اعلام نتایج نهایی دکتری آزاد ۹۹

اعلام نتایج نهایی دکتری آزاد

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج نهایی دکتری آزاد ۹۹

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبانی که در آزمون دکتری 99 شرکت کرده اند منتظر اعلام نتایج دکتری دانشگاه آزاد 99 می باشند. داوطلبان می بایست پس از مشاهده اسامی پذیرفته شدگان برای ثبت نام به واحد دانشگاهی که در آن موفق به کسب قبولی شده اند مراجعه نمایند.در ادامه این مقاله می توانید از زمان و نحوه مشاهده نتایج دکتری 99 دانشگاه آزاد اطلاع پیدا نمایید.

با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

زمان اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد 99

بهروز طهماسب، رئیس مرکز سنجش دانشگاه آزاد، در مصاحبه خود گفت : امسال مصاحبه های دکتری دانشگاه آزاد برای رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت غیر حضوری برگزار گشته است. در حدود 1300 نفر از اساتید دانشگاه های آزاد کشور اعم از دانشگاه های تهران مرکزی ، تهران شمال ، تهران جنوب ، تهران غرب و واحده های علوم تحقیقات و دانشگاه های آزاد استان البرز وظیفه انجام این مصاحبه های غیر حضوری را بر عهده داشته اند.

مصاحبه های دکتری دانشگاه آزاد از تاریخ 19 مهرماه آغاز شده است و در تاریخ 30 مهر زمان مصاحبه به پایان رسیده است. نمرات مصاحبه داوطلبان آزمون دکتری پس از شرکت در مصاحبه به مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه های آزاد ارسال می گردد. با توجه نتایج دکتری دانشگاه آزاد و نمره مصاحبه و همچنین نمرات کل داوطلب اعم از تراز آزمون کتبی و… نتایج نهایی اعلام می گردد.

طبق گفته سازمان سنجش و آموزش کشور نتایج پذیرفته شدگان مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی 99 حداکثر تا 5 آبان ماه اعلام خواهد شد .

 

اعلام نتایج نهایی دکتری آزاد

برای اطلاع از روند مشاهده نتایج آزمون دکتری سال 99 می توانید تیتر بعدی این مقاله را مطالعه نمایید.

نحوه مشاهده نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد99

داوطلبانی که آزمون دکتری 99 شرکت کرده اند می توانند برای مشاهده نتایج دکتری دانشگاه آزاد به سایت رسمی دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org  مراجعه نمایند. مشاهده نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد 99 با استفاده از اطلاعات ثبت نامی شرکت کنندگان امکان پذیر است. در ادامه این مقاله می توانید از روند و نحوه مشاهده نتایج دکتری دانشگاه آزاد 99 به صورت راهنمای تصویری آگاه شوید. با ما همراه باشید.

  • ابتدا آدرس سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org  را در گوگل جست و جو نمایید.

اعلام نتایج نهایی دکتری آزاد

ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 99

داوطلبان کنکور دکتری 99 پس از مشاهده نتایج این آزمون در سایت دانشگاه آزاد باید اقدام به ثبت نام در رشته قبولی خود در دانشگاه آزاد اسلامی نمایند. پذیرفته شدگان باید مدارک لازم جهت ثبت نام در دانشگاه آزاد را قبل از آغاز روند ثبت نام جمع آوری و آماده نمایند تا در زمان ثبت نام با مشکل مواجه نشوند.

رئیس مرکز سنجش دانشگاه آزاد، اعلام کرده است که پس از اعلام نتایج، ثبت‌نام در واحدهای دانشگاهی و از طریق سامانه آموزشیار انجام می‌شود.

شما می توانید با مطالعه مقاله زیر از روند ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد آگاهی پیدا نمایید.

ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 99

جمع بندی مقاله

نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد وسراسری به زودی اعلام خواهد شد. در این مقاله سعی کرده ایم تا به زمان و نحوه مشاهده نتایج آزمون دکتری سال 99 دانشگاه های سراسری و آزاد کشور پرداخته شود.

در صورتی که در ذهنتان سوال پاسخ داده نشده ای باقی مانده است

می توانید با مجموعه بزرگ صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید

تا مشاوران ما شما را به بهترین شکل یاری نمایند.

“موفق باشید”

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج نهایی دکتری آزاد ۹۹

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید