اعتراض به نتایج کنکور دکتری 99

اعتراض به نتایج دکتری 99

جهت مشاوره در زمینه اعتراض به نتایج کنکور دکتری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله می توانید از اعتراض به نتایج کنکور دکتری 99 مطلع شوید این مقاله از نحوه ثبت اعتراض در سایت سازمان سنجش نیز شما را مطلع خواهد کرد. داوطلبان می توانند با استفاده از راهنمایی های زیر تا تاریخ 90/8/10 به نشانی request.sanjesh.org مراجعه کرده و درخواست خود را ارسال نمایند.

سایت ثبت اعتراض نتایج کنکور دکتری 99

در سال 99 به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در کشور متقاضیان می توانند برای پیگیری و ثبت اعتراض به نتایج کنکور دکتری خود به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس darkhast.sanjesh.org  مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. داوطلبان می توانند در صورت داشتن اعتراض به نتایج اولیه کارنامه دکتری خود تا تاریخ 99/8/10 به سایت  request.sanjesh.org مراجعه کرده و اعتراض خود را ثبت و ارسال نمایند. سایت ثبت اعتراض نتایج کنکور جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست ها به صورت الکترونیکی می باشد . داوطلبان می توانند برای اطلاع از دیگر شرایط به لینک زیر مراجعه نمایند.

سامانه ارسال درخواست الکترونیکی سازمان سنجش

نحوه اعتراض به نتایج کنکور دکتری 99

برای اطلاع از نحوه اعتراض به نتایج کنکور دکتری 99 می توانید مطالب زیر را مطالعه نمایید.

در گام اول می توانید به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و از منوی سمت چپ سایت گزینه ورود به سیستم پاسخگویی را انتخاب نمایید. در صورت که در سیستم پاسخگویی عضو هستید با اطلاعات کاربری خود وارد شده و در صورتی که عضو نشده‌اید، نسبت به ثبت‌نام جدید اقدام کنید.

اعتراض به نتایج دکتری 99

گام بعدی بعد از ورود به سیستم پاسخگویی سایت سنجش، از منوی سمت راست بر روی گزینه درخواست جدید کلیک کنید.

اعتراض به نتایج کنکور دکتری 99

مرحله بعد باز شدن منوی نوع آزمون و انتخاب سال تحصیلی می باشد ( مانند تصویر بالا ) که می توانید از منوی آزمون دکتری را انتخاب نموده و در قسمت سال نیز 1399 را انتخاب کنید. بعد از طی کردن مراحل بالا گزینه ی اعتراض به نتایج قبولی را انتخاب کرده و برای ثبت اعتراض خود باید اطلاعات داوطلبی و شماره پرونده خود را در قسمت مشخص شده وارد نمایید. در این مرحله درخواست شما ثبت خواهد شد.

اعلام نتایج اعتراض کنکور دکتری 99

نحوه اعلام اعتراض به نتایج کنکور دکتری 99 به این صورت می باشد که پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. متقاضیان می‌توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرسrahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

داوطلبان می توانند در صورت وجود هر گونه خطا در ثبت اعتراض به نتایج کنکور دکتری و یا عدم ثبت اعتراض در سامانه در خواست الکترونیکی سازمان سنجش با شمار های درج شده در این مقاله تماس حاصل نموده تا مشکل مربوطه رفع شود.

بدیهی است به مواردی که از طریق دیگری و یا بعد از تاریخ 99/08/10 واصل شود به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد. برای اطلاع از نحوه پیگیری اعتراض نتایج دکتری در سامانه رهگیری سازمان سنجش می توانید مقاله زیر را مشاهده نمایید.

سامانه رهگیری وضعیت مکاتبات اداری rahgiri.sanjesh.org

جمع بندی 

در این مقاله می توانید از زمان و سایت ثبت اعتراض به نتایج کنکور دکتری 99 مطلع شوید. در مقاله بالا می توانید از راهنمای تصویری ثبت اعتراض به نتایج کنکور دکتری مطلع شوید.

سوالات متداول 

چگونه ميتوانم به صورت اينترنتي با سازمان سنجش مكاتبه و نامه خود را پيگيري نمايم؟

با توجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه درخواست کتبی می توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه تصویرمستندات لازم بعلاوه ( تصویر درخواست کتبی امضا شده داوطلب که در آن آدرس دقیق پستی به همراه شماره تلفن ثابت و همراه شخصی ذکر شده باشد) ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می­شود. متقاضیان می­توانند پس از دریافت شماره و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس: http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند. لازم به ذکر است این سامانه صرفا جایگزین مکاتبات پستی است بنابراین لازم است برای ارسال هرگونه ‌سوال از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی استفاده نمایید. در صورت مواجهه با هرگونه مشکلات فنی احتمالی با شماره تلفن های درج شده در این مقاله تماس بگیرید.

شماره پرونده، شماره داوطلبي را فراموش كرده ام و نمي توانم كارت ورود به جلسه/اعلام نتيجه را مشاهده كنم؛ چگونه انها را بدست اورم؟

در صورتی كه در بازه زمانی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون يا اعلام نتايج آزمون ها به شماره پرونده، شماره داوطلبي، شماره سریال ثبت نام و …  دسترسی ندارید يا آنها را فراموش کرده اید، پس از عضویت و ورود به سیستم، در زمان ارسال درخواست جديد، پس از انتخاب آزمون و سال مربوطه، درخواست  با عنوان “دريافت شماره پرونده یا داوطلبی” را انتخاب كنيد تا فرم مربوطه براي شما نمايش داده شود.
در اين فرم در صورت صحت و مطابقت مشخصات فردي ثبت شده در سامانه پاسخگويي با اطلاعات مندرج در پايگاه داده ازمون، بلافاصله، شماره پرونده، شماره داوطلبی و سایر اطلاعات مورد نیاز توسط سیستم در پاسخ به درخواست شما اعلام مي شود. لازم به ذکر است که این فرم در بازه های زمانی دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام نتیجه آزمون ها فعال می باشد.

براي اعتراض به نتيجه معرفي به مصاحبه چه كار كنم؟

پس از اعلام اسامی معرفی شدگان به مصاحبه چنانچه به نتیجه اعتراض (عدم معرفی به مصاحبه در رشته محل های انتخابی یا عدم معرفی به مصاحبه در رشته محل های بالاتر وارد شده در فرم انتخاب رشته) دارید، می توانید پس از عضویت و ورود به سیستم، فرم اعتراض به نتیجه معرفی به مصاحبه را تکمیل کنید. در این صورت پس از اتمام مهلت تکمیل این فرم، درخواست های ثبت شده جهت بررسی به کارشناسان مربوطه ارجاع داده می شود تا پس از بررسی، نتیجه از طریق همین سیستم پاسخگویی به داوطلب اعلام شود.

جهت مشاوره در زمینه اعتراض به نتایج کنکور دکتری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید