اعلام نتایج پذیرش مشمولین متقاضی امریه سربازی اعزامی تیر ماه

اعلام نتایج پذیرش مشمولین متقاضی امریه سربازی اعزام تیر ماه

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج پذیرش مشمولین متقاضی امریه سربازی اعزامی تیر ماه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان پذیرش مشمولین متقاضی امریه سربازی اعزامی تیر ماه اعلام شد.  داوطلبینی که برای امریه سربازی در قوه قضاییه درخواست خود را در سایت اینترنتی مربوطه ثبت نموده بودند، می بایست تا پایان ماه اردیبهشت منتظر تماس تلفنی سازمان امور اداری و استخدامی کارکنان قوه قضاییه بمانند. بدیهی است در صورت عدم تماس تلفنی، متقاضیان واجد شرایط دریافت امریه تلقی نشده و می بایست در تیر ماه سال ۱۳۹۹ مانند سایر سربازان به خدمت سربازی اعزام شوند.

امریه سربازی یکی از شیوه‌های گذراندن دوره خدمت ضرورت برای آقایان در کشور می باشد. به صورت عادی سربازان دوره خدمت خود را در نیروهای مسلح مانند نیروی انتظامی، ارتش، سپاه و وزارت دفاع سپری خواهند کرد. اما با توجه به کمبود دولت و نیازه ارگان‌های مربوطه به نیروهای متخصص، با توافق نیروهای مسلح دولت کمبود نیروهای انسانی خود را از سربازان وظیفه در رشته ها و تخصص های مورد نیاز را تامین می کند. امریه سربازی به ماموریتی برای سربازان اطلاق می گردد که در آن بنابر فراخور سازمان مربوطه، از تخصص و توانایی های علمی سربازان در یکی از نهادهای دولتی و غیر نظامی استفاده می نمایند.

حقوق و مزایای سربازان امریه به صورت مالی هیچ تفاوتی با سایر سربازان نداشته و قانون دریافت حقوق بر اساس دستورات ستاد کل نیروهای مسلح انجام خواهد شد. اما احتمال اینکه ارگان جذب کننده سربازان امریه مبلغ خاصی را تحت عنوان پاداش یا حق الزحمه برای سربازان در نظر بگیرد وجود داشته و به همین دلیل معمولا حقوق و مزایای سربازان امریه کمی بیشتر از سایر سربازان می باشد.

همچنین احتمال جذب سربازان امریه پس از پایان دوره خدمت در ارگان مربوطه در صورت صلاح دید مسئولین آن بخش وجود دارد.

زمان اعلام نتایج پذیرش امریه سربازی اعزامی تیر ماه

بر اساس اطلاعیه ای که سازمان امور اداری و استخدامی کارکنان قوه قضاییه منتشر کرد، زمان اعلام نتایج پذیرش امریه سربازی مشمولین اعزامی تیرماه ۹۹ مشخص شد.

سازمان امور اداری قوه قضاییه مدارک متقاضیان اعزامی ۱۳۹۹/۰۴/۰۱را بررسی نموده و نتایج زنده این بررسی ها را حداکثر تا مورخ ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ اعلام می نماید.  متقاضیان پذیرش امریه سربازی می بایست تا این تاریخ منتظر تماس تلفنی نهاد مربوطه بمانند، اما در صورتی که با آنها تماس گرفته نشود، پذیرش امریه سربازی آنها منتفی تلقی خواهد شد. و صرفا با پذیرفته شدگان امریه سربازی اعزامی تیر ماه تماس گرفته خواهد شد.

متقاضیان دریافت امریه سربازی می تواند هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب با شماره تلفن های موجود در سایت تماس گرفته و به صورت تلفنی از طریق مشاوران سایت صدای مشاوران در جریان جزئیات پذیرش امریه سربازی قرار بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج پذیرش مشمولین متقاضی امریه سربازی اعزامی تیر ماه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید