اعلام نتایج استخدام سپاه در سال 99

شرط معدل برای استخدام سپاه

در این مقاله از اعلام نتایج استخدام سپاه در سال 99 – 1400 مطلع میشوید. بعد از اعلام نتایج سپاه ، پذیرفته شدگان به مرحله مصاحبه دعوت میشوند. نتایج استخدام به صورت اینترنتی منتشر میشود. بعد از گزینش و مصاحبه ، پذیرفته شدگان نهایی با در دست داشتن مدارک مورد نیاز جهت تکمیل فرآیند گزینش استخدامی مراجعه نمایند.

سپاه پاسداران جمهوری اسلامی از تمامی واجدین شرایط استخدام سپاه، در هر یک از مقاطع راهنمایی ، دبیرستان ، فوق دیپلم ، لیسانس ، فوق لیسانس و دکتری ، دعوت به همکاری میکند. توجه داشته باشید که خدمت برای هر یک از داوطلبان در کادر ثابت سپاه امکانپذیر است. به همین علت ثبت نام برای هر یک از آنها در زمان استخدام سپاه الزامیست.

زمان اعلام نتایج استخدام سپاه در سال 99 – 1400

زمان اعلام نتایج استخدام سپاه بعد از برگزاری آزمون و تصحیح پاسخبرگ های داوطلبان، احتمالا امسال حدود 20روز بعد از نتایج اولیه خواهد بود. برای اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج حتما با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید.

اعلام نتایج استخدام سپاه در سال

نحوه دریافت نتایج استخدام سپاه :

انتشار نتایج استخدام سپاه به صورت اینترنتی انجام می شود. در روش اول، برای مشاهده نتایج به نشانی مذکور مراجعه نمایید. جهت ورود نیاز به کد ملی و شماره داوطلبی خواهید داشت.

روش دوم دریافت نتایج از طریق تماس تلفنی می باشد. داوطلبان می توانند با سامانه صدای مشاور تماس بگیرند و نتایج گزینش و استخدام ارتش جمهوری اسلامی ایران را دریافت نمایند.

معاینات پزشکی استخدام سپاه در سال 99 – 1400

برای ورود به سپاه پاسدارن جمهوری اسلامی لازم است معاینات پزشکی متعددی انجام دهید. به طور مثال معاینات پزشکی آقایان به صورت گروهی توسط حداقل 8پزشکی انجام می شود. به طور معمول این پزشکان در روز معاینات پزشکی سپاه بیش از 1000 نفر را با جدیت ویزیت خواهند کرد. برای کسب اطلاع بیشتر درمورد مرحله معاینات پزشکی برای استخدام سپاه همینجا کلیک نمایید : (معاینات پزشکی سپاه)

دیدگاه ها
6 دیدگاه برای “اعلام نتایج استخدام سپاه در سال 99”
  1. با سلام بنده یه سوال در مورد تستای ورزشی داشتم من تو بارفیکس زدن مشکل دارم و نمیتونم تا میله خودمو بکشم بالا اما تو دو و دراز و نشست و شنا روی زمین هیچ مشکلی ندارم آیا من رد میشم؟

  2. سلام خسته نباشید ببخشید نتایج اولیه آزمون افسری سپاه ۱۴۰۰ چ موقع اعلام میشه؟

    • سلام دوست محترم از جایی که ثبت نام کرده اید پیگیری نمایید

  3. سلام فاصله بین دوزانو تا چند سانت قابل پذیرش است آیا تا چهارسانت قابل پذیرش است

  4. سلام
    من همه مراحل رو شرکت کردم و قبول هم شدم یعنی آخرین مرحله که تست قرائت قرآن بود هم رفتم و قبول شدم
    بعد گفتن پرونده رو فرستادن قسمت حفاظت که حدود یک ماه گذشته
    می خواستم بدونم که آیا نتیجه حفاظت چقدر طول میکشه؟

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید