نحوه برگزاری امتحانات دروس مجازی

نحوه برگزاری امتحانات دروس مجازی

جهت مشاوره در زمینه نحوه برگزاری امتحانات دروس مجازی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در حال حاضر سیستم آموزش کشور مجازی شده است و سازمان اموزش و پرورش برنامه ها درسی را در برنامه شاد ارائه می دهد. سوال بسیاری از دانش آموزان و والدین آن ها درباره نحوه ارزشیابی دروس مجازی و چگونگی برگزاری امتحانات آن می باشد. در این مقاله به بررسی نحوه برگزاری امتحانات دروس مجازی برای دانش اموزان پرداخته شده است.  با ما  تا پایان این مقاله برای آگاهی درباره نحوه امتحان دادن در برنامه شاد باشید.

نحوه برگزاری امتحانات دروس مجازی

چگونه در برنامه شاد امتحان دهیم

به دلیل شیوع ویروس کرونا و ارائه موارد درسی به دانش آموان برنامه شاد ایجاد شده است. این برنامه که هم اکنون در نسخه های اندورید و تحت وب ارائه شده و نسخه های آیفون و ویندوز آن نیز در حال ساخت است. برگزاری امتحانات در شاد به ضورت غیرحضوری میباشد.

بسیاری از دانش آموزان به دنبال آگاهی از نحوه امتحان دادن در برنامه شاد می باشند. امتحانات پاین ترم امسال به احتمال بسیار زیاد به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می شود. مراحل امتحان دادن در برنامه شاد به شرح زیر می باشد  :

  • مشاهده سوالات آزمون های درجریان توسط دانش آموزان در گروه های کلاسی
  • پر کردن پاسخنامه و ارسال برای معلم
  • دانش آموز پس از تکمیل آزمون (با کلیک روی دکمه پایان آزمون) یک اعلان برای معلم می فرستد که آزمون خود را به پایان رسانده است .
  • مشاهده نمرات و پاسخنامه صحیح آزمون پس از تصحیح امتحانات توسط معلم

در صورتی که در امتحان دادن در برنامه شاد با مشکلی مواجه شده اید می توانیدبا سامانه صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید.

 درصورتی که دانش آموز پس از پایان یافتن زمان آزمون موفق به ثبت آزمون نشود تا هرجایی که به سوالات پاسخ دهد همان پایان آزمون برای او حساب می شود و برای معلم ارسال می شود .

در ادامه می توانید اخبار منتشر شده درباره نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم و امتحانات در شاد را مطالعه نمایید.

نحوه برگزاری امتحانات دروس مجازی

نحوه برگزاری امتحانات در برنامه شاد

طبق خبر های اعلام شده بخاطر شرایط موجود درکشور و شیوع ویروس کرونا و محدودیت های بوجود آمده ، امتحانات امسال به صورت ” معلم محور ” برگزار می شود. در حال حاضر نیز امتحانات کلاسی دانش اموزان در برنامه شاد به صورت مجازی برگزار می شود. رضا تولاییی اعلام کرده است که امتحانات امسال معلوم محور است و فقط امتحانات پایه دوازدهم به صورت نهایی و سراسری انجام می شود.

امتحانات پایه دوازدهم مستثنی می باشد و به صورت سراسری و از طریق ” آزمون ” انجام می شود.

نحوه ارزشیابی درس تربیت‌بدنی

خبرهایی جدیدی درباره ارزشیابی دروس در سال تحصیلی جدید منتشر شده است از جمله این اخبار خبر اختصاص ۶ نمره ارزشیابی درس تربیت‌بدنی به طرح کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان می باشد. معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه ای از اختصاص ۶ نمره ارزشیابی درس تربیت‌بدنی به طرح کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان در نوبت اول خبر داد.

 

** اختصاص ۶ نمره ارزشیابی درس تربیت‌بدنی به طرح کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان در نوبت اول

 

رضا صابری‌تولایی روز چهارشنبه اعلام کرده است : ارزشیابی تحصیلی دانش‌آموزان بخاطر شرایط خاص جاری و محدودیتهای ناشی از بحران شیوع ویروس کرونا، با توجه به نظارت مستمر آموزشی و مدیریت معلمان بر نحوه مشارکت و تحصیل دانش‌آموزان، برای امسال “معلم‌محور” تعیین شده است.

وی به مستثنی بودن پایه دوازدهم از این امر اشاره و بیان کرد: ارزشیابی امسال دانش‌آموزان شاغل به تحصیل در پایه دوازدهم به دلیل نهایی و سراسری بودن آزمونهایشان، از طریق “آزمون” صورت می‌گیرد.

نحوه برگزاری امتحانات دروس مجازیدر ادامه می توانید درباره مشکلات مربوط به امتحانات در شاد و اموزش مجازی را مطالعه نماید.

مشکلات آموزش مجازی

معاون اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اعلام کرده است با توجه به روند مناسب و بستری ای که برای آموزش مجازی در کشور ایجاد شده است اما مشکلاتی نیز در این زمینه وجود دارد از جمله این مشکلات این است که گروهی از مدارس در ارائه مجازی آموزش ها به دانش آموزان خود دچار افراط‌ شده‌اند.

 گاهی کلاس درس مجازی از ٣۵ دقیقه مصوب شده ، ساعت ها افزایش می‌یابد لذا این وضعیت می‌بایست تعدیل و رسیدگی شود.

مدیران مدارس و معلمان نباید به هیچوجه درگیر رقابت در ارائه آموزش مجازی شوند زیرا چنین اقدامی خستگی دانش آموزان و معلمان را در پی دارد، در حالی که هدف آموزش مجازی این نیست.

وی افزود: همچنین مدیران مدارس و معلمان نمی‌بایست در ارائه آموزشهای مجازی فقط بر آموزش برخط یا آنلاین دانش‌آموزان تکیه و اصرار نمایند. بنابراین باید آموزشهای غیربرخط یا آفلاین نیز بطور همزمان به دانش‌آموزان ارائه شود.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: مدیریت ارائه آموزش و انتخاب روشهای مختلف آن باید از سوی مدیران و معلمان در مدارس اعمال شود تا از هرگونه خستگی، دلزدگی از آموزش‌ و در نتیجه آن عقب‌افتادن از روند تحصیل و آموزش برای دانش‌آموز پرهیز شود.

وی همچنین به تداوم تعطیل آموزش حضوری در مدارس خراسان رضوی بخاطر بحران شیوع ویروس کرونا و مبتنی بر ابلاغ ستاد استانی مقابله با کرونا اشاره و بیان کرد: اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی آماده اجرای هر تصمیمی در این زمینه امتحان دادن در برنامه شاد است تا آن را اجرا و مدیریت نماید زیرا این آمادگی در میان معلمان و دانش‌آموزان این استان نیز وجود دارد.

در صورت انتشار هرنوع خبری درباره نحوه برگزاری امتحانات در شاد و.. این مقاله برای شما عزیزان بروز رسانی مشود.

 

برگزاری امتحانات دانش‌آموزان در کرونا

مدیرکل دفتر آموزش متوسطه نظری آموزش و پرورش درباره نحوه برگزاری امتحانات امسال در ایام کرونا بخشی از امتحانات را غیرحضوری و بخشی را حضوری اعلام کرده است . در ادامه می توانید نحوه برگزای امتحانات در ایام کرونا را مطالعه نمایید :

  • برگزاری آزمون‌های خرداد پایه نهم و دوازدهم به طور حضوری خواهد بود.
  • اگر آموزش‌ها به گونه‌ای باشد که تا خرداد سال آینده شرایط قرمز باشد و آموزش مجازی را داشته باشیم به جز پایه نهم و دوازدهم سایر پایه‌های تحصیلی آزمون غیر حضوری دارند که ضوابطی برای چگونگی برگزاری آن در نظر گرفته شده و اعلام خواهد شد.
  • خرداد آینده تمام آزمون‌های دوره بزرگسالان، جهش تحصیلی و تغییر رشته نيز حضوری خواهد بود.

جمع بندی مقاله

با توجه به شیوع ویروس کرونا و ادامه روند آموزش کشور در برنامه شاد سوالات بسیاری درباره روند امتحان دادن در برنامه شاد و همچنین نحوه برگزاری امتحانات در شاد در پایان ترم وجود دارد. طبق اخبار اعلام شده برگزاری امتحانات امسال به صورت معلم محور است و تنها پایه دوازدهم از این قاعده مستثنی می باشد. برگزاری امتحانات پایه دوازدهم سراسری و نهایی می باشد و در ” آزمون ” انجام می شود.

 

اگر سوال پاسخ داده نشده ای درباره ” امتحان دادن در برنامه شاد ” باقی مانده است

می توانید با مجموعه بزرگ صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید

تا مشاوران ما شما را به بهترین شکل یاری نمایند.

“موفق باشید”

جهت مشاوره در زمینه نحوه برگزاری امتحانات دروس مجازی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید