افزایش حقوق دانشجو معلمان از خرداد 98

ثبت نام دانشگاه فرهنگیان کاشان

جهت مشاوره در زمینه افزایش حقوق دانشجو معلمان از خرداد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

افزایش حقوق دانشجو معلمان از خرداد 98 اجرا می شود. در این صفحه از میزان افرایش حقوق و جزئیات خبر ترمیم حقوق دانشجو معلمان مطلع می شوید. افزایش حقوق سال 98 اعمال می شود. با پیگیری های انجام شده از سوی وزیر آموزش و پروش به درخواستت افزایش حقوق دانشجو معلمان رسیدگی شد. دانشجو معلمان و متعهدان دبیری باید مانند سایر فرهنگیان از مزایای افزایش حقوق بهره مند شوند. برای “استخدام دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان ” روی متن آبیکلیک نمایید.

ترمیم و افزایش حقوق دانشجو معلمان از خرداد 98

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درمورد پیگیری افزایش حقوق دانشجو معمان اعلام کرد ،پیرو تایید وزیر آموزش و پرورش و سازمان اداری و استخدامی کشور، مصوبه مذکور اعمال خواهد شد. معاونت آموزش و پرورش تمایل به پشتیبانی از این گروه را دارد.

میزان افزایش حقوق دانشجو معلمان از خرداد ماه 98

به علت اینکه مبلغ افزایش اعمال شده حقوق برای این گروه به رقم 4میلیون 400هزار ریال نرسیده است، مابه التفاوت آن تحت عنوان تفاوت بندی تبصره 12 قانون بودجه سال 98 ، به حقوق آنان اضافه می شود.

با توجه قوانین متعددی که دلالت بر این دارد که دانشجو معلمان باید مانند سایر فرهنگیان از مزایای افزایش حقوق بهره مند شوند ، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ، اقدام لازم برای اصلاح میزان حقوق دانشجو معلمان در سال 98 و از طریق سامانه انجام داده اند. احکام اصلاح شده حقوقی پیرو بند 7 تصویب نامه افزایش حقوق در خرداد ماه اعمال می شود. کارکنان در حقوق خرداد ماه خود افزایش حقوق را دریافت می کنند.دا

مطابق قانون برنامه ششم توسعه ، مصوب شده است که سازمان اداری و استخدامی کشور با هدف ارتقای نظام تعلیم و تربیت، از طریق دانشگاه های شهید رجایی و فرهنگیان ، نیروی دانشجو معلم استخدام نماید. این دانشگاه ها ظرفیت های جذب دانشجو را در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار می دهند.

ضمنا حقوق کارآموزی دانش آموزان دانش سراهای دانشگاه تربیت معلم ، معادل حقوق و فوق العاده شغل مربوط به مدرک تحصیلی برای ورود به دوره تحصیلی مورد نظر پرداخت می شود.

مطابق قانون متعهدین خدمت ، پرداخت حقوق کارآموزی و حقوق به دانش آموزان و دانشجو معلمان، مانع استفاده این افراد ، از امکانات رفاهی عمومی شامل خوابگاه، وام صندوق رفاه و … نمی شود. این امکانات را معمولا دانشسراها ، مراکز تربیت معلم، اموزشکده های فنی و دانشگاههای و موسسات آموزش علمی و حوزه های علمیه ارائه می کنند. البته لازم به ذکر است که هزینه های شبانه روزی و هزینه خوابگاه از وجوه پرداختی کسر می شود.

در پایان باید بگوییم افزایش حقوق گروه هایی نظیر دانشجو معلمان، مطابق قانون، از خرداد 98 اضافه شده است و با توجه به اینکه قانون تربیت معلم، قانون خاص و قانون مدیریت خدمات کشوری قانون عام است، هیچ قانون عامی نمی تواند قانون خاص را لغو کند.

جهت مشاوره در زمینه افزایش حقوق دانشجو معلمان از خرداد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید