسری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از جدیدترین اخبار برگزاری تکمیل ظرفیت کنکور سراسری مطلع می شوید. بعد از اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری داوطلبانی که موفق به قبولی در رشته مورد علاقه خود نشده اند، در فرصت طلایی تکمیل ظرفیت کنکور سراسری این امکان را دارند تا درخواست بررسی احتمال قبولی در رشته محل های دیگر را اعلام نمایند.

دانشگاه های سراسری شامل دانشگاه های روزانه، شبانه، پیام نور، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان بعد از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری، میزان ظرفیت خالی خود را اعلام می کنند.

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ، با هدف تکمیل ظرفیت خالی دانشگاه های سراسری اعلام از سوی دانشگاه ها، به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود.

برگزاری تکمیل ظرفیت کنکور سراسری

برگزاری تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ، برای داوطلبانی که در کنکور سراسری نتیجه دلخواه خود را کسب نکرده و یا به رشته محل قبولی خود کسب نکرده اند، فرصتی مجدد محسوب می شود. میزان ظرفیت خالی دانشگاه ها بعد از اعلام نتایج نهایی کنکور از سوی دانشگاه ها به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام میشود. متقاضیان در زمان تکمیل ظرفیت کنکور سراسری  برای ثبت نام اقدام نمایند.

معمولا هر سال اخباری مبنی بر اینکه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری برگزار نخواهد شد، به گوش می رسد. اما با توجه به کاهش چشمگیر داوطلبان و تنوع رشته های ارائه شده در کنکور ، هر سال تکمیل ظرفیت کنکور سراسری به دلیل وجود صندلی های خالی در دانشگاه ها اعلام می شود.

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری

داوطلبانی که در مرحله انتخاب رشته کنکور سراسری شرکت کرده اند، اما قبول نشده اند و از رشته محل مورد پذیرش خود رضایت ندارند، می توانند در تکمیل ظرفیت شرکت کنند. صرفا ثبت نام اینترنتی برای شرکت در تکمیل ظرفیت کافی است. داوطلبان در آموزش مجدد شرکت نخواهند کرد. برای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت مجاز به انتخاب 20 کدرشته محل خواهید بود.

درصورتی که در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت قبول شدید اما در نهایت به این نتیجه رسیدید که به رشته محل قبولی در مرحله تکمیل ظرفیت نیز علاقه ندارید، می توانید در صورتی که در مرحله اعلام نتایج کنکور سراسری، در رشته ای مورد پذیرش قرار گرفته اید، از میان این دو رشته یکی را انتخاب کنید. اگر تمایل به تحصیل در هیچ یک از کد رشته محل های قبولی در مرحله کنکور و تکمیل ظرفیت را نداشتید، نگران نباشید. می توانید در انتخاب رشته بدون کنکور سراسری ثبت نام کنید. پیشنهاد می دهیم حتما برای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت و انتخاب رشته بدون کنکور، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه برگزاری تکمیل ظرفیت کنکور سراسری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید