اهمیت اولویت رشته ها در انتخاب رشته دانشگاه آزاد

تغییر رشته

جهت مشاوره در زمینه اهمیت اولویت رشته ها در انتخاب رشته دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از اهمیت اولویت رشته ها در انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98 مطلع می شوید. این مقاله راهنمای اولویت بندی انتخاب رشته دانشگاه آزاد است.

اهمیت اولویت رشته ها در انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98

اهمیت اولویت رشته ها در انتخاب رشته دانشگاه آزاد سال 98 را در نظر داشته باشید. همچنین لازم است بر انتخاب رشته براساس علاقمندی، تاکید کنیم. توجه داشته باشید که برای انجام انتخاب رشته صحیح نیاز به کسب اطلاعات کافی درمورد شرایط تحصیل در رشته و دانشگاه هدف خود دارید. همچنین بازار کار و میزان درآمد هر رشته را بدانید. گاهی اوقات حتی علاقمندی داوطلبان نسبت به یک رشته، براساس اطلاعات نادرست است. به همین دلیل وقتی براساس علاقمندی با اطلاعات نادرست انتخاب رشته می کنند بعد از مدتی به اشتباه بودن انتخاب خود پی میبرند. 

داوطلبان کنکور 98 در زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد صرفا مجاز به انتخاب حداکثر 100 کد رشته محل از گروه آزمایشی خود می باشند.

در انتخاب رشته دانشگاه آزاد، کدرشته های انتخابی براساس اولویت رشته های انتخاب رشته ، بررسی می شود. اگر در یکی از اولویت های بالای خود مورد پذیرش قرار بگیرید و افسوس یکی از کدرشته های اولولیت پایین تر خود را داشته باشید، این نشان دهنده عدم اولویت  بندی صحیح رشته ها در انتخاب رشته آزاد خواهد بود. 

پیش از انجام انتخاب رشته دانشگاه آزاد، به دقت دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد با مطالعه کنید. داوطلبان می توانند از طریق نشانی اینترنتی azmoon.org انتخاب رشته خود را انجام دهند. بیش از 90درصد از رشته های دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور ارائه می شود. به غیر از رشته های پرمتقاضی نظیر پزشکی ، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری و … ، پیشنهاد می دهیم در اولویت رشته ها در انتخاب رشته دانشگاه آزاد، اولویت های اول خود را به رشته هایی اختصاص دهید که قبولی در آن برای شما رویایی است. سپس رشته هایی را انتخاب کنید که نسبت به قبولی در آن خوش بین هستید و در آخر رشته هایی را انتخاب کنید که مطمئن هستید، قطعا در آن رشته ها مورد پذیرش قرار خواهید گرفت. 

برای انجام اولویت بندی رشته ها در دانشگاه آزاد نیاز به اطلاع از رتبه آخرین نفر قبولی در رشته مورد نظر خود در دانشگاه آزاد خواهید داشت.

با توجه به اهمیت اولویت رشته ها در انتخاب رشته دانشگاه آزاد ، برای اطلاع از رتبه لازم برای قبولی رشته های دانشگاه آزاد و مشاوره قبولی در انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد سال 98 با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید. کارشناسان این سامانه با سال ها سابقه فعالیت تخصصی در زمینه انتخاب رشته ، به قبولی شما در رشته و دانشگاه هدفتان کمک خواهند کرد.

جهت مشاوره در زمینه اهمیت اولویت رشته ها در انتخاب رشته دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید