اعلام نتایج نهایی رشته های نیمه متمرکز با شرایط خاص 98

دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور 1400

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج نهایی رشته های نیمه متمرکز با شرایط خاص 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

خبر جدید اعلام نتایج نهایی رشته های نیمه متمرکز با شرایط خاص 98 از سوی سازمان سنجش در تاریخ 98/07/22 منتشر شد. پیرو اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور در خصوص اعلام كد قبولی نهایی رشته های نیمه متمرکز (دارای شرایط مصاحبه و گزینش) رشته ها و دانشگاه های خاص کدهای مربوطه اعلام شد.کدها شامل 11، 12، 14، 15 ، 18 ،19، 20، 21 ، 22 ،23 ، 24، 25، 26، 29 و 30 است.

اعلام نتایج نهایی رشته های نیمه متمرکز با شرایط خاص 98

اعلام نتایج نهایی رشته های نیمه متمرکز با شرایط خاص کنکور 98 از سوی سازمان سنجش آموزش کشور انجام شد. آن دسته از داوطلبان کنکور سراسری سال 1398 كه برای انجام مراحل مصاحبه و گزينش رشته های مختلف تحصيلی دانشگاه ها به كدهای 11، 12، 14، 15 ، 18 ،19، 20، 21 ، 22 ،23 ، 24، 25، 26، 29 و 30 در کنکور سراسری معرفی شده اند، برای انجام ادامه مراحل اقدام نمایند. کدهای مذکور مربوط به دانشگاه های زیر با شرایط مصاحبه و گزینش می باشد:

11 (دانشگاه فرهنگيان )

12 (شاهد)

14 ( علوم قضايي)

15 (مديريت بيمه اكو دانشگاه علامه طباطبايي)

18 (غيرانتفاعي رفاه)

19(دانشگاه تهران)

20 (بورسيه سپاه ) 

21 ( شهيد مطهري)

22 (بورسيه وزارت دفاع)

23 (صداو سيما)

24 (غيرانتفاعي امام رضا «ع»)

25 (بورسيه ارتش)

26 (بورسيه نيروي انتظامي)

29( رشته كارداني فوريت پزشكي)

30 ( تربيت مربي عقيدتي سياسي سپاه)

توجه داشته باشید، داوطلبانی که در لیست معرفی شدگان مصاحبه و گزینش قرار گرفته بوده است اما در حال حاضر نامشان در فهرست پذیرفته شدگان نیست، به معنی عدم تایید از سوی موسسات و یا ارگان های مذکور است. درصورت داشتن اعتراض برای کسب راهنمایی در زمینه نحوه ثبت اعتراضات با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرید و یا از طریق موسسات و ارگان های مرتبط پیگیری کنید.

به اطلاع کلیه داوطلبان رشته ها و دانشگاه های دارای شرایط خاص می رسانیم که با توجه به نتيجه مراحل مصاحبه و يا صلاحيت های عمومی افراد از سوی موسسات و يا هيأت های مركزی گزينش ذيربط، اسامی پذيرفته شدگان نهايی رشته های مختلف تحصيلی اعلام شده است. برای اطلاع از نتایج می توانید از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با مرکز مشاوره تحصیلی ، تماس بگیرید. توجه داشته باشید که مراجعه به موقع شما برای ثبت نام در موسسه محل قبولی، الزامی است. عدم مراجعه به موقع برای ثبت نام به معنی انصراف از قبولی و تحصیل در رشته مورد نظر است.

تذكرات مهم:

1- در كدرشته هاي دانشگاههاي كد 19 (دكتري پيوسته بيوتكنولوژي دانشگاه تهران)، 20 (بورسيه سپاه)، 23 (بورسيه نيروي انتظامي)، 30 (تربيت مربي عقيدتي سياسي سپاه-قم) و كد 29 رشته فوريت پزشكي دانشگاههاي علوم پزشكي تربت حيدريه، تهران و زاهدان به دليل عدم ارسال نتيجه مصاحبه افراد از سوي موسسات ذيربط تا اين مقطع، افرادي به عنوان پذيرفته شده نهايي اعلام نشده است. لذا داوطلبان در صورت هرگونه سوال از موسسه ذيربط پيگيري نمايند.

2- داوطلباني كه علاوه بر كد‌هاي اعلام شده در اين اطلاعيه داراي كد قبولي قبلي نيز بوده‌اند، قبولي قبلي آنان لغو شده و مي‌بايست در رشته قبولي جديد ثبت نام و ادامه تحصيل نمايند. لازم به توضيح است كه اين افراد براي ثبت نام در رشته قبولي جديد نياز به انصراف از رشته قبولي قبلي ندارند و با آنان همانند دانشجوي انتقالي رفتار خواهد شد.

3- با توجه به تاييد نتايج مصاحبه و گزينش تعداد 93 نفر از داوطلبان از سوي وزارت آموزش و پرورش براي رشته‌هاي پرديس دانشگاه فرهنگيان (81 نفر)، دانشگاه شهيد مطهري (9 نفر) و وزارت دفاع (3 نفر) در مرحله تجديدنظر، اسامي پذيرفته‌شدگان اين داوطلبان نيز به همراه نتايج فوق در اين مرحله اعلام مي‌گردد.

4- كليه پذيرفته شدگان رشته هاي تحصيلي دوره روزانه اين اطلاعيه، خواه در رشته قبولي خود ثبت نام نمايند و يا ننمايند حتي با دادن انصراف قطعي از تحصيل، مجاز به ثبت نام و شركت در آزمون سراسري سال 1399 براي انتخاب رشته هاي تحصيلي دوره روزانه نمي باشند.

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج نهایی رشته های نیمه متمرکز با شرایط خاص 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید