دریافت برنامه ریزی رایگان اختصاصی کنکور ریاضی 98

برنامه ریزی رایگان روزانه و هفتگی کنکور

جهت مشاوره در زمینه دریافت برنامه ریزی رایگان اختصاصی کنکور ریاضی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله آموزشی راهنمای برنامه ریزی کنکور ریاضی 98 ، می باشند داوطلبان کنکور ریاضی قطعا از اهمیت برنامه ریزی برای کنکور ریاضی مطلع می باشند. همانطور که می دانید و احتمالا از سایر داوطلبان کنکور شنیده اید استفاده از برنامه ریزی های عمومی برای کنکور موثر نبوده و داوطلبان نیازمند استفاده از برنامه های اختصاصی برای مطالعه کنکوری در گروه های مختلف آزمون سراسری می باشند. آیا با روش های صحیح برنامه ریزی درسی کنکور و نحوه برنامه ریزی برای کنکور 98 با توجه به معیارهای متعدد برای تهیه برنامه ای اصولی و حساب شده کنکور آشنایی دارید؟ قصد داریم اطلاعات مفیدی جهت نحوه تهیه برنامه ریزی کنکور ریاضی 98 در اختیار داوطلبان کنکور ریاضی قرار دهیم.

اولویت برنامه ریزی برای کنکور ریاضی با ضرایب دروس

برای اولویت بندی مطالعه دورس و برنامه ریزی برای کنکور ریاضی با ضرایب دورس این رشته ، لازم است از نحوه بودجه بندی دورس ریاضی مطلع باشید. بنابراین نیاز به اطلاع از منابع کنکور ریاضی برای سال 98 خواهید داشت. سوالات مطرح شده برای گروه آزمایشی ریاضی در گروه سوال نظام جدید و نظام قدیم مطرح می گردد. معمولا ضرایب دروس تغییر نخواهد داشت ولی در صورت ایجاد هرگونه تغییر در ضرایب دروس کنکور ریاضی ، تغییرات از طریق همین مقاله اعلام خواهد شد. اولویت بندی و تخصیص زمان مطالعه کنکور ریاضی بستگی به میزان اهمیت هر درس در آزمون سراسری 98 خواهد داشت.

برای دانلود دفترچه سوالات کنکور سراسری ریاضی کلیک نمایید.

جدول ضرایب کنکور سراسری ریاضی

نام درس

ضریب

فیزیک 9
ریاضی 12

معارف اسلامی

3
زبان عربی

2

زبان انگلیسی 3
ادبیات فارسی

4

شیمی 6

نحوه برنامه ریزی کنکور ریاضی 98

همانطور که شرح دادیم اطلاع از بودجه بندی دروس ریاضی از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد برای اطلاع از بودجه بندی کنکور ریاضی کلیک نمایید. اطلاع از سوالات آزمون های سال های قبل کمک بسیاری به موفقیت داوطلبان و آشنایی با شیوه طراحی سوالات کنکور خواهد کرد. برای افزایش سرعت تست زنی از نمونه سوالات کنکور ریاضی سال های گذشته بهره ببرید. برنامه ریزی برای کنکور برای هر داوطلب با توجه به استعداد و توانایی و میزان تسلط بر هر درس و همچنین شرایط محیطی و شخصی و توانایی یادگیری در زمان های مختلف شبانه روز برای هر درس در افراد مختلف متفاوت می باشد. برای انجام برنامه ریزی لازم است توجه داشته باشید که این برنامه باید به بخش های مختلف بر اساس هدف گذاری های کلی، بلند مدت و کوتاه مدت تقسیم بندی شود. این تقسیم بندی به صورت ماهانه، هفتگی و روزانه می باشد. ساعت مطالعه هر درس در طول شبانه روز و میزان وقفه و استراحت در میان دروس از اهیمت بسیاری برخوردار می باشد ، حتی ویتامین های مورد نیاز بدن برای افزایش سطح هوشیاری، تمرکز و یادگیری باید مد نظر قرار بگیرد. معیارهای تهیه برنامه ریزی کنکور 98 به صورت اختصاصی متعدد می باشد و نیاز به بررسی دارد.

داوطلبان کنکور ریاضی می توانند برای تهیه برنامه اختصاصی و تضمینی قبولی در کنکور سال 98 از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

جهت مشاوره در زمینه دریافت برنامه ریزی رایگان اختصاصی کنکور ریاضی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید