انتقال اضطراری فرهنگیان

انتقال اضطراری فرهنگیان

جهت مشاوره در زمینه انتقال اضطراری فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله  می توانید از ضوابط و شرایط انتقال اضطراری فرهنگیان مطلع شوید. در راستای افزایش بهره وری  واستفاده بهینه از نیروهای انسانی مناطق آموزشی، همچنین افزایش رضایت شغلی و کمک به تامین رفاه و آسایش نسبی فرهنگیان محترم، شیوه نامه نقل و انتقال اضطراری فرهنگیان، نیروهای رسمی، رسمی آزمایشی، پیمانی شاغل در واحدهای آموزشی متقاضی انتقال دائم و موقت برون و درون استانی مربوط به سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ ابلاغیه ای از سوی آموزش و پرورش منتشر شده است که دراین مقاله متن ابلاغیه نقل و انتقال اضطراری فرهنگیان و شرایط و ضوابط آن برای آگاهی شما آورده شده است.

https://www.instagram.com/moshaver_24/

مشمولین انتقال اضطراری فرهنگیان

مشمولین انتقال اضطراری فرهنگیان باید دارای شرایطی که آموزش و پرورش و ستاد اجرایی آن تصویب کرده است باشند تا بتوانند برای ثبت نام در انتقال اضطراری شرکت نمایند. در این مقاله می توانید شرایط مشمولین انتقال اضطراری فرهنگیان را مطالعه نمایید.

  1. متقاضیان انتقال اضطراری باید دارای تاییدیه کمیسیون پزشکی به علت بیماری خود، همسر یا فرزند که با نظر کمیسیون پزشکی لازم به انتقال به منطقه آموزشی دیگر جهت ادامه مداوا هستند.
  2. افرادی که به دلیل پذیرش یا ادامه تحصیل خود یا همسر در دوره کارشناسی ارشد و بالاتر دانشگاه های دولتی در رشته های مجاز بر اساس شرایط احراز رشته های شغلی پیوست بخشنامه 11/ 710 مورخ 17/ 6/ 94 متقاضی انتقال به محل تحصیل جدید می باشند.
  3. تقاضای انتقال اضطراری فرهنگیان که به دلیل مشکلات حاد متقاضی انتقال اضطراری بوده و مراتب به تایید کمیته توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان برسد.
  4. قبول درخواست متقاضیان انتقال اضطراری صرفا در تاریخ مقرر مجاز می باشد، از متقاضیان انتقال خواست برای کسب اطلاع بیشتر و ارائه درخواست خود به آموزش و پرورش شهرستان منطقه خدمتی خود مراجعه و درخواست خود را پیگیری کنند.
  5. افرادی که در مرحله اول انتقالات منتقل شده و انصراف داده اند در این مرحله مجاز به ارائه درخواست انتقال نخواهند بود .
  6. انجام هر گونه انتقال و جابجایی در این مرحله منوط به عدم نیاز مبدا خدمتی و نیاز در مقصد مورد درخواست و داشتن بالاترین امتیاز در بین متقاضیان مشابه خواهد بود.
  7. فرآیند نقل و انتقالات سال جاری داخل استان با اجرای این دستورالعمل به پایان خواهد رسید و بعد از اعلام نتایج این مرحله، هیچ گونه درخواست انتقالی در اداره کل و یا مناطق تابعه قابل پذیرش و بررسی نخواهد بود.

شیوه نامه نقل و انتقال اضطراری فرهنگیان

شیوه نامه نقل و انتقال اضطراری فرهنگیان نیروهای رسمی، رسمی آزمایشی، پیمانی شاغل در واحدهای آموزشی متقاضی انتقال دائم و موقت برون و درون استانی مربوط به سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳

اطلاعیه ۱۹- ۹۹ مورخ 99/5/6 در خصوص ارسال جدول زمانبندی نقل و انتقال اضطراری فرهنگیان برون استانی برای سال تحصیلی 1400 – 1401 منتشر شده از سوی آموزش و پرورش که در ادامه این مقاله آورده شده است و شامل ضوابط و شرایط انتقال اضطرای فرهنگیان می باشد. این شیوه نامه به صورت سراسری می باشد و برای اکثر استان های کشور، واحد های اجرایی ملزم به اجرا این آینن نامه برای معلمان می باشند.

اداره کل آموزش و پرورش استان …

با سلام و احترام

  1. پیرو بخشنامه شماره ۷۱۰/۳ مورخ 99/01/20 جدول زمانبندی انتقال اضطراری فرهنگیان برون استانی برای سال تحصیلی 99 – 1400 به پیوست ارسال می گردد، خواهشمند است درخصوص ثبت نام متقاضیان در سامانه مربوط به آدرس ( profile.medu.ir ) اطلاع رسانی مناسب انجام شود. در ضمن فرایند نقل و انتقال اضطراری طبق روال سال گذشته با موافقت اداره آموزش و پرورش منطقه مبدا، اداره کل آموزش و پرورش استان مبدا، اداره کل آموزش و پرورش استان مقصد و تایید نهایی ستاد وزارت متبوع از طریق زیر سامانه نقل و انتقال در سامانه جامع منابع انسانی به آدرس (hrm.medu.ir)، صرفاً به صورت موقت انجام خواهد گرفت. لازم به ذکر است در صورت ضرورت ادارات کل آموزش و پرورش قبل از شروع ثبت نام متقاضیان، در بخش ایجاد دوره نسبت به غیرفعال نمودن مناطق دارای مازاد نیرو اقدام لازم را به عمل آورند.
  2. تذکر: شرط انتقال موقت؛ دارا بودن حداقل 2 سال سابقه خدمت رسمی تمام وقت در مناطق آموزش و پرورش تا تاریخ 99/06/31 به موجب حکم کارگزینی برای مستخدمین رسمی، آزمایشی و پیمانی می ­باشد.

نقل و انتقال اضطراری درون و برون استانی

تصمیم گیری در ارتباط با نقل و انتقال اضطراری درون استانی به اداره کل آموزش و پرورش استان­ها تفویض می­گردد، لذا شایسته است پس از تهیه دستورالعمل و تنظیم جدول زمانبندی در محدوده زمانی نقل و انتقال برون استانی (1400/02/15 لغایت 1400/03/31) نسبت به تعریف دوره انتقال در سامانه مربوطه اعم از تعیین شرایط متقاضیان، مناطق مجاز، تعداد اولویت قابل انتخاب توسط متقاضی و …  اقدام نمایند.

جدول زمان بندی ثبت نام متقاضیان انتقال اضطراری

در این جدول مراحل و زمان هایی که از سوی آموزش و پرورش تصویب شده نشان داده می شود و متقاضیان می توانند طبق جدول زیر نسبت به تکمیل مدارک اقدام کرده و در زمان مقرر وارد سایت شده و ثبت نام برای انتقال اضطراری را تکمیل نمایند.

ردیف نوع فعالیت مجری تاریخ
1 ثبت‌نام در سامانه و ارائه مدرک به امور اداری منطقه مبدا متقاضیان 99/7/5 لغایت 99/5/15
2 کنترل، بررسی فرم‌های درخواست و امتیازبندی متقاضیان و اعلام نظر در سامانه آموزش و پرورش منطقه مبدا 99/5/19لغایت 99/5/21
3 بررسی درخواست متقاضیان و اعلام نظر در سامانه اداره کل آموزش و پرورش استان مبدا 99/5/22 لغایت 99/5/23
4 بررسی درخواست متقاضیان و اعلام نظر در سامانه اداره کل آموزش و پرورش استان مقصد 99/5/25 لغایت 99/5/26
5 بررسی درخواست،‌ اعلام نظر و نتایج در سامانه ستاد 99/5/27 لغایت 99/5/30

سامانه نقل و انتقال اضطراری فرهنگیان

سامانه نقل و انتقال اضطراری فرهنگیان به نشانی  hrm.medu.ir می باشد و متقاضیان می توانند در زمان های مندرج در ابلاغیه بالا به سایت hrm.medu.ir مراجعه نموده و برای نقل و انتقال ثبت نام نمایند. با توجه به تایید فرایند ثبت نام از طریق ارگان ها زیربط نقل و انتقال اضطراری فرهنگیان طبق روال سال گذشته با موافقت اداره آموزش و پرورش منطقه مبدا، استان مبدا، اداره کل آموزش و پرورش استان مقصد و تایید نهایی ستاد وزارت متبوع از طریق زیر سامانه نقل و انتقال اضطراری فرهنگیان در سامانه جامع منابع انسانی به آدرس hrm.medu.ir ، صرفاً به صورت موقت انجام خواهد گرفت.

سامانه نقل و انتقال اضطراری فرهنگیان صرفا برای ثبت نام نقل و انتقال معلمان می باشد و طبق گفته ی مسولین آموزش و پرورش و ستاد اجرایی این فرایند، به صورت موقت خواهد بود. متقاضیان می توانند جهت پیگیری درخواست خود در زمان مقرر به سایت نقل و انتقال مراجعه نموده و از وضعیت انتقال خود مطلع شوند. همچنین با کلیک بر روی لینک زیر می توانند از نحوه پیگیری درخواست خود مطلع شوند.

فرصت ثبت نام فرهنگیان در سامانه نقل و انتقال اضطراری

با توجه مراجعات مکرر متقاضیان مبنی بر عدم اطلاع از برنامه زمان‌بندی و به منظور تسهیل در رفع مشکل همکاران، سامانه ثبت نام متقاضیان به آدرس profile.medu.ir (به محض اعلام زمان دقیق مقاله به روزرسانی خواهد شد) برای ثبت‌نام متقاضیان انتقال اضطراری جامانده فعال می‌شود. لازم به ذکر است، مهلت بررسی درخواست متقاضیان و اعلام نظر در سامانه توسط اداره کل آموزش و پرورش استان مبدأ و بررسی درخواست متقاضیان و اعلام نظر در سامانه توسط اداره کل آموزش و پرورش استان مقصد تا تاریخ اعلام شده تمدید می‌شود.

دریافت اعلام نتایج اولیه نقل و انتقال فرهنگیان

داوطلبان و متقاضیان انتقال اضطراری می توانند بعد از دریافت نتایج درخواست انتقالی در صورت موافقت نکردن سازمان مربوطه، اعلام اعتراض نمایند و در جهت پیگیری اعتراض مربوطه به اداره مبدا محل خدمت خود مراجعه نمایند.

نقل و انتقالات اضطراری فرهنگیان در نیمه دوم مرداد ماه انجام خواهد شد.

در صورت تصویب و تأیید کمیته سرمایه انسانی وزارت آموزش و پرورش نقل و انتقال اضطراری در بازه زمانی 16 مرداد لغایت 11 شهریور انجام خواهد شد.

طبق اعلام معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش 88.000 نفر مشمول فوق العاده مناطق مرزی می شوند، پیگیر حل مشکل این همکاران هستیم.

برای دریافت و آگاهی از جدید ترین اطلاعیه های نقل و انتقال فرهنگیان مشاوران مجموعه صدای مشاوران می توانند در کنار شما باشند و تنها با یک تماس از نحوه و شرایط ویژه انتقالی مطلع خواهید شد

جهت مشاوره در زمینه انتقال اضطراری فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
1 دیدگاه برای “انتقال اضطراری فرهنگیان”
  1. آیا کسی در نقل وانتقالات خرداد ثبت نام نکرده در انتقال اضطراری مرداد میتون ثبت نام کنه؟

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید