اعلام آمادگی پذیرفته شدگان ذخیره دانشگاه آزاد 99

ذخیره دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه اعلام آمادگی پذیرفته شدگان ذخیره دانشگاه آزاد 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله می توانید از نحوه اعلام آمادگی پذیرفته شدگان ذخیره دانشگاه آزاد در سال 99 مطلع شوید. داوطلبان می توانند به سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند و نسبت به تکمیل فرم ذخیره اقدام نمایند. در ادامه لینک ورود مستقیم به سایت و اعلام آمادگی پذیرفته شدگان ذخیره دانشگاه آزاد قرار داده شده است.

زمان اعلام آمادگی برای پذیرفته شدگان ذخیره دانشگاه آزاد

تکمیل فرم اعلام آمادگی پذیرفته شدگان ذخیره دانشگاه آزاد 99 آغاز شد. داوطلبانی که مطابق کارنامه اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد به عنوان ذخیره اعلام شده اند لازم است تا تاریخ 99/8/12 با مراجعه به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، با تکمیل فرم اعلام آمادگی ، آمادگی خود را برای تحصیل در رشته محل قبولی ذخیره اعلام کنند . داوطلبان می توانند برای اطلاع از نحوه اعلام آمادگی برای پذیرفته شدگان ذخیره دانشگا آزاد ادامه این مقاله را مطالعه نمایند.

نحوه اعلام آمادگی برای پذیرفته شدگان ذخیره دانشگاه آزاد

نحوه اعلام آمادگی برای پذیرفته شدگان ذخیره دانشگاه آزاد به شرح زیر می باشد.

ابتدا از طریق مرورگر خود وارد سایت azmoon.org شوید و سپس از طریق لینک زیر می توانید فرم اعلام آمادگی ذخیره دانشگاه آزاد را تکمیل نمایید.

اعلام آمادگی پذیرفته شدگان ذخیره دانشگاه آزاد

پس از ورود از طریق لینک بالا می توانید وارد سامانه اعلام آمادگی به منظور ثبت نام ویژه ذخیره های آزمون سراسری سال 1399 شوید و جهت ورود به سامانه اعلام آمادگی به منظور ثبت نام ویژه ذخیره های آزمون سراسری سال 1399 کدملی و کد دسترسی خود را وارد نمایید.

اعلام آمادگی ذخیره دانشگاه آزاد

ذخیره دانشگاه آزاد چیست

 ذخیره بدین معنا است که در صورت وجود ظرفیت امکان ثبت نام برای داوطلبان وجود دارد . داوطلبانی که در مقابل رشته انتخابی دانشگاه کلمه ذخیره نوشته شده است می توانند از این امکان استفاده نمایند. اعلام ذخیره برای داوطلبانی است  که تراز آن ها در یکی از رشته محل های انتخابی  مندرج در فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد به نفر آخر پذیرفته شده در رشته محلی نزدیک باشد.

داوطلبان می توانند در صورت فراموشی کد دسترسی اعلام آمادگی ذخیره دانشگاه آزاد با سامانه صدای مشاوران و شماره های درج شده در انتهای مقاله تماس حاصل نموده و کد دسترسی خود را بازیابی نمایند.

برای این دسته از داوطلبان در آن رشته محل اعلام قبولی ذخیرهشده که آن ها می توانند در صورت دارا بودن ظرفیت در دانشگاه قبولی ذخیره در تاریخ های اعلام شده توسط مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزادبه دانشگاه محل قبولی ذخیره مراجعه نمایند .

نحوه ی انتخاب رشته ذخیره دانشگاه آزاد

متقاضیان با ورود به سامانه azmoon.org با وارد کردن کد ملی و کد دسترسی انتخاب رشته می توانند به سامانه انتخاب رشته ذخیره دانشگاه آزاد اسلامی شوند. داوطلبان می توانند به دلیل اعلام ظرفیت بیشتر دانشگاه ها و یا انصراف بعضی از دانشجویان در انتخاب رشته ذخیره شرکت نمایند و شانس هود را در امتحان نمایند. در هنگان انتخاب رشته دقت کافی را داشته باشید زیرا ممکن است در رشته و دانشگاه ی پذیرفته شوید که علاقه ای به تحصیل در آن را ندارید.

جمع بندی

در مقاله بالا می توانید از نحوه اعلام آمادگی ذخیره دانشگاه آزاد در سال 99 مطلع شوید. این اعلام آمادگی هم اکنون در سایت دانشگاه آزاد azmoon.org قرار داده شده است لذا داوطلبان می توانند با استفاده از راهنمایی های بالا با ورود به سایت و وارد کردن کد دسترسی و کد ملی در ذخیره دانشگاه آزاد اعلام آمادگی نمایند.

جهت مشاوره در زمینه اعلام آمادگی پذیرفته شدگان ذخیره دانشگاه آزاد 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید