اعلام نتایج آزمون استخدامی تامین اجتماعی

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون استخدامی تامین اجتماعی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

بنابر اعلام مرکز آزمون جهاد دانشگاهی،  اعلام نتایج اولیه آزمون‌های استخدامی کشوری شرکت کار و تامین اجتماعی متعلق به سازمان تامین اجتماعی، نیروگاه‌های شیروان و شهید کاوه قاین و دهیاری‌های تابعه استان گیلان تا ۲۰ آبان ماه توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام می‌شود. برای دریافت اطلاعات جامع و کامل از نحوه دریافت نتایج آزمون استخدامی تامین اجتماعی می توانید به مقاله زیر مراجعه نمایید…

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی تامین اجتماعی

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی تامین اجتماعی اعلام شد. طبق اعلام مرکز آزمون جهاد دانشگاهی نتایج اولیه آزمون‌ها تا ۲۰ آبان ماه اعلام می‌شود و داوطلبان می‌توانند جهت آگاهی از نتایج به سایت این مرکز مراجعه و با ورود به پروفایل کاربری از نتیجه مطلع شوند. در ادامه می توانید از نحوه دریافت نتایج آزمون تامین اجتماعی در سایت جهاد دانشگاهی مطلع شوید.

سایت اعلام نتایج آزمون تامین اجتماعی

سایت اعلام نتایج آزمون تامین اجتماعی سامانه جهاد دانشگاهی می باشد. داوطلبان می توانند به نشانی hrtc.ir مراجعه کرده و با ورود به بخش پروفایل نتایج آزمون خود را دریافت نمایند. لینک زیر ورود مستقیم به سایت اعلام نتایج آزمون تامین اجتماعی می باشد.

داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی تامین اجتماعی می توانند برای دریافت نتایج خود با سامانه مشاور تلفنی صدای مشاوران تماس حاصل نموده و نتایج استخدامی تامین اجتماعی خود را بدون صرف کمترین وقت دریافت نمایند.

در صورت در دسترس نداشتن تلفن ثابت می توانید از طریق لینک زیر بسته تماسی گرفته و با ما در ارتباط باشید.

دریافت بسته های تماسی

ورود به پروفایل برای دریافت نتایج آزمون تامین اجتماعی

نحوه دریافت نتایج آزمون استخدامی تامین اجتماعی

گام اول دریافت نتایج آزمون استخدامی تامین اجتماعی ورود به سایت جهاد دانشگاهی به نشانی  hrtc.ir می باشد . سپس می توانید با ورود به پروفایل شخصی خود و وارد کردن کد ملی و کد رهگیری نسبت به دریافت نتایج آزمون استخدامی تامین اجتماعی اقدام نمایید.

دریافت نتایج آزمون استخدامی تامین اجتماعی

مانند تصویر بالا می توانید وارد پروفایل شخصی خود در سامانه جهاد دانشگاهی شده و بعد از وارد کردن کد ملی و کد رهگیری و عبارت امنیتی، نتایج مربوطه را در زمان مشخص شده دریافت نمایید. در صورت فراموشی کد رهگیری خود می توانید با شماره های درج شده در این مقاله تماس حاصل نموده و کد رهگیری خود را بازیابی نمایید.

جمع بندی

در این مقاله می توانید از نحوه دریافت نتایج آزمون استخدامی تامین اجتماعی در سامانه جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir مطلع شوید. نتایج این آزمون در تاریخ 20 آبان ماه اعلام خواهد شد. در مقاله بالا می توانید نحوه دریافت نتایج را مشاهده نمایید.

 

 

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون استخدامی تامین اجتماعی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید