اعلام نتایج کارشناسی ارشد رشته های پزشکی ۹۹

اعلام نتایج کارشناسی ارشد رشته های پزشکی ۹۹

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج کارشناسی ارشد رشته های پزشکی ۹۹

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد رشته های پزشکی 30 ام شهریور ماه ۹۹ اعلام شد. در ادامه نحوه دیدن نتایج آزمون را اعلام می کنیم. همچنین مهلت و طریقه صحیح انتخاب رشته کارشناسی ارشد به کمک دفترچه انتخاب رشته را بررسی می نماییم. برای دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد رشته های پزشکی، با این مقاله همراه باشید.

اعلام نتایج ارشد پزشکی ۹۹

نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی ۹۹ از طریق سایت رسمی سازمان سنجش آموزش پزشکی به نشانی Sanjeshp.ir به صورت کارنامه منتشر شد. همچنین به صورت همزمان با اعلام نتایج ارشد رشته های پزشکی، دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۹۹ – ۱۴۰۰ مخصوص دوره های روزانه و دوره های شهریه پرداز ( دانشگاه آزاد – مجازی ) نیز منتشر شد. با توجه به این موضوع دانشجویان گرامی می توانند با آگاهی از رتبه و وضعیت علمی خود، انتخاب رشته خود را سایت سازمان سنجش پزشکی انجام دهند.

کارنامه و پاسخنامه هرکدام از داوطلبین شرکت کننده در جلسه آزمون کارشناسی ارشد گروه های پزشکی با کد رهگیری، فقط از طریق سامانه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل رویت و دریافت است. کارنامه بر اساس نمرات داوطلب صادر شده است و صدور کارنامه به معنی پذیرفته شدن داوطلب نمی باشد.

برای دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد رشته های پزشکی، روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد رشته های پزشکی ۹۹

اعلام نتایج ارشد پزشکی ۹۹

مهلت انتخاب رشته ارشد پزشکی

طبق اعلام سازمان سنجش، زمان و مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد پزشکی پس از اعلام نتایج کارشناسی ارشد رشته های پزشکی از تاریخ 31 شهریور ماه 99 الی 2 مهر ماه 99 می باشد. داوطلبان شرکت در کنکور کارشناسی ارشد گروه های پزشکی می توانند همزمان با انتخاب رشته، انتخاب محل تحصیل خود را نیز ویرایش نمایند. طبق اعلام سازمان سنجش پزشکی، کلیه متقاضیانی که دارای نمره کل علمی تراز شده غیر صفر و منفی باشند، می توانند انتخاب رشته محل کنند.

داوطلبانی که کد رهگیری خود را فراموش کرده اند از طریق گزینه فراموشی کد رهگیری، می توانند اقدام به بازیابی آن نمایند. به این صورت کد، به تلفن همراه یا ایمیل مندرج در فرم ثبت نام متقاضی ارسال می گردد.

نحوه مشاهده نتایج ارشد پزشکی

برای مشاهده اعلام نتایج کارشناسی ارشد رشته های پزشکی در ابتدا وارد سایت رسمی سازمان سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir شده و در منوی سمت راست گزینه کارشناسی ارشد را انتخاب نمایید. در زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد رشته های پزشکی گزینه ای تحت عنوان کارنامه علمی فعال می شود که با کلیک بر روی آن میتوانید وضعیت علمی خود را مشاهده نمایید. در ادامه به صورت مجدد کارنامه علمی را انتخاب کرده و با وارد کردن کد رهگیری، می توانید نتایج اولیه اعلام شده کارشناسی ارشد رشته های پزشکی را مشاهده نمایید.

نکته: دقت نمایید که اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد رشته های پزشکی نیز به همین صورت توسط گزینه نتایج نهایی مشاهده می شود.

نکات مهم اعلام نتایج ارشد پزشکی

برخی از مهم ترین نکات در رابطه با اعلام نتایج کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی را در ادامه بررسی می نماییم. دقت نمایید که فقط و فقط پس از مطالعه این نکات نسبت به مشاهده نتایج اعلام شده و انتخاب رشته کارشناسی ارشد پزشکی، اقدام نمایید.

  1. تمامی متقاضیان کنکور ارشد ملزم هستند که بلافاصله پس از اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد پزشکی در صورت مجاز بودن، انتخاب رشته محل تحصیل خود را انجام دهند. هر داوطلبی که رشته محل خود را انتخاب ننماید، به منزله دانشجوی انصرافی شناخته شده و دیگر نمی تواند در این باره اقدامی انجام دهد.
  2. داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته در سهمیه رزمندگان شده اند اما طبق مندرجان کارنامه، سهمیه رزمندگی شان تایید نشده است، می توانند برای آخرین بار در صورت قبولی در آزمون، مدرک معتبر صادره از دفتر مرکزی نهاد مربوطه را به دانشگاه ارائه نمایند. در غیر این صورت قبولی شان لغو و متخلف محسوب می شوند و طبق ضوابط با آن ها برخورد خواهد شد.
  3. در صورت بروز یکی از مشکلات زیر، سازمان سنجش طبق ضوابط اقدامات لازم را انجام خواهد داد:

مغایرت در اطلاعات مندرج در فرم ثبت نام و نوع سهمیه

مدارک ارائه شده توسط داوطلب و یا ناقص و ناخوانا بود مدارک

ارسال اسکن ناصحیح مدارک

تاثیر معدل در ارشد پزشکی

طبق مندرجات دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد پزشکی که همزمان با اعلام نتایج ارشد رشته های پزشکی منتشر شد، تاثیر معدل در ارشد پزشکی، 20 درصد در نمره کل تراز می باشد. با توجه به اختلاف سطح معدل دانشجویان دانشگاه های مختلف در سراسر کشور، ابتدا نمره معدل داوطلبان با استفاده از روش علمی تراز می گردد. در صورتی که معدل تراز شده داوطلب از معدل واقعی وی کمتر باشد، همان معدل واقعی محاسبه می شود. در نهایت نمره کل تراز هر یک از متقاضیان برابر است با مجموع معدل تراز شده (حداکثر 20) و نمره علمی تراز شده داوطلب (حداکثر 80).

سوالات متداول

  1. زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد رشته های پزشکی در چه تاریخی است؟
    30 شهریور ماه
  2. مهلت انتخاب رشته ارشد پزشکی چقدر است؟
    31 شهریور الی 2 مهر ماه
  3. تاثیر معدل در کارشناسی ارشد رشته هالی پزشکی چقدر است؟
    20 درصد در نمره کل تراز می باشد

جمع بندی

با توجه به اعلام نتایج آزمون کنکور کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی و آغاز مهلت انتخاب رشته داوطلبان از 31 شهریور ماه، توضیحاتی پیرامون اعلام نتایج ارشد پزشکی و قوانین و نکات کلی انتخاب رشته ارشد در این مقاله داده شد. در صورتی که به هر دلیلی قادر به انتخاب رشته به تنهایی نیستید، می توانید با تماس با ما، مشاور انتخاب رشته تلفنی با قیمتی بسیار کمتر از مشاوره های حضوری درخواست نمایید.

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج کارشناسی ارشد رشته های پزشکی ۹۹

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید