اعلام نتایج کنکور سراسری تجربی 98

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج کنکور سراسری تجربی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان علام نتایج کنکور سراسری تجربی در دو مرحله است. تاریخ و زمان دقیق اعلام نتایج کنکور سراسری 98 را در این صفحه اعلام خواهیم کرد. کارنامه اعلام نتایج مرحله اول کنکور هر سال، از طریق سازمان سنجش اعلام می شود. زمان انتخاب رشته در مرداد 98 می باشد. برای دریافت نتایج اولیه کنکور و مشاوره انتخاب رشته از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

داوطلبان می توانند جهت دریافت کارنامه نتایج اولیه و مشاوره انتخاب رشته کنکور تجربی از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

دریافت و اعلام نتایج کنکور سراسری تجربی

دریافت نتایج کنکور سراسری تجربی سال 98، از طریق سایت سازمان سنجش می باشد. بعد از اعلام نتیجه مرحله اول مشخص خواهد شد که چه افرادی مجاز به  انتخاب رشته کنکور سراسری 98 خواهند بود، سپس وارد مرحله بعد خواهید شد و باید منتظر نتیجه انتخاب رشته و بعد از آن دریافت کارنامه سبز یا کارنامه نهایی خود باشید و بر اساس آن احتمال قبولی خود را در اولویت های انتخابی بررسی نمایید، داوطلبان گرامی گروه آزمایشی تجربی، می توانند جهت سهولت در دریافت نتایج اولیه کنکور سراسری 97 و انتخاب رشته و کسب اطمینان خاطر از انتخاب مناسب ترین رشته و دانشگاه، با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرند و تنها با یک تماس تلفنی برای تمام سئوالات ذهن خود، به پاسخ روشن و گویا برسید.

برای اطلاع از زمان اعلام نتایج کنکور سراسری کلیک نمایید.

در رابطه با کارنامه سبز لازم به ذکر می باشد که این کارنامه برای داوطلبانی که مردود شده اند کاربردی ندارد و آنها باید اقدامات لازم جهت تکمیل ظرفیت کنکور 98، را انجام دهند جهت کسب راهنمایی در زمینه تکمیل ظرفیت کنکور 98 نیز می توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید.

 

نحوه دریافت نتایج اولیه کنکور تجربی 98

دریافت کارنامه اعلام نتایج اولیه کنکور 98 از طریق پر نمودن فرم مشخصاتی که از سوی سازمان سنجش منتشر خواهد شد، در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت و به سه روش انجام می شود.

کارنامه اعلام نتايج مرحله اول آزمون سراسري سال 1398

اعلام نتایج کنکور سراسری تجربی 97

تکمیل ظرفیت کنکور 978 و کارنامه نهایی

داوطلبان کنکور 98، برای استفاده از فرصت تکمیل ظرفیت کنکور، نیاز به کارنامه نهایی دارند، کارنامه نهایی یا کارنامه سبز برای داوطلبانی که در کنکور سراسری قبول شده اند کاربرد دارد و این اطلاعات را می دهد که در کدام  کد رشته ی پایین تری که انتخاب کرده اند می توانسته اند رتبه قبولی بیاورند به عبارتی نمره قبولی آن رشته محل یا انتخاب را کسب کرده اند و فقط به دلیل اینکه انتخاب را بالاتر نیاورده اند در آن رشته قبولی را کسب ننموده اند.

داوطلبان گرامی گروه آزمایشی علوم تجربی این امکان را دارند که برای دریافت نتایج مرحله اولیه کنکور 98، به صورت تلفنی، و همچنین راجع به مراحل بعدی (انتخاب رشته کنکور 98، تکمیل ظرفیت، ثبت نام در دانشگاه، تغییر رشته و…) و رفع هر گونه سئوال و ابهام با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل نمایند.

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج کنکور سراسری تجربی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید