اعلام نتایج چند برابر ظرفیت دانشگاه شاهد 98 – 99

شرایط ثبت نام دانشگاه شاهد

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج چند برابر ظرفیت دانشگاه شاهد 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله راهنمای اعلام نتایج چند برابر ظرفیت دانشگاه شاهد 98 – 99 است. دانشگاه شاهد هر سال چند برابر ظرفیت ، از داوطلبان به مصاحبه و گزینش اختصاصی دانشگاه شاهد دعوت به عمل می آورد. یعنی داوطلبانی که از طریق کنکور سراسری، اقدام به انتخاب رشته دانشگاه شاهد نموده اند اما حد نصاب لازم برای ورود به این دانشگاه را نیز کسب نکرده اند، (نفرات نزدیک به آخرین رتبه و تراز لازم برای قبولی دانشگاه شاهد) به مصاحبه دعوت می شوند. با توجه به اهمیت گزینش و مصاحبه این دانشگاه، اقدام به پذیرش چندبرابر ظرفیت می کند. نتایج چند برابر ظرفیت دانشگاه شاهد جهت پذیرش دانشجویان بیشتر در این  اعلام می شود.

اعلام نتایج چند برابر ظرفیت دانشگاه شاهد

نحوه اعلام نتایج چند برابر ظرفیت دانشگاه شاهد 98 – 99

نحوه اعلام نتایج چندبرابر ظرفیت دانشگاه شاهد، در زمان تعیین شده برای اعلام نتایج به صورت اینترنتی انجام می شود. تمامی داوطلبان می توانند برای اطلاع از نتایج پذیرفته شدگان با سامانه صدای مشاور تماس بگیرند. پذیرفته شدگان یک هفته بعد از اعلام اسامی ، برای اطلاع از برنامه زمانی و نحوه ثبت نام اینترنتی و یا مراجعه حضوری برای ثبت نام با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرند. عدم مراجعه به موقع به منزله انصراف قطعی افراد تلقی می شود.

تمام داوطلبانی که در کدرشته های چندبرابر ظرفیت پذیرفته شده اند، باید در مهلت مقرر برای طی کردن مراحل گزینش اقدام نمایند. توجه داشته باشید که قبولی در نتایج چندبرابر ظرفیت دانشگاه شاهد، به منزله پذیرش نهایی نمی باشد. صرفا داوطلبانی که در برنامه زمانی مشخص شده در مصاحبه یا سایر مراحل گزینش شرکت کرده اند و صلاحیت عمومی ایشان از سوی هیأت‌ مركزی گزینش ذیربط تائید شده است و ضوابط انتخاب‌ رشته را رعایت کرده اند، مورد پذیرش قرار می گیرند. در ضمن لازم است حتما حدنصاب نمره‌ علمی نهایی را کسب کرده باشند.

برای اطلاع از نکات طلایی و کسب اطلاعات لازم برای قبولی در مصاحبه دانشگاه شاهد و سایر رشته های داری شرایط خاص مصاحبه رشته های نیمه متمرکز دانشگاه آزاد با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج چند برابر ظرفیت دانشگاه شاهد 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید