بازار کار رشته مهندسی خودرو

بازار کار رشته مهندسی خودرو

جهت مشاوره در زمینه بازار کار رشته مهندسی خودرو

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سوالی که برای هر دانشجو و یا متقاضی رشته مهندسی خودرو وجود دارد این است که بازار کار رشته مهندسی خودرو به چه صورت است. در این مقاله بازار کار رشته مهندسی خودرو را به طور کامل شرح می دهیم و میزان درآمد و نیاز به نیروی کار در بازار کار رشته مهندسی خودرو را بررسی نموده ایم. برای ورود به شغل مهندسی خودرو و موفقیت در آن مانند هر شغل فنی دیگر، نیاز به مهارت و دانش لازم را در کنار تجربه عملی می باشد. برای اطلاع از کارنامه آخرین رتبه و درصد قبولی رشته مهندسی خودرو دولتی 97 کلیک نمایید. توصیه ما به داوطلبان این است که حتما مقالات مربوط به لیست دانشگاه های مهندسی خودرو ، راهنمای تحصیل رایگان در رشته مهندسی در آلمان را مطالعه نمایند و روی همین لینک کلیک نمایند.

آینده شغلی و بازار کار رشته مهندسی خودرو

آینده شغلی و بازار کار رشته مهندسی خودرو برای مهندس مکانیک و مهندس خودرو می تواند در کارخانجات تولیدکننده خودرو و شرکت ها و سازندگان قطعات و لوازم یدکی خودرو، تعمیرگاه های مجاز شرکت های سازنده خودرو صنایع و کارخانجات خودروسازی مشغول بکار شوند

بازار کار خودرو نه تنها اشتباع نشده بله روز به روز رونق خواهد یافت نیاز به خودرو برای بشر یک نیاز غیر قابل انکار و روز افزون است.

میزان درآمد مهندس خودرو

میزان درآمد مهندس خودرو بسته به میزان مهارت فرد و جلب اعتماد مشتریان با طرز برخورد و کیفیت ارائه خدمات دارد و البته نوع فعالیتی که در این زمینه دارد. اغلب مشاغل فنی درآمد مناسبی دارند. درآمد مهندس خودرو و میزان دستمزد او مناسب و قابل توجه می باشد و امکان فعالیت در داخل و خارج از کشور وجود دارد. میزان درآمد مهندس خودرو بالاتر از میزان درآمد مکانیک خودرو می باشد. میزان درآمد مهندس خودرو بستگی به عوامل متعدد دارد،زمینه فعالیت مهندس خودرو و  محل فعالیت، کسب درآمد در داخل و خارج از کشور متفاوت می باشد، برای اطلاع از مناسب ترین زمینه و محیط کاری با توجه به رشته تحصیلی و علایق خود می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید کارشناسان پاسخگوی سوالات داوطلبان گرامی خواهند بود.

میزان درآمد مکانیک خودرو در کشورهای جهان

آمریکا:  پیش بینی ها نشان می دهد میزان استخدام این شغل بین سال های2010 الی 2020 رشد17 درصدی خواهد داشت. در حالی که متوسط این رشد برای همه مشاغل 14درصد می باشد متوسط درآمد سالانه این شغل 36000 دلار (برای همه مشاغل 34000 دلار) در سال 2010 و مطابق با آخرین آمارها در سال 2013، 36000 دلار بوده است..

استرالیا: در بازه زمانی 5 سال گذشته میزان استخدام این شغل  رشد 3.1 درصدی داشته و رشد کمی در آینده برای آن پیش بینی شده است. متوسط درآمد سالانه این شغل 43000 دلار می باشد.

مهارت و دانش مورد نیاز مکانیک خودرو

 مهارت و دانش مورد نیاز مکانیک خودرو شامل مواردی مانند شناخت خوب و کامل اجزای خودروها، مهارت های فنی لازم، توان جسمی مناسب ، به روز کردن اطلاعات و دانش خود، رعایت مسایل ایمنی ، سرعت عمل و دقت، توانایی یافتن سریع و درست ایراد خودرو ،مهارت ارتباطی خوب و ارائه خدمات مناسب به مشتریان است.

جهت مشاوره در زمینه بازار کار رشته مهندسی خودرو

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید