اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این صفحه از زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ و نحوه مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مطلع می شوید. داوطلبانی که بعد از مطالعه دفترچه تکمیل ظرفیت، نسبت به انتخاب حداکثر 20کدرشته محل اقدام نموده اند، برای دریافت نتایج تکمیل ظرفیت آزاد ارشد پیرو اطلاعات مندرج در این صفحه اقدام نمایند.

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

بعد از اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد و ثبت نام داوطلبان، زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، آغاز می شود. دانشگاه آزاد هر سال بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد میزان ظرفیت خالی برای پذیرش دانشجو را اعلام می کند. این ظرفیت اضافه به این دلیل ایجاد می شود که برخی از داوطلبان به هر دلیل در رشته محل قبولی خود ثبت نام نمی کنند و یا تمایل به تغییر رشته در زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد دارند.

 

در برخی مواقع نیز ظرفیت تعدادی از رشته ها در انتخاب رشته اصلی کنکور تکمیل نمی شود و سازمان سنجش اقدام به برگزاری مرحله تکمیل ظرفیت می کند. برای شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیاز نیست مجددا در آزمون شرکت کنید. بعد از ثبت نام درخواست متقاضیان بررسی شده و نتایج اعلام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اعلام می شود.

زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد کارشناسی ارشد، دو نوبت در سال و در مهر و بهمن ماه است. در حال حاضر زمان دقیق اعلام نتایج تکمیل ظرفیت نامشخص است. به محض تعیین زمان ، در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد. داوطلبان گرامی کارشناسی ارشد آزاد می توانند برای اطلاع از زمان تکمیل ظرفیت و دریافت نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

نحوه دریافت نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه دریافت نتایج تکمیل ظرفیت آزاد به صورت اینترنتی است. نتایج در سایت اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه ازاد به نشانی Azmoon.net منتشر می شود. برای ثبت نام و مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت، نیاز به اطلاعات ثبت نامی خود دارید، در صورتی که این اطلاعات را در اختیار ندارید، برای دریافت مجدد، با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرید.

بعد از وارد شدن به سایت Azmoon.net روی لینک نتایج تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ کلیک نمایید. امکان دریافت نتایج به صورت تلفنی امکانپذیر است. داوطلبان می توانند برای دریافت نتایج تکمیل ظرفیت آزاد ارشد، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس گرفته و نتایج خود را از کارشناسان این سامانه دریافت نمایند.

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید