اعلام نتایج آزمون ارشد ناپیوسته سال 98 – 99

زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون ارشد ناپیوسته سال 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 98 ، 17 تیرماه اعلام می شود . مشاهده نتیجه از طریق سایت سازمان سنجش قابل مشاهده است . با داشتن اطلاعات ثبت نامی خود مانند شماره داوطلبی ، شماره پرونده ، کد پیگیری و کد ملی کارنامه اولیه نمایش داده می شود .

شماره داوطلبی در فرم ثبت نام آزمون ارشد و یا کارت ورود به جلسه آزمون درج شده است . کد پیگیری در رسید ثبت نام آزمون وجود دارد .

مشاهده نتایج آزمون ارشد ناپیوسته سال 98 – 99

اگر به اطلاعات ثبت نامی خود دسترسی ندارید میتوانید از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش اقدام نمایید . در این سیستم ابتدا عضو شوید و از قسمت درخواست های مربوط به آزمون ارشد 98 مشخصات ثبت نامی خود را دریافت نمایید .

اطلاعات درج شده در کارنامه اولیه آزمون ارشد

در کارنامه اولیه ،رتبه و نمره ی آزمون یا همان تراز آزمون به همراه درصد های هر یک از دروس ارائه شده است . همچنین مشخص می شود که داوطلب مجاز به انتخاب رشته شده است یا خیر .

اگر مجاز به انتخاب رشته شده است ذکر می شود در کدام دوره ها مجاز است اگر داوطلب فقط در دوره های غیر روزانه مجاز باشد یعنی در انتخاب رشته نمی تواند از دوره های روزانه یا همان دوره های رایگان انتخاب رشته نماید .

داوطلبینی که در دوره های غیر روزانه مجاز شدند در دانشگاه های شبانه ، دانشگاه یا دانشکده های غیر انتفاعی و دانشگاه های پیام نور ، پردیس های خودگردان و دانشگاه های مجازی و دانشگاه آزاد می توانند انتخاب رشته نمایند .

فرصت انتخاب رشته آزمون ارشد 98 – 99

برای داوطلبین مجاز به انتخاب رشته  از 19 تیر ماه لغایت 23 تیرماه مهلت انتخاب رشته وجود دارد . داوطلبین می توانند با کمک دفترچه انتخاب رشته که از تاریخ 17 تیر بر روی سایت سازمان سنجش لینک کارشناسی ارشد قرار می گیرد کد رشته های انتخابی خود را طبق اولویت وارد فرم انتخاب رشته اینترنتی نمایند.

در انتهای کارنامه اولیه آزمون کارشناسی ارشد کد دسترسی برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد وجود دارد که با وارد کردن این کد در لینک انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می توانید وارد فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد شوید و کد رشته های خود را که از دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد انتخاب نمودید را ثبت نمایید .

لینک دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته دانشگاه آزاد در سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org قابل دسترس می باشد . البته زمان انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد از طریق سایت مذکور اطلاع رسانی خواهد شد . 

اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال 98

اعلام نتایج نهایی دهه اول شهریور اعلام می گردد . که در زمان مذکور رشته محل قبولی داوطلب مشخص می شود . 

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون ارشد ناپیوسته سال 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید