اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۹۸

نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۹۸

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سازمان اداری و استخدامی کشور در اطلاعیه ای  از اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت  ۹۸ خبر داد. سال گذشته وزارت بهداشت برای جذب ده هزار نیروی متخصص در بخش های مختلف این وزارتخانه، اقدام به برگزاری آزمون استخدامی نمود. در ادامه این مقاله توضیحاتی در مورد این آزمون ارائه نموده و سپس متن اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی پزشکان را منتشر می‌کنیم.

در ۲۷ دی ماه سال ۹۸ تعدادی از پزشکان برای استخدام در دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات درمانی در آزمونی شرکت نمودند و در نهایت پذیرفته شدگان به استخدام رسمی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات درمانی کشور در می آیند. نتایج اولیه این آزمون در تاریخ ۲۳ فروردین ۹۹ بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. داوطلبین با مراجعه به سایت سازمان سنجش می تواند کارنامه اولیه خود را دریافت نمایند و در صورت قبولی در زمان تعیین شده به واحدهای دانشگاهی مورد نظر برای پذیرش های مصاحبه مراجعه نمایند.

پذیرفته شدگان این آزمون می بایست برای استخدام مراحل زیر را طی نمایید.
در مرحله اول پذیرفته شدگان جهت بررسی مدارک و مستندات استخدامی در زمان تعیین شده به موسسه و یا دانشگاه مربوطه مراجعه می نمایند. اگر  پذیرش در رشته مورد نظر شما به صورت متمرکز باشد، داوطلب پس از انطباق سوابق و مدارک استخدام واحد مربوطه در می آید.
در بعضی از رشته ها نیز پیش از استخدام نهایی، مصاحبه ای را جهت تعیین سطح علمی و رفتاری متقاضی برگزار می شود که این مورد در سایت دانشگاه قبول شده اطلاع رسانی خواهد شد.

نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت

اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص اعلام نتایج آزمون استخدام وزارت بهداشت به شرح ذیل است.

“بدين وسيله به اطلاع آن دسته از پزشکان متخصصی كه در هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور براي استخدام در دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور ثبت نام و در تاریخ 98/10/27 در آزمون آن شرکت نموده‌اند، می‌رساند که نتايج اولیه آزمون مذکور امروز شنبه مورخ 99/01/23 بر روي سايت سازمان ‌سنجش آموزش كشور به نشاني: www.sanjesh.org  قرار خواهد گرفت. لذا داوطلبان متقاضي هریک از دانشکده ها يا دانشگاه هاي مذکور پس از دریافت نتیجه آزمون، درصورتی که براساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون جزءمعرفی‌شدگان براي بررسي مدارك باشند، باید برای اقدامات بعدی به آدرس سایت دانشکده ها يا دانشگاه هاي موردنظر به شرح جدول ذیل مراجعه و براساس توضيحات مندرج در سايت، اقدام نمایند.”

داوطلبین گرامی می توانند همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و به صورت تلفنی از نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت مطلع شوند.

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۹۸

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید