اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی 98

اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی 98

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نتایج المپیاد دانش آموزی 98 اعلام شد.  المپیاد علمی دانش آموزی یک رقابت علمی است که در هر سال بین دانش آموزان دبیرستانی زیر 19 سال در سراسر جهان به صورت انفرادی یا گروهی برگزار می شود و کشور های مختلف تیم خود را به این مسابقات اعزام می کنند.

برای دانش آموزان نیز چند مرحله قبل از رسیدن به مسابقات جهانی وجود دارد. مرحله اول این رقابت در 9 رشته و در ابتدای بهمن سال جاری برگزار شد ، نتایج آن آن نیز از طریق سایت مربوطه اعلام شده است.

اگر به دنبال پاسخ تخصصی در این زمینه هستید ؛ می انید از طریق شماره های موجود در سایت با مشاورین مرکز صدای مشاوران تماس گرفته و به صورت تلفنی اقدام به دریافت نتیجه المپیاد دانش آموزی 98 کنند.

اعلام نتایج المپیاد علمی دانش آموزی 98

اعلام نتایج المپیاد علمی دانش آموزی 98 از تاریخ 27 اسفند ماه 1398 شرکت کنندگان در این آزمون علمی می توانند وارد سایت اعلام نتایج اتش نشانی شده و با استفاده از رمز همگام و کد ملی وارد پروفایل کاربری خود شوند. سپس می‌توانند اقدام به مشاهده نتایج آزمون خود نمایند.
لازم است داوطلبان در جریان باشند که فرصت اعتراض به نتایج آزمون المپیاد دانش آموزی سال ۹۸ امکان پذیر است.
متقاضیان می بایست تا روز پنجشنبه 29 اسفند ماه اعتراض خود را در این سامانه به ثبت برسانند.

متقاضیان می توانند با با استفاده از لینک زیر وارد  سامانه المپیادهای علمی دانش‌آموزی شوند، و با وارد نمودن مشخصات خود اقدام به مشاهده نتایج آزمون نمایند.

اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی 98

مراحل برگزاری المپیاد دانش آموزان

دانش آموزان باید 5 مرحله مسابقه را برای کسب مدال طلای جهانی پشت سر بگذارند که در هر مرحله نفرات برتر به مرحله بعد راه پیدا می کنند و تعدادی از شرکت کنندگان از گردونه‌ی رقابت حذف می‌شوند.

  • مرحله‌ اول

این مرحله به صورت آزمونی کتبی و حضوری با سوالات چندگزینه‌ای از مباحثی که کمیته‌های علمی باشگاه دانش‌پژوهان جوان مشخص کرده‌ اند در نیمه‌ دوم بهمن ماه هر سال برگزار می‌شود. معمولا 10 تا 15 درصد شرکت کنندگان هر رشته به مرحله بعد می روند. نتایج مرحله‌ی اول در هفته های پایانی اسفند هر سال اعلام می شود.

  • مرحله‌ دوم:

در نیمه‌ اول اردیبهشت ماه، نفرات پذیرفته شده در مرحله‌ی اول المپیاد دانش آموزی در آزمونی کتبی و حضوری که دارای سوالات چند گزینه‌ ای و تشریحی است شرکت می‌کنند. نتایج این مرحله در پایان خرداد ماه اعلام می شود و تنها 40 نفر اول هر رشته پذیرفته می شوند. پذیرفته شدگان به دوره‌ی تابستانه‌ باشگاه دانش پژوهان جوان راه یافته و در یک دوره‌ کوتاه مدت که از تیرماه تا شهریور برگزار می‌شود به صورت متمرکز در محل باشگاه دانش پژوهان جوان در شهر تهران آموزش می‌بینند.

  • مرحله‌ سوم

شرکت کنندگان دوره‌ تابستانه در مقاطع مختلف آزمون های نظری و عملی گوناگون را پشت سر می‌گذارند و در پایان دوره، نفرات به ترتیب نمره های کسب شده دسته بندی می‌شوند. دو برابر تعداد نفرات مورد نیاز برای تیم اعزامی به مسابقات جهانی مدال طلا، و بقیه‌ی دانش‌آموزان برحسب نمره‌ی کسب شده مدال‌های نقره و برنز کسب می‌کنند.

  • مرحله‌ چهارم

نفراتی که مدال طلای المپیاد دانش آموزی هر رشته را کسب کرده اند در یک دوره‌ی آموزشی چند ماهه‌ پاییز و زمستان شرکت می‌کنند و پس از ارزیابی‌، تیم ملی ایران در آن رشته مشخص می شود. تیم های ملی المپیاد علمی دانش آموزی در تابستان به مسابقات جهانی اعزام می‌شوند.

  • مرحله‌ پنجم

اعضای تیم ملی المپیاد دانش آموزی که همگی از طلایی‌های ایران هستند در مسابقات بین‌المللی شرکت کرده و بنا بر امتیازاتی که کسب می‌کنند رنگ مدال انفرادی و گروهی تیم ایران مشخص می‌شود.

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید