اعلام نتایج کنکور سراسری زبان 98

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج کنکور سراسری زبان 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج کنکور سراسری 98 مشخص شد. زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور زبان 98 اعلام شد، همانطور که می دانید کارنامه اعلام نتایج مرحله اول آزمون سراسری سال 1398 مرداد ماه و نتایج نهایی یا کارنامه سبز در مهر ماه، از طریق سازمان اعلام می شود. در این مقاله در رابطه با نحوه مشاهده نتایج کنکور زبان 98 و سایر توضیحات لازم، مطالعه می فرمایید.

برای اطلاع از زمان اعلام نتایج نهایی کلیک نمایید.

اعلام نتایج کنکور زبان های خارجی 98

داوطلبان گرامی توجه داشته باشند که بعد از اعلام نتیجه مرحله اول کنکور 98، مشخص می شود، که چه افرادی مجاز به انتخاب رشته خواهند بود، و بعد از آن نیز باید منتظر اعلام نتیجه انتخاب رشته کنکور 98 و دریافت کارنامه سبز یا کارنامه نهایی خود باشید. این کارنامه برای همه داوطلبانی که در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 شرکت نموده اند صادر می شود (تمام افراد قبول و رد شده) و داوطلبان بر اساس آن می توانند احتمال قبولی خود را در اولویت های انتخابی بررسی کنند.

البته لازم به ذکر است که، این کارنامه برای داوطلبانی که مردود شده اند کاربردی ندارد و آنها باید منتظر تکمیل ظرفیت باشند.

دریافت کارنامه اعلام نتایج اولیه کنکور از طریق پر نمودن فرم مشخصاتی که از سوی سازمان سنجش منتشر می شود، خواهد بود.

اعلام نتایج کنکور سراسری زبان 98

کارنامه اعلام نتايج مرحله اول آزمون سراسري سال 1398

اعلام نتایج کنکور سراسری زبان 98

زمان اعلام نتایج کنکور 98

پذيرفته شدگان براي نام نويسي در دانشگاه ها و يا موسسات آموزش عالی محل قبولی می توانند براساس اطلاعيه ای كه همزمان با انتشار اسامی در همین سايت منتشر خواهد شد، اقدام نمایید.
پذيرفته شدگان براي اطلاع از زمان و مكان نام نويسي در دانشگاه ها و يا موسسات آموزش عالی می توانند با صدای مشاوران نیز تماس حاصل فرمایند. در غیر این صورت لازم است براساس حرف اول نام خانوادگي به دانشگاه ها و موسسات آموزشی محل قبولی مراجعه نمایند.

داوطلبان عزیز می توانند مشاهده نتایج کنکور98 را به چند شیوه انجام دهند، (با داشتن اطلاعات فردی و بدون اطلاعات فردی ثبت نام)، در زیر به شرح این موضوع می پردازیم:

مشاهده نتایج کنکور سراسری 98 با اطلاعات فردی

در این شیوه داوطلبانی که شماره پرونده و شماره داوطلبی خود را در دسترس ندارند، با وارد نمودن اطلاعات فردی از قبیل نام و نام خانوادگی و شماره شناسنامه و سال تولد، وارد سیستم اعلام نتایج شده و نتیجه آزمون خود را ملاحظه نمایند .

مشاهده نتایج کنکور 98 بدون داشتن اطلاعات فردی ثبت نام

این داوطلبان لازم است که درخواست بازیابی شماره پرونده و داوطلبی خود را ثبت نمایند. تا شماره پرونده و شماره داوطلبی را دریافت نموده و کارنامه خود را دریافت نمایند.

داوطلبان گرامی می توانند جهت اطلاع از زمان اعلام نتایج اولیه، اعلام نتایج نهایی و اعلام نتیجه انتخاب رشته کنکور سراسری 98، با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایند.

اعلام نتایج کنکور سراسری زبان 98

نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 98

انتخاب رشته کنکور سراسری 98 به دو روش متمرکز و نیمه متمرکز انجام می شود.در زیر به صورت مختصر توضیحاتی ارائه می گردد.

در روش انتخاب رشته نیمه متمرکز کنکور 98 که در آزمون سراسری شرکت نموده اند و بر اساس کارنامه کنکور، مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی دوره روزانه، شبانه و نیمه‌حضوری باشند، می‌توانند حداکثر 2 کد رشته از مجموع کد رشته‌های نیمه‌ متمرکز موجود در گروه آزمایشی خود را با توجه به شرایط و ضوابط این رشته‌ ها، علاوه بر کد رشته‌های متمرکز انتخاب کنند. داوطلبان گروه زبان‌های خارجی که متقاضی شرکت در رشته های نیمه متمرکز می باشند، این امکان را دارند که در هر یک از این گروه‌ها هم دو کد رشته نیمه متمرکز را انتخاب و در فرم انتخاب رشته درج نمایند.

در روش انتخاب رشته متمركز کنکور 98، پذيرش در بعضی از رشته ها به صورت شرايط خاص انجام می شود و اسامي پذيرفته شدگان نهايی اين رشته ها با اعمال نتايج مراحل فوق، مطابق ظرفيت هر کد رشته مشخص خواهد شد. نتايج پذيرفته شدگان اين رشته ها به همراه ساير رشته هاي متمركز اعلام مي گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و اخبار روز می توانید در کانال رسمی کنکور و انتخاب رشته صدای مشاور عضو شوید.

داوطلبان گرامی گروه آزمایشی زبان این امکان را دارند که برای دریافت نتایج مرحله اولیه کنکور 98، به صورت تلفنی، و همچنین راجع به مراحل بعدی (انتخاب رشته کنکور 98، تکمیل ظرفیت، ثبت نام در دانشگاه، تغییر رشته و…) و رفع هر گونه سئوال و ابهام با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل نمایند و در کانال رسمی صدای مشاور عضو شوید.

اعلام نتایج کنکور سراسری زبان 98

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج کنکور سراسری زبان 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید